Reply on: Viliam22 #122894:
Podľa mňa je takét delenie spojov potrebné pri 92+192, 96+196 ale nie napríklad pri 91 a 191, kde 191 je len skrátená verzia 91 a v podstate majú celú trasu spoločnú, ale napr. 96 a 196 majú odlišné konečné AVION a ŽSTNM a to isté aj 92 ktorá na TESCO Lamač nikdy nechodí, len 192. Preto by som napr. aj delil 80 na spoje idúce do Kopčian ako 80 a k Matadorke ako 180. A aktuálna linka 180 by dostala číslo 89. Inak ma napadlo, že aj linka 25 by sa dala očíslovať ako 121, keďže to je posila k 21 pre tých čo idú len do VW a nejdú do DNV.
MiroBA
Aspoň narýchlo upresním: Pozerám do mapy z roku 1985.
Linka č 52 mala trasu: Vtedajšie ulice: Konečná Jakubovského(Vyšehradská) - Budonného (Jantárová Cesta -zast. Lúčanka) - Kovpakova(Lietavská) - Jakubovského(Budatínska) - Rokosovského(Smolenická) - Mičurínova(Jíráskova) - Kolmá (Nadjazd ešte neexistoval) - Kopčianska - Rusovská Cesta (zastávka Záporožská) - Makarenkova (v miestach dnešne Einstainovej) - Krasovského (V miestach Dnešného Auparku) - Starohájska (dnes prakticky Nejestvuje) - Pri Seči (Bývalé odstavné plocy autobusov Petržalka)
Takže vlastne čisto petržalská linka to bola ale vystáva mi otázka aká mala vtedy vlastne tá linka zmysel?