Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kakke #122297:


a) Debilné komentáre sú také, ktoré práve tebe nevyhovujú, resp. sa nezhodujú s tvojimi teóriami.
b) Diskusiu sledujem už od začiatku a reagujem na toho, kto začal teoretizovať: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef212933352b332924ea&id=0&odpoved=122241&na=122235 .
Reply on: Kakke #122298:
ty co melies? 😃 s tym nema SADDS a SL absolutne nic spolocne... je chybou ZSR a ZSSK ze tieto vyhody nevie vyuzit a SADDS a SL sa mozu len vytesovat z ich sprostosti
Reply on: Peon #122296:
Ked uz sme nacali temu trati... o seneckej vlecke do mlyna po Heckovej ulici nevieme nic? ani fotky? viem ze do minuleho roka podla google existovala, realne ju tusim zrusili v 2001... Doteraz su tam vsak "nechranene priecestia"
Reply on: Mike #122286:
ja viem, vsak preto som to sem hned poslal...
Reply on: Peon #122296:
Trať do Šamorína je pochovaná a trať do Stupavy má svoje dni pravdepodobne zrátané. SADDS a SL by určite neustúpili železniciam aby tam prevádzkovali vlaky počas pracovných dní a preniesli by tak časť záťaže na železnice, to radšej nechajú ľudí tlačiť sa v ich 12metrových šunkách. ? Už dávno nie je doprava pre ľudí ale ľudia pre dopravu. Pri pohľade do starého CP vlakovej dopravy na území ČSR som sa nestačil diviť frekvencii dopravy a ešte koľko tratí čo teraz vôbec nemá žiadne spoje malo spojov a dosť veľa. Keby sa štát dal na cestu podporovania koľajovej dopravy tak by sa asi zdvihla riadna vlna protestov zo strany IAD, ale keď sa dalo ľahko prejsť z hromadnej dopravy na individuálnu, môže sa do dať spraviť aj naopak, keď si konečne uvedomia dotyční, že cesty nemožno rozširovať donekonečná a parkovacie miesta detto.
Reply on: klasIK #122295:
Zas debilné komentáre?! Ako si si nevšimol tak len nahadzujeme možnosti ako to asi teraz vyzerá a čo sú dôvody preťahovania celého procesu. Všetko je to v teoretickej rovine. Distkutujem s 810zssk tak čo si sa nepustil aj do neho? ?
Reply on: 810zssk #122284:
V tejto súvislosti mi napadlo, boli ste niekto, a teda stálo by podľa vás za návštevu toto http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?id=1210 (trať Kvetoslavov - Šamorín)?

Ale viac ma toto zaujalo
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/000952-Zeleznicna-trat-Devinske-Jazero-Stupava.asp (trať Devínske jazero - Stupava).
Reply on: Kakke #122292:
Ako vidím, ty už poznáš výsledky tendra. ?
Reply on: MiroBA #122278:
Tak opravujem, nakoľko v BA nie je si čo udržať zo strany Iveca, ale skôr by som povedal, že chcú rozšíriť pole pôsobnosti svojích vozidiel, v podstate mená ako Irisbus, Iveco sú spriahnuté spolu takže postup je jasný. A čo sa týka minbusov tu omieľam x-tý krát, tam sa ukázala tiež schopnosť Iveca zatlačiť na dakoho vplyvného kto zabezpečil, že minibusy s poradovými č. 3,4,5 a 6 budú od Iveca a nie od Mercedesu. Ale na druhej strane som rád, že v tom nemá prsty SOR, ten asi minibus nikdy nevyrobí lebo na takom dačom ako je vozidlo typu Sprinter by nemohli umiestniť hrb ? (to samozrejme neber vážne, len ako narážka na design SORov to je mierené). Inak by ma zaujímali parametre motorov u Daily Way a Sprintera. D.W. má uvedené, že spĺňa normu EURO4 a Sprinter tam v popise motora nemá nič také. Do ostatných vecí sa vôbec nevyznám...
Reply on: 810zssk #122285:
Milé. Nakoniec sa prvých klbákov dočkáme v roku 2010 ? len vďaka nespratnosti Iveca. Ale môže to byť aj naopak. Inak nejde mi do hlavy, prečo sa furt niekto odvoláva proti rozhodnutiu zadávateľa tendra?! To je fakt anarchia ako hrom. Trocha nostalgicky debilná poznámka ale za komunistov bola výhoda, že nikto nepixoval a bolo čo bolo a vydržalo to, ba dokonca prežilo dobu, viď T3, 14 a 15Tr a Ikarusy, ba dokonca na Ukrajine jazdia ešte stále 9Tr ? Najlepšie zakázky pre mesto obdržal asi SOR, ten dostal ponuku na tender pre vozidlá do 11metrov, a kto iný to mohol lepšie splniť ako SOR? To isté midibusy 9.5, a plus ich bezkonkurenčná cena, tak nikto nemôže odporovať SORu. To podliezanie cien je stratégia každého ucházača o tender, či je to doprava alebo stavby, na ktoré sú u nás špecialisti, najlepšie bolo počúvať správy o tom ako sa pravidelne predražovala stavba mosta Apollo...
Reply on: MiroBA #122290:
Ja stale nie som presvedceny o vyhodnosti tej stavby. Je to len kusok, ale aj tak sa mi to zda byt zbytocne.
Reply on: MiroBA #122283:

Aha, teraz ako pozerám tú mapu podrobnejšie je to tak.
Ale stále budem tvrdiť, je to volovina nechať to tak ako to je ozaj tam nechýba veľa, len vôľa viac preferovať koľajovú dopravu.
Reply on: MiroBA #122283:
Nie, tá vlečka bola koncom 80tych rokov komplet zrekonštruovaná, pozostatok pôvodnej trate (resp. jej trasovania) končí v mieste bývalého železničného podjazdu pod Bratskou (na mape je vidno kde to je).
Reply on: MiroBA #122283:
Pôvodná ako pôvodná; ako vidíš trasovanie je tam 99% pôvodné, a stoja aj niektoré pôvodné objekty.. ale koľko je použité z pôvodného lôžka alebo násypu ťažko povedať.. koľaje asi budú už menené ?
Reply on: eripmav #122277:
Tak taketo arogantne kradnutie je uz fakt moc...
Reply on: eripmav #122277:
? ? ? Autor je tu ❗
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29eff2f5f02926292333ef392b2e212c23
A to som sa rozčuloval keď mi to pred tromi týždňami ukazoval známy vytlačené z www.leenks.com...
Reply on: Kakke #122274:
Keby to malo vyhrat Iveco nie su problemy. Iveco vsade podleze cenu a nema problem vyhrat. Skor to bude o tom ze chcu aby vyhral Mercedes, tak Iveco vylucili a to sa teraz odvolalo..
Reply on: Emo #122266:
Pripadne sa mi ozvi na mail 🙂

Re #122268 Peon: OK, ked budem OK tak sa ozvem na ICQ..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.