Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #123661:
a napriklad Portugalsko nie je v Europe?
Mám na Vás pár otázok. Ak Vás nejaká otázka vytočí neodpovedajte radšej.
1. Ak chcem zažiť kvalitnú MHD s modernými vozidlami, mám sa presťahovať na Dlhé diely?
2. Zobral DP na vedomie vôbec nejaký audit alebo pripravovaný návrh linkového vedenia električiek?
3. X žiadostí sme sa načítali počas rokov z mnoho MČ. Napriek tomu, sa nič nezlepšuje. 51 jazdí v otrasnom polhodinovom intervale celý deň a cez víkendy vôbec, niektoré trolejbusové posilnili iné zriedili a nič nespravili pre nápravu...

Môj osobný názor na električky+nadväzujúce témy : To čo jazdí v skutočnosti, od liniek až po intervaly je vyhadzovanie peňazí a zbytočné vzkm. Zatiaľ čo ako najväčšia záťaž bola označená Petržalka, ostatným m.č. (kde jazdia električky) aspoň ostali električkové linky vedené práve systémom linkovania, ktorý bol tŕňom v oku dopravného podniku. Ak sa nemýlim, tak práve toto bolo predmetom kritiky a neustáleho ponosovania sa vedenia, aby sa minimalizovali súbehy, zmenšil počet liniek a skrátili intervaly. Stalo sa. 3 a chlp roka po ráznych zmenách linkového vedenia DPB zakladá jednu minibusovú linku za druhou, nakupuje krátke autobusy a zlatým klincom je to ako je DP celý pokakaný z Dlhých dielov lebo dakto potrebuje vyhrať voľby niekde... V prenájme 20ks Tedomov vidím len záťaž, ktorú si Záhradník a Kadnár zhodili na DP aby mali Dlhé diely 8 rokov nové autobusy a zakaždým to mohli aspoň na dve volebné obdobia vyťahovať ako sa zaslúžili za modernú dopravu na Dlhé diely.
Reply on: adamko #123696:
solarisy hlavne na L88 tak najdeš každy den skoro všsetky poradia su solarisy..
poznate niekto vsetky linky, na ktorych premavaju solarisy? potrebujem totiz vediet, kde by som mohol stretnut autobus s cislom 1211... dakujem
Reply on: Ámos #123677:
ten zabeh uz nie je to co byvalo. V kazdom pripade treba motor setrit az do prvej periodickej prehliadky. Setrit neznamena dusit v nizkych otackach, aby nezlenivel tak mu treba obcas stupit na krk. Zalezi od vodica. Blazon by zadrel motor aj na linke 57. Pri rozumnej jazde im DD neublizia.

Zazil som aj vyslovene surovy motor. Bral som S 120 z GO motora a prve kilometre boli utrpenim. Po vymene oleja a spaleneho ventilu (moja chyba, siel som na dlhu jazdu v zabehu) to slapalo ako hodinky.
Reply on: MatejBA #123692:
Si z nejakého lacného kraja. Podľa informácií na stránke "dopravcu" stojí jednorazový skupinový lístok pre viac osôb do celkového objemu 1100 litrov 16,60 €.

Re #123693 luky133: To radšej pôjdem osobne tie displeje premontovať. ?
Reply on: Valec #123691:
Bohužiaľ na DD sú vypravované vozidlá bez displayov takže by bolo nutné stiahnúť vozidlá z iných mestských častí na DD a tieto z DD dať tam ?
Reply on: Valec #123691:
Ano na sedienie - 1€, na statie - 0,5€, nakladny priestor - ak prezijete cestu zaplatime vam 5€ ?
Reply on: Emo #123683:
No pozor. Linka DD-Spaľovňa už niekoľko rokov existuje. Síce má len niekoľko spojov za týždeň, zato stojí takmer pri každom dome. Premávajú na nej relatívne nové, i keď na miestne pomery žiaľ nie nízkopodlažné, vozidlá. Jedinou nevýhodou je chýbajúce zaintegrovanie (displeje už vozidlá majú) a malá prepravná kapacita - 2 miesta na sedenie, 2 na státie (na zadných stupačkách) a potom už len v nákladnom priestore.
Reply on: MatejBA #123688:
Ano to je systém ala Považská Bystrica: 33, 330-339, 3300-3399, 33000-33999... ?
Reply on: klasIK #123687:
Neboj nie som blby aby som to nechapal 😉
Reply on: kecho #123686:
este moze urobit ze to bude 3XX cize 33 = 333, 32 = 332 atd 😃
Reply on: MatejBA #123685:
Veď to mi je ako biológovi jasné, myslel som to samozrejme ironicky. ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6724

tak DD vozy by už snáď mohli byť vybavené... či koľko poradí tam vlastne treba na všetky busové linky? a teraz dpb zistí, že ďalšie 12m NP vozy vlastne ani nepotrebuje, prípadne, že taká tesco linka by bola naozaj veľkým prínosom pre obyvateľov BA ?

Re #123683 Emo: všetko bude, len potom nebude stačiť číselný rad 3x ani 13x. takže potom DPB pristúpi k jeho rozšíreniu buď vo forme písmena (133A) alebo experimentálne a (snáď aj konečne svetovo) jedinečne - desatinnou čiarkou DD-oilstreet (33,1), DD-letisko BA (33,2), DD-Schwechat (33,3), atď..., DD-Kittsee, DD-Wolfsthal, DD-Rajka, DD-Wien, DD-Košice, DD-Mockba
btw. linka DD-Spaľovňa bude doplnkovou linkou k expresnej 136 (DD-Krematórium) a bude mať cez Spaľovňu iba zachádzku a číslo 136,1 😉 samozrejme netreba zabudnúť aj na priamu a bezprestupovú nutnosť spojenia do Dúbravky, na Kolibu, Železnú studienku a obyvateľmi mimoriadne žiadané Štátne lesy... ?
Reply on: klasIK #123684:
Lenze ak nebudeme produkovat ziadne CO2 tak vykapu rastliny a nebude ani kyslik a vykapeme my 😃
Reply on: Ámos #123680:
To už rovno môžeme prestať aj dýchať, aby sme tiež neprodukovali ten oxid uhličitý. 🙂
Reply on: kecho #123678:
"ale najprv DD-tesco ale aj bezprestupová DD-Pe je určite potrebná a čo DD-letisko/(nový)Avion? aj s tým by bolo treba niečo urobiť..."

A čo takto DD-Východné. Alebo DD-Spaľovňa. Aj tie by boli určite potrebné. ?
Reply on: Ámos #123677:
Hej robia si predvolebnú kampaň na linke 32 pritom 33 kde už mali byť tie chýbajúce 3 trolejbusy, tak na tú kašlú. Čo by som dal za to kebyže miesto Tedomov na DD dokúpia tri trolejbusy a Tedomy dajú inam. Áno Tedomy sú nové, pekné nízkopodlažné, ale tie Tr sľubujú koľko a miesto toho aby splnili sľub, ktorý dali sem kupujú iné busy pritom ešte nejaký ten rok by tu vydržali Tam-Busy určite. 🙂 Snáď som týmto niečo nepripomenul a v pondelok nebudem čítať, že sa už vyrába 10 trolejbusov, ktoré posilina 33jku. ?
Reply on: kecho #123678:
Nie nie lina DD - letisko nie je dobrá. Kto už lieta z BA letiska? Samozrejme musíme dať DD - Schwechat odtiaľ dosť ľudí chodí do Las Vegas... 😃
Vie mi prosim toto niekto vysvetlit:
"Podle testů jsme zjistili, že plynové autobusy sice vyprodukují méně oxidů dusíku než ty, co jezdí na naftu, ale v ostatních parametrech zaostávají. Autobusy na plyn vyprodukují mnohem více oxidu uhličitého, benzenu nebo malých prachových částeček,“ vysvětlil Zamrazil."

Horenie plynu vytvarat prachove castice a este k tomu viac ako pri horeni nafty, nejak mi to nejde do hlavy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.