Dnes o 10.00 bola k tomu oficiálna tlačovka. A to počkaj ešte čo bude hovoriť markíza, joj... ?
Však je sloboda prejavu, každý môže povedať čo uzná za vhodné. Navyše tieto dni práve o tom prebieha diskusia, teda každý deň majú kompetentní iné (vzájomne rôzne) názory...
Okrem toho, čo povedia novinári vydeľ desiatimi, lebo oni veľmi radi vymýšľajú a prekrúcajú...(to si si už mohol zvyknúť) (napr. pri pôvodnom návrhu mosta z 1+1 pruhov pre IGK nový čas spravil 2+2...)
- v PRAVDE sa písalo, že na moste má byť električka, autobusy, peší a cyklisti
- v SME Ďurkovský hovorí, že na moste majú byť aj autá
- v BRATISLAVSKÝCH NOVINÁCH Fabor túto skutočnosť popiera
Vrele doporučujem kruháče mimo obce v Bulharsku, kde asi nepochopili, načo taký kruháč je a je v nich zachovaná prednosť podľa pôvodných sečných križovatiek. Taktiež je hodnotný kruháč v Jirkove, kde dávajú prednosť vozidlá, idúce po kruháči.
Počkaj, ale teraz asi niečo nechápem. Doterajšia úprava bola taká, že kruháč musel byť okrem značky označujúcej že sa jedná o kruháč (C6) označený aj značkami upravujúcimi prednosť. Ak tam neboli, platila prednosť z prava, teda prednosť dávalo vozidlo v kruháči. Teraz je úprava rovnaká. Alebo?
no veď práve, sa mi veľmi páči, kto prišiel na nápad, aby (bez značiek) prednosť malo vozidlo prichádzajúce sprava (vchádzajúce do kruháču) jedine, že by to boli Briti - tí jazdia vľavo... takže teraz na každom kruháči nájdeš 2-3x toľko značiek, ako je vjazdov ?
btw. vlastne by si nepotreboval ani značku označujúcu kruháč, veď predsa ide o sústavu križovatiek, ide len o to, na akom veľkom úseku sú rozmiestnené
ad. gy - lenže tam asi ide o väčšiu stavbu - myslel som kruháč typu Aupark, Senec a pod. ? tak na taký by sa mohli umiestniť Siemensy... ?
Značky v kruháči musia byť (teda najnovšie už stačí len značka označujúca okružnú križovatku, bo ostatné je upravené v zákone). Ten v Györi je ešte zaujímavý aj tým, že semafóry nie sú len na vstupe do kruháča, ale aj na jeho výstupe (keďže je dosť značného polomeru). Viezol som sa cezeň len raz, ale fungovalo to úplne perfektne. A význam? No, zrejme sú určité časti dňa, keď má aj CSS význam a keď je vypnutá tak sa riadiš ako na kruháči.
Keď budeš mať náhodou cestu okolo, môžeš pozrieť: http://tinyurl.com/cjmq4p ?
moja reč. zvyšovanie platov mohlo kľudne počkať. o uni ani nevraviac, to je kravina z najkravskejších (už sa teším na reakciu môjho lieblinga, dlho som sa nezasmial ? )
ja mám PCL, ale ak by som nemal, bolo by pre mňa výhodnejšie 15 min. prestupný. Najmä keďže nebývam na DD (odkiaľ v poslednom čase potrebujú priamy spoj všade), ale v petržalke, kde bolo zmyslom zavedenia zmien v 09/05 urobiť prestupný systém a keď ideš napr. z L99, musíš prestúpiť, ak chceš ísť iba jednu zastávku za most do Starého mesta, alebo potom nech DPB zruší všetky kombinácie CL (pes+človek, 2deti+dospelý, 2deti+2dospelí, zaujímavé, že 1dieťa+2dospelí nie je...) a aj 15 min. a nechá jeden 60-minútový a bude po problémoch...
Re #123612 Valec: nenapísal som že svetový, len som sa s tým ešte nestretol a pripadá mi to dobre postavené na hlavu robiť kruh+css... aj by som veril, že sú v ňom aj značky, ktorá je hlavná cesta a kde dať prednosť...
ad metro - veď práve, som si myslel, že ho po slávnom spustení Apolla s polročným meškaním bez sankcií za omeškanie a prídavkom páar sto mil. Sk, už aj slávnostne rozpustili... ?
Miesto toho, aby šetrili na platoch, odmenách a iných prevádzkových výdavkoch idú šetriť na investičných. ? Tým nie len že nevytvoríme nejaké pracovné miesta, ale keď bude po kríze, nebudeme mať okrem dlhov nič.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
boxcar
7 a 5? rátam dobre?