Ak si si pozeral BN 9,5 a 10,5 sú tu uvedené rovnaké hmotnosti 15 ton takže je určite jedno, ktoré tam nasadia preto sa nechajme prekvapiť. No hej mohli by sme ho tam stretávať veď zástavku má pred domom a zástavku od práce nemá tiež ďaľeko. ?
Mna to uz tiez napadlo ,ze ho tam asi budem stretavat a budeme asi vysadat na rovnakej zastavke Landererova . Vozy budu stopro najmensie Sory ,lebo slaby nadjazd na Devinksej ceste
len tak pre zaujimovost zakon 221/1996 Z.z. o uzemnom a spravnom usporiadani Slovenskej republiky ani ziadny jeho dodatok nezakazuju prenajimat cokolvek tymto organom, samospravny kraj je najvyssia uzemna samospravna jednotka v SR teda urcite by na to pravo mali
?
ale stredom heckovej sa este daju najst stopy po trati, najme pri takych nejakych skladoch smerom k Lidlu... a smerom na ZST je tam este znacka priecestia
Myslíte si, že bude Záhradník využívať 133jku? ? ? Ale uvažoval som nad vyriantou vozidiel či tam budú BN 9,5 alebo BN 10,5 lebo v článku kde spomínal aj 133 hovoril, že vozidla na túto linku sú už vo výrobe... ?
OK, bral som to globálne aj s Mástom. Súhlasím, že vlak by tam tvoril len doplnok k autobusom. Ale už je to zbytočné riešiť. Aspoň, že sme sa tam odviezli. ?
Stanica v strede Stupavy??? Stanica je na hranici medzi Stupavou a Mástom, tá nemá so stredom Stupavy veľa spoločného. Každopáde by LEN vlak Stupavu neobslúžil adekvátne dnešným kriitériám.
Áno, platil ho tak, že Filisteinovi dával mimoriadne odmeny a ten z nich platil prevádzku.
Kraj proste podľa aktuálneho legislatívneho stavu NEMÔŽE dotovať železničnú dopravu.
Okrem toho trať do Stupavy už ŽSR operatívne administratívne zrušili, aby tam nedajbože niekto nechcel jazdiť.
Lebo sú také zákony. Študovať, študovať, študovať. Máš rodičov na železnici, môžeš ich požiadať o vysvetlenie. A hneď sa ich môžeš spýtať, koľko stojí len dopravná cesta za kilometer jazdy takého šukafónu.
Ale bolo by to z časového hľadiska zaujímavé v špičke. Navyše stanica v samom strede Stupavy. A taký Šamorín ešte viac - odtiaľ sa dostať do BA ráno je na pevné nervy. Tam koľaje končili v mlyne, kde teraz stojí asi najkrajšie Tesco na Slovensku - stačilo tam spraviť zastávku...
S499.1023
Kraj proste podľa aktuálneho legislatívneho stavu NEMÔŽE dotovať železničnú dopravu.
Okrem toho trať do Stupavy už ŽSR operatívne administratívne zrušili, aby tam nedajbože niekto nechcel jazdiť.