Tak to búranie domov je dačo čo ja neberiem do úvahy (radšej) aby som nebol za to sprdnutý. Zatiaľ by električka stačila od Kamenného nám. cez Dunajskú - Prievozskú - Gagarinovu s konečnou pri Cintoríne Ružinov. Keďže by bola zrušená trať cez Cintorínsku, Rajskú a Dunajskú pre 205 a 202, tak by 205 od Nív pokračovala po trase linky 206 na NÚSCH. 201 šla po trase Dolné hony - Kazanská - Cintorín Ružinov (električka) - Mierová - Miletičova - Trnavské mýto - Hlavná stanica, 208 by ostala bez zmeny, interval 201+208 by bol 5/5/5//7,5 a 202 by premávala len v úseku Dolné hony - Cintorín Ružinov ako zvážna linka k električke. Tak by ľudia cestujúci MHD z Vrakune a Biskupíc idúci od Cintorína Ružinov do mesta nemali starosti či stihnú kvôli zápche dojsť do práce. Neskôr by sa tam mohlo spraviť dačo ako P+R kde by ľudia parkovali svoje autá a presadali by pri ceste do mesta na električku. Viem, že nápad s tou 202 hlavne môže byť šialený ale vybudovať aspoň henten kritický úsek kde trolejbusy najviac stoja v zápchach. Potom by pre zrušenie Rajskej mohla linka 205 pokračovať z Nív po trase linky 206 k NÚSCH alebo cez Ul. 29. augusta a potom po trase 207 na Valašskú, spravili by sa z 204 a 205 okružné linky a 207 by jazdila v spoločnom úseku od Záhradníckej po Magurskú a potom na NÚSCH a 206 by sa mohla zrušiť.
Rad by som k teme otvarania dveri poznamenal, ze som bol ako cestujuci sokovany, ked mi na nocnom spoji prisiel ikarus 412 so zapnutym dopytom...
By som rad vedel, odkial mam ako cestujuci, stojaci na zastavke tusit, ze si v tomto specialnom vozidle musim zvonku stlacit dopyt aj ked dam vodicovi znamenie a on zastavi na zastavke ?!?
Prečo myslíš? Hlavnou úlohou 31 je dopravovať davy študákov z intrákov na Mlynoch do centra - pochopiteľne ku školám. Smerovaním na Nivy by si získal obsluhu Právnickej fakulty, ale stratil celý areál STU v oblasti Mýtna-Vazovova-Radlinského.
Samozrejme, že na električku na Dolné hony by sa miesto našlo. Osobne by som si vedel predstaviť trať zo Šafka cez nivy a ďalej po trase linky 202. Jediným "úzkym hrdlom" na trase je úsek okolo zastávky Priekopnícka, ale aj to by sa dalo vyriešiť, keďže na jednej strane cesty sú len rodinné domy a tie by sa snáď dali zdemolovať. Dobrá obsluha sídliska s tisícmi obyvateľov je hádam viac ako nejaké 4 rodinné domy. A myslím, že ich maitelia by ani neprotestovali, ak by dostali náhradné domy niekde v Karlovej Vsi. ? Je síce pekné, že v Dúbravke to nie je plánované súbežne s električkou, ale aj tak je podľa mňa blbosť ťahať tam trolejbusy. Inak ak sa dajú použiť eurofondy na stavbu trolejbusových tratí (bolo to spomínané v súvislosti s traťou na Pražskej), mali by sa dať použiť aj na stavbu električkových, či nie?
Re #121398 810zssk: ZoloŠuk náš večne hádavý, čo je šotonávrh na tom, keď chce niekto veľké sídlisko obsluhovať električkou? Ak by som tu brojil za električkovú trať do Záhorskej Bystrice, to by bol šotonávrh ale nie toto... Trolejbus Ti z kapacitného hľadiska neprinesie oproti autobusu žiadnu výhodu, električka áno. Bratislava nie je Žilina, aby sa tu s trolejbusmi mohlo počítať ako s nosným systémom (čo momentálne trolejbusy sú napr. na Dolných honoch)...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek