Tú fotku som už dávnejšie videl a je to fakt dobrý nápad, ktorého sa tu tak skoro nedočkáme... Aj vo Viedni je na podobný princíp zástavkový označník (až na tú polohu vozidla).
Neviem, ja sa s tým hrávam na 812 ZSSK, ale tam stačí časový odstup. Nemusím sa pohnúť ani meter. Ale v MHD to môže byť ako vravíš, tam s tým nemám skúsenosti.
S tlačidlami by sa to malo dať, ja som mal na mysli dvere, t. j. že keď stojíš na mieste a stále otváraš a zatváraš dvere, tak sa Ti zastávka neposunie.
Re #121171 810zssk: Blbosť. Ak si napríklad s električkou vo vozovni a jazdiš dokola a pri tom otváraš (uvoľňuješ) a zatváraš dvere a máš nahodenu ľubovoľnú službu, tak Ti to hlási zastávky. Mám to v praxi odskúšané, takto sme zisťovali na vozidle po prehliadke, či hlásič a všetky reproduktory idú tak ako majú.
A také, že využiť GPS aby cestujúci vedel presný čas príchodu vozidla do zástavky, kde bude elektronická tabuľa a ta bude ukazovať príchod vozidla do danej zástavky na základe priemernej rýchlosti a vzdialenosti od zástavky?
Niekto mi hovoril, ze za zastavku sa povazuje nie len priamo zastavka ale aj urcita (percentualna) odchylka. Cize zastavka by sa dala prehodit napriklad 5% pred a 5% po zastavke podla PP.. ale toto som neskusal, ani nepoznam nikoho kto to skusal, kedze sa to da overit jedine v premavke s cestujucou verejnostou.
Ak zastavka nie je na znamenie a vodic nezastavi, po prejdeni urcitej vzdialenosti vodicovi vyhodi hlasku "Mela byt zastavka" (alebo nieco take) a ten nasledne moze zastavku potvrdit A plus je tlacidlo, ktorym sa zastavka da prehodit manualne (tusim 8 - Rucne).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133