Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MiroBA #122624:
A uz sa to zas zacina.....Solarisy su osvedcena a kvalitna znacka keby nieco, len niekto mudry si potreboval splhnut u veduceho, tak sa nakupili prototypy.....a co sa tyka mercedesov a volv tebou navrhovanych, nieco take ako unifikacia vozidiel ti nieco hovori? aktualne ma DPB snad najrozmanitejsi park vozidiel. tolko typov vozov nevidis ani na autosalone Nitra....... a ty bys chcel dalsie typy a v podstate nove? chces aby DPB ziskal cenu za najrozmanitejsi vozovy park? :D:D
Reply on: S499.1023 #122623:

Tak pravda, už len tá ForCity najlacnejšia isto nebude ale som hlavne narážal na to že sa tými vozidlami chvália ako neviem čo.
Ale beriem, aspoň je to voľačo -nejaká obnova, vždy lepšie ako nič.
Ako tie tedomy vyzerajú vzhladne, a ked išla kvalita rádovo hore, len to vítam len aby tomu tak naozaj bolo.
Inak zlostí že Praha, Brno, Ostrava má peniaze na lepšie vozidlá len Bratislava nie. A v nízkopodlažnosti nás aj Košice tromfli, tí majú aspoň zopár KT8D5 s nízkopodlažným článkom.
Reply on: MiroBA #122624:
Rentabilitou Tedomou v Senci si ma uplne dorazil ? jedine ze by Tedom vyrabal vyletne vlaciky ? ?

Myslim ze to nie je o znackach... ale o spokojnosti... a o veku... a spolahlivosti...

pre mna za mna nech tu jazdia aj nejake bieloruske autobusy, pokial budu vzhladovo prijatelne, spolahlive a osvedcia sa, nemam s tym najmensi problem
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: AAA #122615:
Lebo Záhradník.
Reply on: MiroBA #122624:
"Tak hej. ale aj tak myslím, že Hlavné mesto by mohlo mať vozidlá osvedčenejších značiek -Mercedes, Volvo,... možno ešte Solaris (aj ked ten sa zrovna v BA nie moc dobre osvedčil)
Už napr. Lotyšké hl. mesto Riga si mohlo dovoliť húvne nakúpiť Citara tak prečo by si to nemohla dovoliť kúpiť i Bratislava?"

Zaplatíš?
Reply on: Emo #122622:

Tak hej. ale aj tak myslím, že Hlavné mesto by mohlo mať vozidlá osvedčenejších značiek -Mercedes, Volvo,... možno ešte Solaris (aj ked ten sa zrovna v BA nie moc dobre osvedčil)
Už napr. Lotyšké hl. mesto Riga si mohlo dovoliť húvne nakúpiť Citara tak prečo by si to nemohla dovoliť kúpiť i Bratislava?
Tedom by tak kludne mohol si robiť trhy v menších mestách Trnava, Pezinok,Senec...
Inak mohol by už Tedom navrhúť aj nejakú kĺbovú verziu.
Reply on: MiroBA #122619:
Platiť budeš ty? Inak na dezéne Tedomov ma nič neuráža - bez ohľadu na to, aká bude kvalita. A čo som mal možnosť vidieť, tak kvalita išla rádovo hore.
Reply on: MiroBA #122621:
Nie som si istý, ale mám matný dojem, že to sa týkalo iba jedného vozidla, ktoré sa v Bratislave testovalo. Nemusia byť také všetky. ?
Reply on: Emo #122618:

Myslím, že práve raz na tomto fóre tu mal niekto fotky už len s napr. nerovnosťami obloženia interiéru a sa tu dosť vtedy na Tedomy aj ponosovalo...neviem či už nastali pokroky. Ale ak hej ja to len vítam, bodaj by boli ozaj bezproblémové... ale osobne ja moc neverím tomu, som trocha skeptik.
Nazdarek, vacsina z vas sa rozumie do MHD, a tym padom uz na 100% robila fotografie. Mam taky problem, mam par fotiek zachycujucich prevadzku s voznami 1] #102 [ex 2 uplne prve vozy v BA] pred ZST mlunske nivy, dalej nieco ako je nasa 104 teda patokenak P.V.V.V. ale neviem cislo precitat na hviezdoslavovom namesti na jednokolajke a posledny CELA trojclenna osadka vozu v uniforme pred vozom [patokenak]. Ale cele to ma hacik, vsetky negativy su na skle. Da sa to nejako previest na obycajnu fotografiu? alebo ak to niekto vie, pomohol by mi? dakujem komukolvek za pomoc.
Reply on: S499.1023 #122616:

Čo sa ti stále nepáči?
Veď sa pozri čo si zaobstaráva napr. Praha, Brno, Ostrava a čo si zaobstarávame my.
Veď len to sa chváliť sa či prezentovať plne vysokopodlažnú električku v dnešnej dobe je trocha silná káva.
Reply on: MiroBA #122608:
"Ešte vzhladne vyzerajú tie Tedomy aj to ešte je taká značka riadne neodskúšaná, neosvedčená. A počul som že vraj niektoré staršie Tedomy sú riadne nekvalitne spravené.
Potom tam máme už staré známe hrbáče z úžasnym dizajnom."

Každú značku musí niekto raz odskúšať. Argumenty typu "Počul som..." sa vôbec nemusia zakladať na pravde. A dizajn je strašne subjektívna a na autobuse tá najnepodstatnejšia vec.
?
Reply on: Martin Fundárek #122614:
Ak by ponúkli toľko isto ako developer (vrátane všimného, totiž pardon, lobbného)?
Reply on: MiroBA #122608:
Mimoň.
Reply on: Martin Fundárek #122612:
A prečo by sa zas malo pridať na DD Tedomami, aj inde sa celkom tlačia v kinderkách.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #122607:
Už vidím, ako ochotne by to mesto občanom predalo...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: kecho #122538:
"keď lodiam 60 rokov stačilo mať cca 86 metrov, prečo zrazu chcú 100"
A prečo sa stavia železničný koridor na 160, keď sto rokov stačila stovka? ? Asi sú požiadavky na širšie lodné súpravy...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Kakke #122532:
No, ono to nemusí byť až také nepríťažlivé. Stará linka 133 stála v zápche, pseudoduobusy boli na nafte pomalé a na konci trasy bolo možné prestúpiť len na 70-ku, do Petržalky alebo, rovnako ako už na Molecovej, na električku. Predĺžením k Malej scéne linka získa na atraktívnosti - keď chytíš hore "fleka", je dosť rozdiel vyliezť na Molecovej a pchať sa do preplnených električiek, alebo sedieť v buse, hoci o čosi dlhšie, až do centra a tam napríklad prestúpiť na vyprázdnené električky (11,14).
Preto si myslím, že vyťaženosť linky 133 bude vyššia, než vlani, a že sa na nej dobre uživia aj normálne busy (takže sa obávam, že aj tam nakoniec nasadia Tedomy).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Mike #122527:
Snaha vysokopostavených nenažraných tu síce je, ale naráža na pomerne mohutný odpor. Je teda šanca, že presun, ktorý by bol maximálnou hlúposťou, neprejde.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: tr3mp #122521:
Podľa mňa boli hlavným dôvodom úrovňové kríženia a nízka výkonnosť trate (a z toho vyplývajúci nezáujem ČSD udržať trať) - do Rakúska sa vtedy príliš nejazdilo a stačil na to Marchegg (pre mladších - trať do Kittsee bola prerušená) a smerom do Rajky jazdilo málo vlakov - osobáky do Rusoviec boli nahradené autobusmi Č (neskôr 101) a náklady sa ťahali skôr po elektrifikovaných tratiach cez Komárno a Štúrovo. Metro s tým malo pramálo, ak vôbec niečo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.