to neviem. ale tie busy mali par tyzdnov ked stali s poruchami. a vypadnuti bufik - to snad nie!
Jedina zachrana je ze su prenejate a bude sa platit za odjazdene vzkm.
tak dnes ma L32 vypravu 7 vozov, takze s rezervou je to 10 vozidiel pre potreby tejto linky. A ako sa predstavili Tedomy v Kosiciach ta rezerva moze byt este vyssia pre ich obrovsku poruchovost.
A ešte som chcel to, že 133 by bola možno aj vtedy viac využívaná, ale ona bola riešená ako expresná takže nestála na zástavkach popri eline pokiaľ viem stála len pri internátoch a potom pod Novým mostom. Ale keď som si porovnal čas príchodu 133 na to isté miesto ako elinou 133 tam bola o 8 minút skorej... ?
No hej to je pravda, ale tie Tedomy budu asi pravda aj keď nesúhlasím aby ich tu bolo až 10... Podľa mňa to je zbytočne veľa. A 25Trky asi nikdy nebudú. A 133 by bolo dobré mať, ale vymyslieť nejaké iné linkové vedenie, žeby šla pod Nový Most napr. a potom ešte niekam a nie stále popri trati...
Fakt je ten, ze ked si zoberiem kolko vzkm zozere taka DNV, v ktorej byva celkovo takisto ludi ako na DD, oproti DD, tak DD si zasluzia lepsie spojenie a aj dalsiu linku.
No je proste strasne neefektivne tahat a-bus linku popri elektricke. To ze ju potiahnu do Eurovea pritiahne kolko ludi do buducej 133. miesto 40 ich bude 45 alebo neuveritelnych 50? A na dlhacoch bude jazdit poddratmi?? Proste to je linka, ktora po odchode tychto ludi na ine teplejsie (rozumej lukrativnejsie) miestecka bude casom zrusena.
Este by som si to vedel predstavit ako predlzenu L70 spod mosta na Molecku. Ale tahat ju do kopca ?
No potom mám ale 2 otázky:
1. Prečo to dopravný podnikv lete prezentoval v Karlvoeskej TV - hovoril tam o tom záhradník
2. edy bude obnovená linka č. 133.
Táto tarifa je platná a účinná od 01.01.2009 s výnimkou čl. 16 (Elektronický predaj predplatných cestovných lístkov prostredníctvom internetu), ktorého účinnosť nadobudne dňom 21.01.2009.
a tiez clanok 15, odsek 2:
Predaj predplatných cestovných lístkov je zabezpečený v predajniach DPB a od 19.01.2009 aj prostredníctvom internetu. Podmienky nákupu predplatných cestovných lístkov prostredníctvom internetu sú uvedené v čl. 16 tejto tarify.
Súčasť integrovaného systému by to mohla byť aj bez tej odbočky. Veď trať (Rusovce - ) ŽST Petržalka - Predmestie (-Letisko) by mohla byť celkom slušná S-Bahn.
Loooooooooool to čo má byť? ? ? ? "Dňa 21. januára 2009 bola spustená testovacia prevádzka služby " bez prístupu verejnosti. Termín sprístupnenia pre cestujúcu verejnosť bude určený v najbližších dňoch." Načo informujú v médiach, že 21.1. bude spustené kupovanie električeniek cez net a teraz toto. Žeby v tom mali chybu keď ešte včera informovali, že to pôjde už dnes? ?
na magistrate o nicom nesnivaju. ministerstvo dopravy potrebovalo aby tunel popod BA sa javil ako sucast integrovaneho systemu, aby mohli cerpat z fondu IDS z ktorych sa da cerpat pre BA a KE. A teda tam treba napojit na elektricku. To ze realne tade ziadna zrejme nepojde je druha vec.
Najväčšia sranda je, že celý tunel je projektovaný ako železničný. Jedine je v ňom naprojektovaný ten výstup na Bosákovej s tým, že pokračovanie ďalej je investičnou akciou mesta. Tak neviem o akej električke v tuneli na magistráte stále snívajú.
Nakoľko bude znova linka 133 nevidím to ružovo. Možno bude až okolo roku 2015 kedy predpokladám by mohla byť dokončená trolejbusová trať Lamač - Dlhé diely.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos