Ja nebudem nic vyvracat, chod si to vyskusat aj s tymi prestupmi ako si pisal ci sa naozaj za ten cas dostanes na letisko ? najlepsie aby toi malo trosku adrenalinovu prichut aj so zakupenou letenkou niekam na dovolenku... si myslim, ze ten let by uz pomaly pristaval v tej destinacii kym ty by si prisiel na nase letisko.
Električky namiesto trolejbusov na Dolných honoch určite áno, ale je na ne aj miesto?
Dostane sa električka niekedy aj do oblasti Nív? Ak nie, práve preto tam je ten trolejbus. V Dúbravke zas prakticky nahrádza autobusy 34 a 83 a to tak, že neexistuje ani dnešný súbeh s električkami.
Priemerná doba pobytu vozidla v zastávke je 20 sekúnd. Spolu s potrebou na zastavenie a rozbeh je to cca 50 sekúnd. Zastavenie naviac na 5tich zastávkach (neviem prečo tam pletieš Segnáre, Prídanky... keď nahrádzame L63 a nie L30) vyjde na celej dĺžke trasy 250 s, čo je 4,2 minúty. Ak zruším nezmyselné zachádzanie k TESCu (to nahradím lokálnou L30) tak sa dostanem na čas 1,2 minúty. Tie ďalšie 2 (a nech sú to hoc aj 3) rátam ako čas strávený naviac na križovatkách. Ak je problém niekde v priepustnosti komunikácií, tak ten má L63 bez ohľadu na to akým vozidlom je prevádzkovaná.
Ale vidím že si podráždený, lebo sme sa dotkli "tvojej" linky, takže nemá zmysel ďalej to rozoberať. ?
Idey mám podobné, len by som zatrolejoval úsek ŽST NM - Trnavská, úsek Súhvedzná - Vrakunská - Hradská po križovatzku Uzbecká x Vrakunská. A tú 70 riešil od ružinovského cintorína v trase 201/202 po križovatku Uzbecká x Kazanská a ďalej viedol trať ako ide 67 s prípadnou vetvou k ŽST PB.
Obávam sa, že trolejbusová trasa či už cez Slávičie alebo Jančovu je "politicky nepriechodná". V tejto oblasti bývajú natoľko vplyní ľudia, že si vybavili zaslepenia ulíc a zákazy vjazdov, aby im nevadila tranzitná doprava (napr. istý exhokejista zákaz vjazdu na Hrebendovu, ďalší páni znemožnenie prejazdu cez Tichú a Svetlú), takže Slávičie údolie je v smere od Mlynskej doliny slepou ulicou. Za takýchto podmienok je výstavba tro***usovej trate asi rovnako pravdepodobná, ako vybudovanie megaspaľovne nebezpečných látok v záhradách Buckinghamského paláca.
Tak ju vyvrat.
Co sa 30 tyka - urcite nepovazujem za vhodne zatrolejovat Segnare (ak by sa neslo po tej novej ceste) ? Hoci priznavam, ze zatial som nenasiel uspokojivu nahradu.
Tá Stupava sa mi veľmi ekonomická nevidí, hlavne preto, lebo väčšina SAD spojov tade najmä mimo špičky o víkende nehovoriac iba tranzituje do Rohožníka, Lábu a pod..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
toldo