Lenže financovanie SL zo strany VÚC je pokiaľ viem len na základe zmluvy o výkone vo verejnom záujme. Teda ak SL zabezpečí spoje objednané VÚC a zostane mu zisk môže prevádzkovať pre mňa za mňa aj linku Lieskovec - Rovinka.
Ale máš pocit, že DPB má okrem marginálnych príjmov štýlu autoškola nejake iné príjmy ako dotácie? Sú tie dotácie dostatočné, keď DPB celé roky plánuje stratu? Asi nie. Naozaj veríš, že DPB nemíňa na stratovú 901 peniaze z dotácie?
1) Je to WOLFSTHAL, WOLFSTHAL, WOLFSTHAL, WOLFSTHAL, WOLFSTHAL!!!!!
2) ČSAD SAD Slovak Lines Bratislava spolu s Postbusom NEVOZIA na letisko Schwechat vzduch (asi si tou linkou v živote nešiel) a NEDOSTÁVAJÚ na to ŽIADNE peniaze VÚC, je to linka na komečné riziko dopravcu.
Tak si najprv veci naštuduj a potom mudruj.
My mávame lepšie branné. Stretávka pod Červeným mostom a potom pekne peši ísť k lanovke jedna disciplína a potom môže ísť už každý jak chce ísť domov, ale väčšinou to je smer Sor.... ?
sak prave....a aby nebolo malo..este aj moje tamiky z 3DTPA uz pomaly rusia..a tie by na taketo akcie DPB dost pomohli. Ale co uz.....dolezita je predsa unifikacia dielov [Copashity] a nie par vozov..[cca 50] so shodnymi dielmi, no nie? :D:D a ked mas tak ``unifikovany`` park vozov, tak je to moc vyhodne toto ``zakazkove`` dohadzovanie vozov na ukor inych liniek [78 islo 7 poradi za sebou solo zatial co 41 mala ZV 15xx]. Podla mna ak nie je nad 120 ludi, nie je potrebne nic menit na vypravenosti [az na 35, 44 a pod]
Este pomerne davno sme sli zo skoly na Devin a dohodlo sa s DPB ze nam vypravili specialny spoj L29.. v pripade L29 dnes uz DPB dokonca vylepuje letaky kde to ponuka.
Typujem, ze vyhrala 9.5 :D:D
Re #121840 810zssk: NA jednej strane mas pravdu, ale zas na druhej strane....este som takmer vobec nevidel..ze by sa daco zmenilo..max teraz zmenia sor 9,5 za 10,5....a konec....:((
Dnes sme skoro celá škola (tilgnerova 14) išli na branné cvičenie do Lesoparku a naša škola sa zúčastnila neoficiálnej súťaže "Natlačte sa do soru". 1. kolo : SOR 10.5 (L32), 2. kolo : SOR 9.5 (L43). Hádajte kdo vyhral ?
no.. neviem. pravdou zostáva, že autobusy cez deň jazdia každú hodinu a čo som sa nimi pár krát viezol, nebolo nás viac ako sedem, aj keď situácia môže byť úplne odlišná, takže to ani nemusí byť argument. Nemá tu zmysel aj tak porovnávať jablká s hruškami, poukazoval som na slovíčkarenie o financovaní. Inak pokiaľ viem aj Slovak Lines ešte vlastní z časti štát..
Aby už bola doba kedy z trolejbusu prestúpim na nejakú linku 940 na Flughaften s jedným lístkom aspoň v dohľadne. ? A následne inú ako cestnú. ?
v prípade cezhraničnej linky pol roka nie je čas dostatočný, aj keď vynášame súdy, môže nám to byť jedno, ale.. ja by som tomu dal šancu. Je pravda, že Wolfstahl má ďaleko od ideálnej konečnej a keď sa chceš niekam skutočne dostať - Hainburg - tak musíš prestúpiť (a priplatiť) vlak na mizernú vzdialenosť. Linka nemôže za to, že chlapci a dievčatá nevedia odkiaľ vietor fúka a pracujú na takýchto politických objednávkach. To promile nebude tak vysoké, aj keď ani také nízke - je to kinderkový voz s plynulou dráhou (letu), kde dochádza k šetreniu všetkého možného.. 1.58 °% ? ?
Re #121825 luky133: ale áno, dôvody využiť ju nech si nájde každý sám. Všetkých, ktorým by mohla byť nápomocná, nakoniec ani kulturfabrik ju na stránke nespomína a je to pekná možnosť ako sa tam dostať..
Re #121824 AAA: to mi príde také slovíčkárske a všemožné dokazovanie niečoho čo nám je všetkým jasné.. Vrieska snáď niekto do Slovák Línes kôli prostriedkom vúc keď napríkad vezie luft na flughaften schwechatt ? Ná ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk