Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Yzerman22 #121624:
Pokial by si mal N53 a N630 potrebujes dva vozy. Ak by si mal N53 obcasne jazdiacu do Grobu tak tiez potrebujes dva vozy. Chapes? 🙂
Reply on: Ámos #121623:
Nie su, ale su obcanmi obce so slabymi prepravnymi narokmi. Zial. Ani Slavin nema nocak.
Reply on: Ámos #121611:
Ani BSK neprevadzkuje nocne linky 😛 Navrh je rieseny z pohladu dopravnej obsluhy, ani BSK ani TSK asi nikdy neriesil nocaky, takze pre oba kraje by to bola novinka.
Reply on: 810zssk #121638:
hej hej... tak som to myslel aj ja, len nepoznam realne zaplnenie obratiska na HLST a Mike hovoril, ze by sa tam tie PAL nocaky nezmestili spolu s mestskymi 🙂

jasne, ze ak by sa zmestili, tak by to mohlo byt takto
Reply on: Ike #121598:
Ale ved prichod PAL nocakov by bol pred odchodom MHD nocakov.. a odchod PAL nocakov po odchode MHD nocakov 😉
Reply on: Peon #121636:
to spojenie by potom nebolo naskodu potiahnut aj do Senca cez Vinicne
Reply on: Valec #121626:
A čo keby sa tá Harmónia vyriešila zachádzkou? Že z Modry by autobus nešiel priamo do Kráľovej, ale po tej ceste po ktorej nepremáva VHD by išiel do Harmónie a do Kráľovej by sa dostal po tebou spomínanej Puškinovej ulici.

A to vážne nikomu z vás nenapadlo nočné spojenie Malacky - Pezinok? Tu vôbec nejde o obsluhu Pezinskej Baby, ale o spojenie dvoch okresných miest. Vznikli by tak nové možností spojení s možnosťou prestupu v Malackách / Pezinku.
Reply on: Ámos #121634:
Z Vysokej do Labu ide normalna cesta, rovnako ako do Zohoru, nerozumiem preco by po nej nemohol ist autobus...

Vravel som ze schemu som robil narychlo a niektore obce som tam neumiestnil (aj Lozorno napriklad)... islo mi o ilustraciu systemu nosna linka+doplnkove

Berie sa tam kde v tebe... ?
Reply on: Ike #121629:
Si si isty? Lebo z Vysokej sa do Labu dostanes bud vratenim sa do Zohoru alebo cez Zahorsku Ves. To by bolo OK. Len potom nechapem duplicite N203 do Zahorskej Vsi.
Ak ti uz ide N203 do Zahorskej Vsi, preco neobsluzi Suchohrad.

Kde sa v tebe bere odvaha rozhodovat, ktory obcan ma a ktory nema pravo na dopravnu obsluhu?!
Reply on: Ike #121588:
Prepac, ale co je na tom ze nemame predaj PCL? Kolko miest v okoli to ma? Skor mi vadi to ze nieco medializuju a potom zistia ze to nejde 😃
Reply on: Solider #121587:
No hlavne vo verejnom sektore.. v sukromnych firmach to tak nefunguje..
Reply on: Ámos #121630:
70:30 ospravedlnujem sa, 50:50 je nehnuteslnost
Reply on: Ike #121627:
A dane sa medzi mesto a MC tiez nerozdeluju pomerom 50:50. Ten podiel je iny.
Reply on: Ámos #121628:
Cesty tu poznam velmi dobre a N201 som sem zaviedlo z dovodu tzv. pozitivnej obchadzky... v pripade Harmonie by sa jednalo o zachadzku... nebol by som proti ak by to bolo riesene telefonickou objednavkou...
Reply on: Ike #121627:
Nocak do Vysokej pri Morave urcite rentabilny nebude, aj napriek tomu ti tam jazdi. Preco? Nie je to zbytocna zachadzka. Pritom do Harmonie jazdi denne vyrazne viac spojov ako do Vysokej!

V kazdom pripade je mi divnô ako sa ti podarilo vytvorit L201 v jej trasovani. Prehlad o cestnej sieti bude zrejme nulovy.Odporucam skontrolovat mapu a prehodnotit. Koncepcia BID ti moze byt prikladom.
Reply on: Ámos #121623:
Si nechapavý, alebo sa len robíš?

Devínska Nová Ves je súčasť Bratislavy a jej obyvatelia odvádzajú dane 50:50 do mestskej časti a do Bratislavy... Práve z tých 50% (každá MČ odvádza 50:50) sa financujú veci spojené s celobratislavského hľadiska...

DPB patrí 100% mestu a to vykonáva verejnú dopravu pre Bratislavu a všetky jej časti... Preto je nespravodlivé, že niektoré časti platia viac a niektoré menej, keď všetky platia rovnakým dielom...

Stupava do BA neprispieva nijako, preto k nej pochopiteľne Bratislava pristupuje inak... Keď si bude Stupava platiť MHD, tak prosím....

To čo splietaš ty, nemá nič spoločné s verejnými záujmami mesta Bratislava ale verejným záujmom Bratislavského kraja... Nočná doprava na úrovni Bratislavy existuje a viac nás to nezaujíma, tá existuje
Chýba regionálna...
Niektoré obce sú také, že sem chodí autobus trikrát za deň, preto je hlúposť aby sem chodil nočák... Nočák by mal chodiŤ najmä do tých obcí, kde je to rentabilné... Tabou spomínaná Harmónia rentabilná nie je...

Šamorín som tam pridal s tým, že úsek vrámci okresu DS by financoval TTSK... Je to z dôvodu, že Šamorín síce nie je BSK, ale veľa ľudí sem dochádza... Šamorín má podobnú polohu voči BA ako Stupava, čiže ak by TTSK preplatil ten úsek, tak by mohli byť na rovnakej úrovni...

... rovnako by mohla byť z hľadiska nočnej dopravy aj DNV a Stupava, ak by Stupava platila rovnako ako DNV...

toto je spravodlivosť...
Reply on: Ámos #121623:
To vôbec nie je pravda. Ak si pozrieš môj návrh, tak v ňom sú obslúžené všetky obce BSK s výnimkou dole menovaných. Tieto nie sú obslúžené nie z toho dôvodu, že by som ich obslúžiť nechcel, ale z toho, že takto na rýchlo som nemal ich obsluhu doriešenú.
Nočné linky však obsluhujú obce, a nie každú ich ulicu alebo štvrť. To je aj príklad Harmónie. Však by bola obslúžená linkou z Modry na Dubovú. Cestujúci do Harmónie môže vystúpiť na Partizánskej a cez Puškinovu prísť priamo k svojmu obydliu. Myslím, že hoc aj 20 minútová prechádzka je stále lepšia ako celú noc žiadna doprava. Ak by však do Harmónie cestovalo v každom spoji aspoň 5 ľudí a bude to realizovateľné, tak tá linka tam kľudne zachádzať môže. Len sa obávam, že hneď potom ti bude chýbať aj linka na Zochovu Chatu, Hrad Červený kameň...
Reply on: kecho #121622:
neuveritelne ako niekto dokaze argumentovat jedinym IK na celej L68. Radsej sa tlacit v 15m novom buse ako jazdit starsim no o tri metre dlhsim.
Reply on: 810zssk #121577:
Ale to by sa nestihol za hodinu otočiť na stanicu. Už teraz to ledva stíha. Jedine tam dať dva vozy a každé kolo by sa chodilo aj do Grobu, to by šlo.
Reply on: Valec #121619:
Re #121620 Ike: Re #121614 Solider:
Opat ste mal len presvedcili, ze obsluhu obyvatelov hromadnou dopravou posudzujete zo subjektivneho a sebeckeho hladiska.
Nie je to tak davno, co som tu pocul argument na moju otazku, preco by Stupavcan mal platit viac ako Novovestan, ved do centra mesta je to rovnaka vzdialenost, ked sme mali debatu o "spravodlivej tarife". Odpoved bola jednoznacna. Stupavcan nie je obyvatelom Bratislavy!

DD su tiez len castou KV. Preto staci ked nocny bus pojde len po Karloveskej?

Skutocne su obyvatelia Harmonie obcanmi nizsej kategorie v ramci BSK?

* * * Cely cas hovorim o zachadzke 1,2km z Modry cez Harmoniu a Kralovu do Dolan. * * *

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.