To hej. Ešte k tomu keď je teraz kríza, tak taký podnik ako SOR má o zakázky postarané myslím. Takže dlho asi nepôjde o kvalitu ale opäť o tú pomrdanú cenu... Na ktorú aj náš DP doplatil v prípade neoskúšaných Solarisov na CNG pohon. Ja dúfam, že si Bratislava zaobstará trolejbusy od niekoho iného ako SOR. Stačí mi bohate, že tu bude pomaly 100ks ich autobusov, trolejbusy mi netreba. Ty by si neuvítal radšej trolejbusy od Škody+Irisbusu alebo Solarisu?
električkové linkovanie malo tiež prejsť na úspornejší režim a tam to akosi zázračne nešlo aplikovať linkovanie na prestupný systém. Zatiaľ čo prestúpiť z električky na nosnú linku je relatívne pohodlné naopak to je hotový trest.
nikto nehovori ze ich idu kupovat ale ved co je na nich okrem hrbu zle? ked mas zlu situaciu s trolejbusmi aku ma teraz DPB tak sa chytas kazdej slamky a neuvazujes nad designom predsa ved trochu logiky, DPB nema k dispozicii na nakup trolejbusov miliony eur
Design hra nejaku ulohu ale vobec nie je taky strasny ako tvrdis (hoci genialny nie je). Navyse, stale je lepsi SOR ako Karosa B700, pripadne 14Tr, nehovoriac o tom ze s tym chcu ist na vychod kde sa este daju stretnut 9Tr, pripadne ZiU ?
Ja viem, ale sú aj lepšie trolejbusy ako SOR. Prečo musí každý zastávať práve ten SOR?! To design nehrá žiadnu úlohu? Škodácke a Solarisácke trolejbusy nejazdia vôbec horšie ako SORy, tak neviem prečo zrazu ste zanevreli na overené značky?! ?
Ono mohla by chodiť 105 aj 117 aj iné extresné linky. Ja osobne by som uvítal aj 123ku neskôr 193ku.
Pravda je taká, že volakedy mohli byť linky aj odvšadial všade pretože bola omnoho viac MHD dotovaná.
POdla mňa nalepšie obdobie a rozmach boli 70te a 80te roky. Myslím, že v 89tom bolo vo vozovom parku okolo 900 autobusov - ak vie niekto podrobnejšie či lepšie nech ma opraví.
Žial dnes je situácia iná autobusov je len niečo nad 400 tak treba robiť úsporné opatrenia ako skracovanie redukovanie počtu a tak ďalej...Však len tie posledné velké úpravy v Petržalke -to bolo len preto, že jednoducho už ten stav bol neudržateľný pre nedostatok vodičov autobusov a peňazí.
Ešte ma napadla jedna vec. Buď cez Apollo ako to tu dakto písal alebo od Nového mosta by šla po Einsteinovej a na Muchovo námestie a na zast. Vavilovova kde by prestávkovala pri TPD. Od Vavilovovej by zabočila na Farského ako 78 a zišla by pred Artmediou dole na Einsteinku a pokračovala na Nový most. V oblasti Muchovho námestia by bola ako náhrada za 78 ukončenú na Šafku.
ja som bol na tej vystave a bol celkom pekny a aj v Liberci ho skusali som ho videl sa mi pozdaval celkom a co je na tom ze ma maly hrb? ved to nie je paramater alebo odteraz budeme davat do parametrov vyska hrbu 50 cm?
su dolezitejsie veci na trolejbuse ako hrb ?
Pozri si teda toto http://www.sor.cz/site/download/SOR12TN-new-1228489071.pdf kde vo svete si videl aby mal trolejbus dva hrby?! Jeden je z karosérie a druhý je elektrovýbroj. To je jak ťava dvojhrbá už. Fakt to vyzerá maximálne lajdácky spravene, v zmysle hesla "Však to jazdí". Trolejbus to je? Je. Jazdí to? Áno. Tak kde je problém. DESIGN! Hnus. Ešte pri autobuse poviem, že jeden hrb stačí bohate ale dva?! SORu by som zakázal vyrábať električky lebo ešte aj tie budú mať hrby a nájdu sa idioti čo to budú zastávať.
Videl som ho na fotách z výstavy a aj vo farbách DPMO. Ešte aby aj trolejbus mal hrb, tak prepáč mi ale to je na mňa priveľa. To je jednoducho neznesiteľné aby hentak debilne vyzeral trolejbus!
Dobre som ticho... Ale uznaj ktoré mesto realizuje také smiešne dodávky po 10-20 kusov ako BA? Už vtedy ako sa kupovali Solarisy bola situácia s klbákmi taká, že to spelo do riadnych shitov a do BA žiadny klbák nezavítal, okrem 13prenajatých kusov z BB.
OK, beriem. Trocha som to zase prepískol. Ale aj tak som netvrdil že totálne do stredu Prahy nechodí žiaden bus.
V prahe som bol veľa krát a aspon ja osobne stretol len stým, že veľa liniek sú len napájače k metru -napr. tie Holešovice može byť kludne tam aj linky cez celé mesto tiež tam všetko nepoznám.
Inak ma napadla extrém vec, ale 50 by mohla končiť na zastávke Aupark kľudne aj naďalej. Mala by zastávku pod Novým mostom ako je nástupište 70 a v smere do Petržalky by stála pod lávkou na Novom moste, ako stoja taxíky. Potom by šla na Nový most a končila na zastávke Aupark, tam by ľudia vystúpili, autobus by pokračoval potom ako ide 184 na Einsteinovu a vyliezol by naspäť hore na most a zastavil pre nastupujúcich na zast. Aupar v smere do mesta ?
Kakke