s lepsou preferenciou elektriciek by sme boli schopni ? ale politicky lepsie je sa vyhovorit ze nie sme.
Merias dvojitym metrom. Suhlas s Ike aj Kakke.
V tom, ze elektricky bez tak v spicke kapacitne nestihaju a pokial ich nedokazeme posilnit tak je lepsie zaviest takuto linku ako ludi tlacit do nestihajucich elektriciek. Koniec-koncov aj linky 28, 29, 30, 37 su v subehu s elektrickami a nikto neriesi ukoncenie 28/29 na Riviere, pripadne 30/37 na Lafranconi..
Podla medializovanych informacii bud elektrickova trat v mieste sucasnej zeleznicnej casti + v mieste jedneho sucasneho cestneho pruhu (zrejme smer mesto), pricom druhy cestny pruh zostane pre autobusy MHD..
32 obhajujem v tom, že spája Dlhé diely s Mlynskou dolinou a Kramármi, také spojenie nerobí žiadna iná linka. Trebars v prípade potreby je linka 32 fajn keď chceš ísť z KV na Slávičie údolie. Ale interval 30minút ktorý sa na nej drží zubami nechtami je ozaj trápny zato v špičke jazdí viac ako by mala.
Tak a potom aký má zmysel? Okrem predvolebného? Mi to pripomína svojho času kampaň v Petržalke, ktorú si robil jeden kandidát na starostu MČ tým, že starými zájazdovými Karosami jazdili šoféri po trase bývalej 81.
Mňa by zaujímalo ako to chcú urobiť. To vlastne nechaú nedotknutú starú železničnú trať a vedľa kde je teraz cesta dajú klaje nech hrdzaveju pár rokov?
prečo by boli MČ? v BA sú iní adepti na MČ a fungujú ako obyčajný sídelný obvod, alebo (v 5 prípadoch) ako katastrálne územie - z hľadiska samosprávy to ale dokopy nič neznamená
http://bratislava.sme.sk/c/4305890/bratislava-zacne-s-opravou-stareho-mosta-do-troch-mesiacov.html
Magoriatu zacina uz uplne preskakovat.. akoze mi chcu povedat ze do troch mesiacov zacnu stavat trat na moste? A to akoze co tam bude jazdit? Odkupia z Budapesti nejake obojsmerne haluze a bude to jazdit na shuttle linke Prava strana Stareho mosta - Lava strana Stareho mosta, pricom na zastavke Prava strana Stareho mosta bude prestup na L95 a na Lavej strane Stareho mosta prestup na 195 po trase Lava strana Stareho mosta - Safarikovo namestie?
Musim povedat ze sa mi paci ze uz idu riesit ten stary most a dokonca sa vyberaju spravnym smerom.. ale toto znie uplne absurdne..
Nic ine nedokazes? Je mi ta uprimne luto.. a to dvojnasobne, kedze podla vsetkeho si ty vo veku 15 rokov stale cital obdobne periodika..
Re #123185 Kakke: Dunco, laskavo prestan trepat o 32 po Molecku, naco by to bolo dobre? Pre tvoju informaciu, linka 133 vobec nie je zla (hoci by mohla byt riesena inak), jediny jej problem je dovod preco vznikla..
Ešte nei sú ale predpokladám, že o 10 alebo 20 rokov? Síce tu už ani nebudem bývať budú už MČ.
Re #123209 Kakke: To by sa potom dalo len to ma jeden problém... Za súčastné vedenia DPB sa to asi nestane... ?
Ty trdlo ? 33 by robilo tých duobusov a tie by v špičke dopĺňali SORky ale len v špičke, čiže duobus by sa na 33 objavil každé 4 až 5min. Medzi duobusmi by posilňovali SORky.
Ešte sa vyjadrím k tej električkovej trati cez Patrónku ono tá trať by mala aspoň podľa mna svoje opodstatnenie aj keď i tu nechávam konečné slovo odborníkom. Aj tak na BA pomery je ten návrch priveľmi sci-fi. Ono je ťažko realizovateľný pre veľké stúpanie a klesanie Pražskej cesty. Neviem aké stúpanie má a aké najväčšie stúpanie može byť na el. trati. Iná možnosť je preraziť tunel, len už pomyslieť na to aké by tento úsek vyžadoval náklady. Ďalej aj ako prekonať križovatku Patrónka -to by bolo vhodné nejakým nadjazdom a ešte k tomu veľká dĺžka celej trate...toho sa my určite nedožijeme.
Však aj tam sa pekne zahusťuje, konkrétne aj pri Kultúrnom dome. No teraz už nie, voľakedy tam bolo veľa expresov 101,104,105,106tuším,112,115 - staré dobré červené linky ? .
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk