Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Loooooooooool to čo má byť? ? ? ? "Dňa 21. januára 2009 bola spustená testovacia prevádzka služby " bez prístupu verejnosti. Termín sprístupnenia pre cestujúcu verejnosť bude určený v najbližších dňoch." Načo informujú v médiach, že 21.1. bude spustené kupovanie električeniek cez net a teraz toto. Žeby v tom mali chybu keď ešte včera informovali, že to pôjde už dnes? ?
Reply on: Valec #121245:
na magistrate o nicom nesnivaju. ministerstvo dopravy potrebovalo aby tunel popod BA sa javil ako sucast integrovaneho systemu, aby mohli cerpat z fondu IDS z ktorych sa da cerpat pre BA a KE. A teda tam treba napojit na elektricku. To ze realne tade ziadna zrejme nepojde je druha vec.
Reply on: drink #121242:
Najväčšia sranda je, že celý tunel je projektovaný ako železničný. Jedine je v ňom naprojektovaný ten výstup na Bosákovej s tým, že pokračovanie ďalej je investičnou akciou mesta. Tak neviem o akej električke v tuneli na magistráte stále snívajú.
Reply on: Valec #121233:
mas pravdu 🙂 ale co som sledoval dost tej priemerke uberala aj ta "preferencia" a pomaly prechod cez kolajove vyhybky... malo to nabeh na 27kmh
Reply on: Cablecar #121236:
Nakoľko bude znova linka 133 nevidím to ružovo. Možno bude až okolo roku 2015 kedy predpokladám by mohla byť dokončená trolejbusová trať Lamač - Dlhé diely.
Reply on: Ámos #121237:
O tom dosť pochybujem, keďže to by museli rátať ešte aj priemernú dĺžku cesty z povrchového vchodu na nástupište.
Reply on: tr3mp #121234:
A-cko ma na celej trase 10,955km priemernu rychlost 28,68km/hod.
Reply on: JamaVOku #121225:
"pro hlupáka každý hloupej" ?
Reply on: Ike #121226:
najrychlesi usek je medzi Zatisim a Zlatymi Pieskami. Tam elektricka dosahovala priemernu rychlost priblizne rovnaku ako prazske Acko.
Reply on: Valec #121235:
A rata sa tam aj cas potrebny na sfaranie do podzemia?
Ahojte, neviet či má byť reálna tá autobusová linka Dlhé Diely - Tesco Lamač o ktorej sa tu hovorilo?
Reply on: Valec #121233:
Tak dopĺňam, podľa tohto zdroja má pražské metro priemer 34,6 km/h (údaj z roku 2005).
http://tsk-praha.cz/wps/wcm/static/rocenky/rocenka05/texty/dtp03.htm
Reply on: Ike #121232:
To máš veľmi veľké očakávania. Pražské metro B má napr. medzi stanicami Palmovka a Smíchovské nádraží priemernú rýchlosť 32,12 km/h (8,03 km, 15 minút, len 9 zastávok, teda priemerná medzistaničná vzdialenosť 892 metrov).

Keď si porovnáš električkovú trasu so semaformi a úrovňovými križovaniami, tak je to veľmi dobrý čas.

?
Reply on: Ike #121232:
35 nemá v priemere ani pražské metro. Ak si vezmeš, že maximálka je (resp. u nás čoskoro bude) 50 a všade kopa semafórov, tak pri dodržaní všetkých pravidiel tých 35 možno ani IGK nedosiahneš.
Reply on: Valec #121230:
nehadam sa:) no vzhladom na charakter meranej trasy s dorazom, ze ide o trat, co ma najrychlejsi potencial v meste, a o trat s tolko proklamovanou 2.fazou preferencie, by som cakal aspon 35. A to nehovorim ze je to kvalitna trat:) nabuce si vezmem na musku cmo
Reply on: JamaVOku #121225:
tak nejako;)
Reply on: Ike #121226:
Priemerná rýchlosť 25,5 km/h je na MHD veľmi dobré číslo. Len pre porovnanie jeden údaj zo zahraničia:

"Výrazným charakteristickým negativním rysem pařížské autobusové dopravy - navzdory vyhrazeným autobusovým pruhům - je její velmi nízká průměrná cestovní rychlost: ve vnitřním městě jen 9,9 km/h při průměrné vzdálenosti zastávek 320 m, v předměstích pak 13,9 km/hpři průměrné vzdálenosti zastávek 420 m"
http://www.tsk-praha.cz/web/doprava/udipraha/zajimavosti_o_doprave/paris06_kov_j
Reply on: AAA #121217:
za trest:D
Reply on: Kakke #121219:
no ono to tam uz myslim dlhsie nie je...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.