Ale na druhej strane: Okrem jednej linky, ktoré si spomenul, všetky prichádzajú od Hodžka, resp. spod Nového Mosta, prečo musí iba L 88 prebrať funkciu L 50? Keby to bola nevyťažená linka tak nepoviem, ale je slušne naplnená.
aby bol mozny prestup do petrzalky a pre vodicov je tam socialne zariadenie ? . PS. Ludia budu moct vyuzit potom L99 na farskeho, 68 do stredu petrzalky a tym sa moze odbremenit L95 zo safka ?
nahradna zastavka bude len na Moste Apollo s tym, ze L70 bude zachadzat na Safarikovo nám zo Niv a pre L70 bude zriadena zastavka pri strednej skoly strojnickej aby bol mozny prestup na eliny
ved jasne, skor si myslim, ze to bude takto:
L78 - Ovsiste - Dolne Hony
L95 - Vysehradska - Einsteinova - Most Apollo - Landererova - Safko
L50 - Aupark, Einsteinova - Most Apollo - Landererova - Nivy - OD Slimak
?
Re #123300 enge2: Myslis tak ako kedysi bola 50 a 99? To nema zmysel, lepsie je to v jednom.. ta 150 by mala sluzit ako posila k 50, ktora na tom useku niekedy nezvlada..
co sa tyka L150 to by slo s tym, ze by ale L50 koncila na Safku a do auparku by chodila L150 s trasou Safko - Aupark, (btw. tusim si aupark plati za trasu tak ako aj Ikea dala DPB Merkredes Kopa Shitu :-D) ?
to by ta asi na milde ukamenovali keby im chodila opat kratka L50 nakolko klbaky by som si vedel potom predstavit inde, ako ich "prevadzkovat" v trase Jasovska - Cunovo kde pocas zimy stacia kratase. Ine je to v lete ?
Napadla ma taka trochu uchylna myslienka Co tak spojit L50 s nejakou linkou spod Noveho mosta smer Aupark? Napriklad L91 s trasou OD Slimak - Polus - Maximiliana Hella - Slovanet - Trhovisko - Autobusova stanica - Novy most - Aupark - Jasovska - Jarovce - Rusovce - Cunovo a spat? ?
Alebo potom by som si vedel predstavit spojenie 50+95 cez Apollo pripadne Novy most.. alebo proste tu 50 potiahneme na Wolfsthal ?
OK. Šak som písal, že je to dosť používaný spoj. Ale ako pôjde, keď uzavrú most? Trasa po hociktorom inom moste mu predĺži jazdnú dobu. Asi by bolo lepšie aby išla zo Šafka cez Pribinovu /Eurovea/ a cez Apolo most a potom po Einsteinke k Auparku, ale teraz ma napadá že ako naspäť... Hm... Vlastne zasa z Auparku po Einsteinke a otočiť sa na "nadjazde" nad dialnicou a ísť zasa po Einsteinke na most Apolo. No, bude to "sranda".
pojde skor od AS Mlynske nivy ako 88 cez most apollo, einsteinovu do Auparku a spat pojde na nadjazd na novy most, dole na einsteinovu, most apollo, landererova a napoji sa na svoju obvyklu trasu, prestup na 95 bude zabezpecovat na moste Apollo a L78 bude mat konecnu na Safku aby pobrala ludi ktory chceli ist s L50 na safko resp. opacne z mesta na nivy zavedie sa zachadzanie L70 na safko s tym ze bude zabacat na safko od elektrickovej trati ? . To by mozno slo ? ?
Ukoncenie L50 na Safku je kolosalna blbost. Pozri sa ako chodi narvata v useku Safko - Aupark. Prave naopak, bol by som za zavedenie posilovej L150 po trase Safarikovo namestie - Aupark, ktora by jazdila v case "nakupnej spicky" tak aby na tomto useku spolu s L50 tvorila interval 5 minut (prac. dni) / 6 minut (prazdniny) / 7,5 minuty (vikendy)..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Alebo potom by som si vedel predstavit spojenie 50+95 cez Apollo pripadne Novy most.. alebo proste tu 50 potiahneme na Wolfsthal ?