Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #123587:
Najviac v rannej a poobednej špičke.
Reply on: S499.1023 #123587:
V mene bezpečnosti ?
Reply on: tojotomi #123593:
za to ze maju iny nazor su chuji?
Reply on: tojotomi #123593:
spoločnosť "vedenie MHD" nepoznám a toto NIE JE stránka DPB ani magistrátu ❗
pre vsetkych chujov z vedenia mhd ktory vymysleli nove listky.
chodte do prdele z 15 minutovym neprestupnym listkom. aspon ho spravte prestupnym curamedani.. ?
neviete niekto ci uz 8142 je oficialne vyradena? lebo z fotiek by som povedal ze ano ale na imhd maju napisane ze nie je tak neviem
Reply on: Mike #123589:
Óóó, vyše minúty ? ? Takže vybudovaním CSS s cyklom trebárs 120 s sa vlastne doba čakania niekedy aj predĺži ? ?
Reply on: S499.1023 #123587:
aj autom sa tam niekedy tazko ide ale niekedy prejdes hned je to individualne
Reply on: S499.1023 #123587:
Sú niektoré kritické časy poobednej špičky, kedy napr. L80 z Matadorky stojí v tej križovatke vyše minúty... ?
Reply on: luky133 #123576:
Spadala by, lenže by si musel dokázať, že to bolo platené z mestského.
Reply on: 6222 #123585:
Páni, nepletiete si križovatky? Kopčianska - Údernícka? Tá ulica od Matadorky a tá ulica popred žst. Petržalka? Kedy je tam problém vyjsť?
Iveco Daily BA 217 UU dnes v Spišskej Novej Vsi.
Reply on: Emo #123580:
ja mam tiez problem z tadial vyjst a naozaj musim suhlasit s tym kruhovym objazdom, tam sa hodi skor kruhovy
Reply on: Emo #123580:
Kedy je tam problém vyliezť z vedľajšej? Ja tadiaľ chodievam dosť často, a žiadny problém som tam nezaregistroval. Ak je ten problém len nejaké 2-3 hodiny denne, tak sa tam budovať signalizáciu za 80 tisíc € (po bratislavsky rozumej za 150 tisíc €) rozhodne neoplatí. Čo ja viem, tak CSS by tam mala byť až v čase, keď sa areál závodu Matador prestavia na polyfunkčný komplex (čo v dnešnej dobe môže znamenať že aj nikdy).
Navyše je to obyčajný košový projekt a k realizácii sa to bude musieť prerobiť.
Reply on: Kakke #123466:
Ten pravý sa ozval. ?
Reply on: Kakke #123572:
A to Ťa prekvapuje? Veď semafóry v Bratislave nikto iný nestavia.
Reply on: MiroBA #123560:
"No kedže je toto fórum o doprave -dotknem sa hlavne dopravy. Už na ČR je možnosť vidieť že nielen dopravné prostriedky dovážajú ale aj majú export aspoň do krajín býv. východného bloku. -napr. Inekon DPO produkty Trolejbus trolino do pobaltských krajín (tuším aj Vilnius neviem teraz z voleja). Potom Škoda 16T do mesta Vratislav.
Skorej ešte lepší príklad je Poľsko ktoré autobusmi Solaris dobýva pomály celú EU -i také krajiny ako Švajčiarsko, či Nemecko - konkrétne Berlín. Síce je pravda, že tieto autobusy majú súčiastky zväčša vyrobené "západnými" firmami. No konečná finalizácia je v Poľsku. Zdroj lacnej pracovnej sily sme boli spočiatku, teraz už ani nie a je otázkou času kedy i tie automobilky od nás zutekájú do dalších novšie prijatých členov či na Ukrajnu a pod."

A ako to súvisí s EU? Myslíš, že keby Poľsko a ČR neboli v EU, že by tam nemohli predávať?
Reply on: kecho #123567:
"kristejezisis, oni to myslia vazne? to aky potentat tam vbyva, ze nedokaze vyliezt z vedlajsej?"

Tú križovatku poznám a vyliezanie z vedľajšej je tam fakt problém. Ale skôr si myslím, že by tam bol vhodnejší kruhový objazd než semafor.
Reply on: luky133 #123578:
sak jasne ale som zvedavy jak sa to vyvinie ?
Reply on: 6222 #123577:
Na súd nechcem ísť to by mi už nikdy nič neposkytli 😃 😃 Súd s mestom Bratislava bol, ale s DPB nebol. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.