V suvislosti s medializovanou 133 k NB SND uvazoval som nad jednou alternativou. Vychadzal som z toho, ze ked uz ma byt ta 133 tak by bolo fajn keby sla na Nivy, kde sa ale neda ukoncit (lebo kapacita).. tak som vymyslel nieco taketo...
133 by nebola.
32 Dlhe Diely - nabrezie - ASMN - Hlavna stanica (predlzenie jazdnej doby o cca 5 minut)
20 Dubravka - Tesco Lamac - Kramare - Hlavna stanica (predlzenie jazdnej doby o 14 minut)
Nemyslim si ze by to "stalo" ovela viac vozov ako navrhovany stav so 133 a aspon by Dlhace mali priame spojenie s ASMN a Dubravka by prestala kricat ze nemaju spojenie so stanicou.. Sice by bolo treba dalsi voz na 32 a nejake voze na 20, ale zas by nebolo treba vozy na 133.. Neposiluje to kapacitu na DD, ale ludia maju priame spojenia o ktore im evidentne ide viac (sudiac podla tvrdenia "zvazaju nas ako seno").
Ta 20 by mohla v sedle chodit na stanicu len raz za 30 minut (kazdy druhy spoj by koncil ako doteraz - pri Tescu)..
133 by nebola.
32 Dlhe Diely - nabrezie - ASMN - Hlavna stanica (predlzenie jazdnej doby o cca 5 minut)
20 Dubravka - Tesco Lamac - Kramare - Hlavna stanica (predlzenie jazdnej doby o 14 minut)
Nemyslim si ze by to "stalo" ovela viac vozov ako navrhovany stav so 133 a aspon by Dlhace mali priame spojenie s ASMN a Dubravka by prestala kricat ze nemaju spojenie so stanicou.. Sice by bolo treba dalsi voz na 32 a nejake voze na 20, ale zas by nebolo treba vozy na 133.. Neposiluje to kapacitu na DD, ale ludia maju priame spojenia o ktore im evidentne ide viac (sudiac podla tvrdenia "zvazaju nas ako seno").
Ta 20 by mohla v sedle chodit na stanicu len raz za 30 minut (kazdy druhy spoj by koncil ako doteraz - pri Tescu)..
merice