Mám na Vás pár otázok. Ak Vás nejaká otázka vytočí neodpovedajte radšej.
1. Ak chcem zažiť kvalitnú MHD s modernými vozidlami, mám sa presťahovať na Dlhé diely?
2. Zobral DP na vedomie vôbec nejaký audit alebo pripravovaný návrh linkového vedenia električiek?
3. X žiadostí sme sa načítali počas rokov z mnoho MČ. Napriek tomu, sa nič nezlepšuje. 51 jazdí v otrasnom polhodinovom intervale celý deň a cez víkendy vôbec, niektoré trolejbusové posilnili iné zriedili a nič nespravili pre nápravu...
Môj osobný názor na električky+nadväzujúce témy : To čo jazdí v skutočnosti, od liniek až po intervaly je vyhadzovanie peňazí a zbytočné vzkm. Zatiaľ čo ako najväčšia záťaž bola označená Petržalka, ostatným m.č. (kde jazdia električky) aspoň ostali električkové linky vedené práve systémom linkovania, ktorý bol tŕňom v oku dopravného podniku. Ak sa nemýlim, tak práve toto bolo predmetom kritiky a neustáleho ponosovania sa vedenia, aby sa minimalizovali súbehy, zmenšil počet liniek a skrátili intervaly. Stalo sa. 3 a chlp roka po ráznych zmenách linkového vedenia DPB zakladá jednu minibusovú linku za druhou, nakupuje krátke autobusy a zlatým klincom je to ako je DP celý pokakaný z Dlhých dielov lebo dakto potrebuje vyhrať voľby niekde... V prenájme 20ks Tedomov vidím len záťaž, ktorú si Záhradník a Kadnár zhodili na DP aby mali Dlhé diely 8 rokov nové autobusy a zakaždým to mohli aspoň na dve volebné obdobia vyťahovať ako sa zaslúžili za modernú dopravu na Dlhé diely.
ten zabeh uz nie je to co byvalo. V kazdom pripade treba motor setrit az do prvej periodickej prehliadky. Setrit neznamena dusit v nizkych otackach, aby nezlenivel tak mu treba obcas stupit na krk. Zalezi od vodica. Blazon by zadrel motor aj na linke 57. Pri rozumnej jazde im DD neublizia.
Zazil som aj vyslovene surovy motor. Bral som S 120 z GO motora a prve kilometre boli utrpenim. Po vymene oleja a spaleneho ventilu (moja chyba, siel som na dlhu jazdu v zabehu) to slapalo ako hodinky.
Si z nejakého lacného kraja. Podľa informácií na stránke "dopravcu" stojí jednorazový skupinový lístok pre viac osôb do celkového objemu 1100 litrov 16,60 €.
Re #123693 luky133: To radšej pôjdem osobne tie displeje premontovať. ?
No pozor. Linka DD-Spaľovňa už niekoľko rokov existuje. Síce má len niekoľko spojov za týždeň, zato stojí takmer pri každom dome. Premávajú na nej relatívne nové, i keď na miestne pomery žiaľ nie nízkopodlažné, vozidlá. Jedinou nevýhodou je chýbajúce zaintegrovanie (displeje už vozidlá majú) a malá prepravná kapacita - 2 miesta na sedenie, 2 na státie (na zadných stupačkách) a potom už len v nákladnom priestore.
tak DD vozy by už snáď mohli byť vybavené... či koľko poradí tam vlastne treba na všetky busové linky? a teraz dpb zistí, že ďalšie 12m NP vozy vlastne ani nepotrebuje, prípadne, že taká tesco linka by bola naozaj veľkým prínosom pre obyvateľov BA ?
Re #123683 Emo: všetko bude, len potom nebude stačiť číselný rad 3x ani 13x. takže potom DPB pristúpi k jeho rozšíreniu buď vo forme písmena (133A) alebo experimentálne a (snáď aj konečne svetovo) jedinečne - desatinnou čiarkou DD-oilstreet (33,1), DD-letisko BA (33,2), DD-Schwechat (33,3), atď..., DD-Kittsee, DD-Wolfsthal, DD-Rajka, DD-Wien, DD-Košice, DD-Mockba
btw. linka DD-Spaľovňa bude doplnkovou linkou k expresnej 136 (DD-Krematórium) a bude mať cez Spaľovňu iba zachádzku a číslo 136,1 samozrejme netreba zabudnúť aj na priamu a bezprestupovú nutnosť spojenia do Dúbravky, na Kolibu, Železnú studienku a obyvateľmi mimoriadne žiadané Štátne lesy... ?
Hej robia si predvolebnú kampaň na linke 32 pritom 33 kde už mali byť tie chýbajúce 3 trolejbusy, tak na tú kašlú. Čo by som dal za to kebyže miesto Tedomov na DD dokúpia tri trolejbusy a Tedomy dajú inam. Áno Tedomy sú nové, pekné nízkopodlažné, ale tie Tr sľubujú koľko a miesto toho aby splnili sľub, ktorý dali sem kupujú iné busy pritom ešte nejaký ten rok by tu vydržali Tam-Busy určite. Snáď som týmto niečo nepripomenul a v pondelok nebudem čítať, že sa už vyrába 10 trolejbusov, ktoré posilina 33jku. ?
Vie mi prosim toto niekto vysvetlit:
"Podle testů jsme zjistili, že plynové autobusy sice vyprodukují méně oxidů dusíku než ty, co jezdí na naftu, ale v ostatních parametrech zaostávají. Autobusy na plyn vyprodukují mnohem více oxidu uhličitého, benzenu nebo malých prachových částeček,“ vysvětlil Zamrazil."
Horenie plynu vytvarat prachove castice a este k tomu viac ako pri horeni nafty, nejak mi to nejde do hlavy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA