Naštastie to je len čitateľ, už som sa zľakol že to vymyslel niekto z vedenia mesta. Ale aj tak...
Dotyčnému zrejme nič nehovorí kvalita životného prostredia v mestách...no ten by sa čudoval že by mu v byte rapídne stúpla prašnosť, vačšie dýchacie ťažkosti a vlete neznestieľné teplo -práve zeleň toto všetko eliminuje. Zastavovať voľné "zelené" v centre je totálna travina -možme sa diviť že v lete máme pomály 40tky.
Ja mám opačný prístup -práve by som aj každé parkovacie miesto zpoplatnil aby sa čo najviac znevýhodnila IAD, zároveň
ale určite treba zatraktívniť MHD.
Presne tak.
Neviem, stále v čom sú dlhé Diely výnimočné aj keď hustota osídlenia šla rapídne hore. Tam majú riadne chodiť trolejbusy a mal by sa DPB konečne zmôcť na zatrolejvanie Botanickej ul. a Mlynskej Doliny -tak miesto linky 32 mohol chodiť trolej a bolo by po špekulovaní s autobusmi a hlavne preťahmi 15Tr.
No ja som Tedom ešte ani nestretol to asi fakt musím ísť len tam ? . Keď tak mali poradia dať aspoň striedavo TAMbus Tedom.
Tu by som sa chcel spýtať niekoho, je vôbec v najbližšej dobe šanca že Tedom stretnem i na L99?
Myslel som, že vedľa vodiča sú 2 miesta. Ale keďže sa takou linkou nevozím, tak neviem. ?
Re #123711 Peon: Mne sa zas veľmi páči, ako vodoznak s logom dobre zapadol do tej fotky. Mimochodom, slovo blogovať v slovenčine ani neexistuje (podľa http://tinyurl.com/blogovat), takže nie je za čo trestať.
Wau, veľká pochvala neznámemu autorovi za túto fotku. ? http://www.imhd.sk/ba/index.php?img=41229&typ=gm Ešte šťastie, že je to už neaktuálne. Takže to ani doma zamestnanci DPB nemohli písať do diskusných fór imhd.sk
Dosť zvláštne sú tie vety formulované. Vidno, že to narýchlo "zbúchali". Po zrušení zákazu bol vyvesený podobný oznam? Nejaké iné (radšej krajšie) zaujímavosti z nástenok DPB by sa už nenašli? ?
19.02.2009 od 19:30 do 20:05 stlay električky liniek 1,4,5,9,12 v useku karlove ves pred zastavkou Nad lučkamy v smere do karlovky a dubravky pre poruchu supravy T6A5 7901-7902,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,A KEDžE NA žEHLIčKE NEšIEL ZADNY PANTOGRAF HORE TAK JU MUSELA TLAčIT SUPRAVA T3 7775-7776 ALE VYSKITOL SA DALšI PROBLEM........NA ZADNOM VOZE žEHLIčKY BOLO NOEčO ZO SPRIAHADLOM A NEšLIEL TAM NASADIť DIEL NA KTORY SA ZAPRIAHNE T3 "TEOJKA" ALE TO SA VYRIEšILO A PAN VODIč S "TETROJKY" MOHOL TLAčIť žEHLIčKU ,,,,,,ALE T3 LEN TAK TAK JU TLAčILA EšTE MAL AJ BRZDU NA 1.VOZE A 1.PODVOZKU ODBRZDENU LEBO MU NEZATVARALA TAK TO BOLO EšTE HORšIE.
?
19.02.2009 od 19:30 do 20:05 stlay električky liniek 1,4,5,9,12 v useku karlove ves pred zastavkou Nad lučkamy v smere do karlovky a dubravky pre poruchu supravy T6A5 7901-7902,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,A KEDžE NA žEHLIčKE NEšIEL ZADNY PANTOGRAF HORE TAK JU MUSELA TLAčIT SUPRAVA T3 7775-7776 ALE VYSKITOL SA DALšI PROBLEM........NA ZADNOM VOZE žEHLIčKY BOLO NOEčO ZO SPRIAHADLOM A NEšLIEL TAM NASADIť DIEL NA KTORY SA ZAPRIAHNE T3 "TEOJKA" ALE TO SA VYRIEšILO A PAN VODIč S "TETROJKY" MOHOL TLAčIť žEHLIčKU ,,,,,,ALE T3 LEN TAK TAK JU TLAčILA EšTE MAL AJ BRZDU NA 1.VOZE A 1.PODVOZKU ODBRZDENU LEBO MU NEZATVARALA TAK TO BOLO EšTE HORšIE.
Hlavne by som sa rád dočkal že systém akým sa linkovanie bude robiť v meste bude jednotný. A nie, že v Petržalke je skoro všetko na prestup = 60min lístok, tam kde sú električky platí zas staré známe, naoko odsudzované "odvšadiaľ - všade" a tretí prípad sú prominenti z Dlháčov, kde musí dojsť to najnovšie čo je v BA, a ešte ako bonus linku, ktorá kopíruje linky elektrickej trakcie. Prečo teda nepotiahnu linku 95 na Nám. SNP keď tu môžme mať 133?! Alebo spoje linky 28, ktoré jazdili k SND sa kam stratili? Neboli vozidlá a ani šoféri. A teraz keď sú, zrazu sú aj šoféri a čáry máry fuk, náš manager založil novú predvolebnú linku. Akási obdoba predvolebnej linky 81 v roku 2006 ?
No však zmluva na Tedomy je 8 rokov. Detaily nepoznám, takže ani neviem či sa bude dať odstúpiť od nej a aké tam sú sankcie. Každopádne dobre našité, tak aby sa dakto mohol 8 rokov vyškŕňať ako "tvrdo" makal pre svojich voličov. Tiež inak paradox je, že DPB zrazu urguje nahradiť 10.5 SORky Tedomami, pričom údaje tuto na stránke hovoria SOR 10.5 vs. Tedom = 93 vs. 86 miest. Donedávna nahrádzanie Karos na 30,37,52,56 a 65 9.5 SORkami bolo úplne normálne podľa DP. Zrazu treba šup šup rýchlo "kapacitnejšie" vozidlá. Inak tá kapacita sa počíta ako vôbec? Na jednotnú obsaditeľnosť vozidla alebo od oka sa tipuje? Možno by bolo fajn keby sa do údajov dalo aj či je obsaditeľnosť počítaná 4os/m2, 5os/m2 atď síce viem,že u nás to je 7-8os/m2 ale predsa aké údaje figurujú tu by ma zaujímalo.
Ak chceš zažiť kvalitnú MHD, na DD sa sťahovať vôbec nemusíš. Stačí si zájsť na jedňodňový výlet do Viedne, tam je MHD na veľmi vysokej úrovni.
A čo sa týka BA tak mi MHD kvalitnú máme čo sa vozidiel týka- keby medzi nami nežili vjbné debilné hovädá, ktoré ničia vozidlá, mozgy jedny primitívne, taká lobotómia by nebola od veci. S linkami je to trocha horšie, tú 51ku by mali dať minimálne 3 za hodinu, 2 je naozaj nič. A to že je DPB posraný z DD, to len tak vyzerá...akosi povedal je to trápny volebný ťah s tými úžasnými TEDOMami.Bude to chcieť aspoň posilňovanie liniek, časom možno aj zavedením tak 3.5 nových efektívnych liniek s kĺbovými autobusmi alebo t-busmi...
Áno ak chceš zažiť kvalitnú MHD jediné čo ti zatiaľ ostáva je presťahovanie na DD. Nič iné sa nedá robiť v tejto situácií. Ono keď prídu kĺbaky bude asi aj tender na krátke busy takže sa aj vy dočkáte. ?
Ondro