nieco podobne ma tusim aj Stutgart nie? v Nemecku som bol fakt velmi malo krat, ale daco sa mi mari... dokonca sa mi zda ze ta dvoj-rozchodova trat sla pod zem a bol tam prestupny uzol... ale to som mal 6 rokov, je mozne ze sa mi to pletie ?
Mníchov ma práve NEnapadol ? , kewďže je to omnoho väčšie mesto ako BA a má metro. Ale napríklad Essen, Düsseldorf... V Essene majú dokonca zmes metrového čiste električkového systému a normálne rozchodného Stadtblata a nevedia sa rozhodnúť, či to celé znormálnorozchodniť alebo nie Asi tam majú nejakého Dipl-Ing. Willibalda Sechstela ? .
presne ma pri tom napadol Mnichovi... zial nepamatam si konkretnu Strasse ako sa to volalo, ale proste to tam tak fungovalo... ulice ako spitalska, ci SNP a bez dopravy... proste pesia zona - same statnky, ludia, pohodicka... doprava maximalne regulovana...
este dodam, ze mozno v centre by som dal elektricku pod zem ale takym stylom ze len pod vozovku, tam kde to ide... miesto toho by mohla byt pesia zona s nejakym stromoradim s regulovanym vstupom pomocou tych stlpikov, od ktorych ovladanie by mali vsetky vozidla MHD, zasobovanie a bezprostredna obsluha (eventualne obyvatelia)
inak seriozne si cim dalej tym viac uvedomujem, ze BA by stacilo expandovanie elektrickovej siete, zriedenie zastavok a plna preferencia a ziadne metro potrebovat nebude
Re #123099 AAA: dobre, beriem to moc subjektivne... nam pred skolou bagruju, ide sa do kopca po panelovej ceste ktora je cele neodhrabana a ked ides v topankach k obleku, tak ti hrozi akurat poriadny papulak ☺
Ja síce veiem, o čom hovorím ale zato netuším, o čom hovoríš ty. Nebavíme sa o metre ale o tom ,čiu v príslušnom dopravnom prostriedku môže cestovať bankový úradník alebo študent idúci na skúšku v obleku. V kope veľkých nemeckých miest nie je metro, len Stadtbahn (hybrid električky a metra) a nikto neplače, len autisti z Bratislavy potrebujú minimálne metro, ak už nie rovno rýchlovlak v plytkom tunelY. V Londýne majú úplne normálne metro, jedno z najporuchovejších a najnespoľahlivejších na svete a jeho čistotná úroveň nie je o nič lepšia, ako úroveň bratislavských električiek.
nie som ziadny nick autistu MiraBA ale ja sa stale pytam a na to uz odpoved nedostavam co punkate ved nemozes vybrat peniaze a kaslat na ludi, alterantiva nie je obliekat sa v praci ?
Kristepan, načo asi tak? Asi nato, aby sa obmedzili autá v CMO a súčasne sa získali peniaze do tozpočtu - napríklad na to zlepšenie MHD. Nie si náhodou ďlaší nick autistu MiraBA?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike