To zastavovanie "vsade" by byt nemuselo, navyse 63 nema tak vela vynechanych zastavok aby to spravilo vyrazny rozdiel. A vobec netusim o akej zachadzke na Hrobonovu hovoris - ja som pisal o moznosti jej vybudovania ako manipulacnej trate, nie ako trate pre 63.
Trolejbusové prepojenie cez Staliňák by bola pekná vec, ale za dvoch podmienok:
1. že tadiaľ budú smieť jazdiť iba trolejbusy a
2. že bude k dispozícii nástroj, aby bod 1. všetci ostatní dodržiavali - či už sa to zabezpečí nejakým technickým riešením (zasúvacie protitankové zátarasy na diaľkové ovládanie :-)), alebo tým, že sa dovtedy podarí vychovať vodičov (napr. odstrašujúcimi pokutami a nekorumpovateľnosťou polície).
To je však, bohužiaľ, sci-fi. Takže radšej nie, neprosím si.
To myslíš teraz vážne? Že to len tak tam zbúrajú ten dom lebo oni chcú postaviť predĺženie Lazaretskej až po Kollárko? Ak to má dopadnúť tak, že sa akurát vystavia cesta a žiadny trolejbusy tak ďakujem pekne ? ? ☠
Žeby o to isté? A tak ja som tam dodal ešte aj trolejbusy zo Slávičieho údolia - 31+39. Zatrolejovala by sa aj Staromestská a na Lúky po Panónskej cez Nový most by mohli tiež jazdiť trolejbusy ?
Uzasne sci-fi, az o tri minuty? ak by stala na kazdej zastavke a este aj zachadzala k vozovni t-busov na Hrobonovej...Minuta ma 60 sekund, nie 600 ako si asi myslis. Si kukni grafikon 63, myslim ze uz teraz ma druhu najvacsiu jazdnu dobu a vy z toho chcete spravit co, vyse hodinove cestovanie? Najlepsie sa upravu a hovadia linky ktorymi necestujes, ze ?
Čiže keby DPB nakúpil tie s batériovým pohonom, tak by nebolo treba žiadny diesel štartovať ale trolejbus by naďalej bežal na energiu z batérie a ostal by zapnutý elektromotor?
Až teraz som si všimol. Treba kliknúť na Nasledujúce spojenia a porovnávať spojenia o 21:20 a 21:25, keďže v tom o 20:45 sa vyskytuje aj expresná L21. ?
Takéto trolejbusy existujú a sú to 25Tr napr. Až na to, že si môžeš vybrať buď dieselový pohon alebo batériový. Kebyže DPB uvažal mohol si vybrať na batérie a to by stihlo dôjsťaj na DD podľa mňa.
Aj pekné vzhľadom na to, že na námestí nemusia byť stĺpy. V BA si to však predstaviť nechcem v rukách tých ľudí čo tu majú teraz moc. Dopadlo by to tak, že električky na trať do Petržalky by sa museli celú noc nabíjať vo vozovni aby vydržali premávať na batérie. Takže tieto obrázky radšej ututlať pred niekým koho by to mohlo moc inšpirovať. Našťastie neexistujú trolejbusy na takéto batérie. To by potom mali Dlhé diely trolejbusy bez trolejí lebo tie trolejbusy by sa nabíjali celé noci vo vozovniach a jazdili na batérie ? vzhľadom na to, že by tak museli ťahať dlhý čas by aj tie batérie museli byť úmerne tomu veľké... ?
Otázka mimo tému... Čítal som článok a v ňom je aj toto: "Dopravní podnik má celkem získat 60 tramvají 14T, nyní pokračuje dodávka několika posledních. Jedna 14T vyjde na více než 50 milionů korun. V dalších letech chce dopravní podnik nakoupit ještě 250 kusů plně nízkopodlažního modelu 15T, který by díky otočným podvozkům měl mít lepší jízdní vlastnosti"
Je to článok o dopravnom podniku v Prahe a preto sa mi naskytá otázka odkiaľ majú na to peniaze? Nevie niekto? Z eurofondov? Zo štátnej dotácie alebo ako? Lebo sa mi zdá dosť futuristické ak by ich mal z vlastných zdrojov.
Zas ale nie je to nejak odľahlá časť od Brna nie? Len je to v inej tarifnej zóne, teda tej prímestskej. Ale vzdialenosť to je (vzdušnou čiarou) dačo pod 6km od Šlapaníc (Budínská) do centra (Zelený trh) a napr. taký stred Vrakune (bral som križovatku Uzbecká x Kazanská) po centrum (Hodžovo nám.) je 7,5km. Trate sú dlhé nasledovne : Šlapanice - Hlavní nádraží je 6,8 km, po trase linky 202 - Rajská - Dolné hony to je 9,7km trate.
810zssk