cisto hypoteticka zalezitost. BVS odchytava metan vznikajuci v COV. Cast z neho pouziva na kurenie vo vlastnych budovych, ale casto je aj vidiet ako ho spaluju. Hlavne v lete
No a kedze 50-98% zemného plynu (podla povodu) tvori prave metan je mi doteraz zahadou, ze DPB ho od BVS nečerpá a nema istu cast vozov prisposobenu na metan. Ako napríklad Stockholm. Hlavne ked mesto ma v BVS takmer 60% a petrzalska vozovna je od COV na 50metrov
Aj ked mozno toho metanu nie je tolko aby sa s tym dalo nieco robit.
urcite viete o tom ze na slovensko su zastavene dodavky plynu, plyn potrebuje premavku aj mnoho vozidiel DPB a momentalne su je zasobnikoch ulozene mnozstvo plynu, ktore vystaci na 80 dni. chcem sa opytat co by dpb robil keby nemali plyn a teda nemohli jazdit?
Nie je to s Nokiou tak, že sa vyvíja preto je ich tak veľa? Najstaršia je 6110 a najvyspelejšia je 6310. Kdežto 9.5 sa ako vyvinula? Len z B na BN, 10.5 rovnako. 12 B prešla od BN na NB a samostatne vznikla aj tá 8.5 BN. U mobilov idú nároky hore a preto je tých Nokií viac. Ale keď sa zvyšili požiadavky na kvalitu u 9.5 B tak vzniklo BN, to isté u 12 B vzniklo BN a potom NB... A u telefónov by sa to dalo aplikovať tak ako si sa ty pokúsil v prípade, že 6310 by mali odlišné pamäťové karty a pod. vtedy by to bolo tak, že 1GB by bol = SOR 8.5, 2GB =9.5, 4GB=SOR 10.5 a 8GB=SOR 12 a to všetko v rámci jedného typu.
Z technického hľadiska neviem, či je lepší Ikarus, alebo SOR, ale osobne mi viac sedí Ikarus. K SORu mám niekoľko výhrad - otrasný dizajn, neskutočne pomalé otváranie dverí, dlhé a nepríjemné zvonenie na znamenie.
Keď je na to dopyt, tak to vyrábajú. Aj keď zatiaľ neviem o nikom, kto by si objednal 8,5 ale 9,5 aj 10,5 idú v Čechách aj v okolitých krajinách celkom slušne, hlavne v malých prevádzkach alebo na doplnkové linky kde by boli 12metrovky zbytočne veľké. Sor vyžije celkom dobre aj bez Bratislavy.
No tak neviem načo sa ale robia busy medzi ktorými je 1 a 1.5 rozdiel teda 9.5, 10.5 a 12 a ešte aj 8.5 je myslím na svete. Že sa to dakomu chce vyrábať. Čo sa týka prevádzkovateľa tak ten je ozaj idiot no hlavne v BA to je spôsobené prepojením osôb čo majú vplyv na magistráte a v DP a konexie na SOR. Keď už sa do tendra na klbáky dostali výrobcovia čo vyrábajú ozajstné autobusy tak rovnako tomu mohlo byť aj v prípade kraťasov, kde rovno mohli vypísať tender na vozidlá do 12 a nie 11 metrov a zas by si SOR ani neškrtol, nakoľko by ho prebil Mercedes, Irisbus alebo MAN.
Autobus ani výrobca nemôže za to, že prevádzkovateľ je debil. To že DPB nahrádza Karosy vozmi s neadekvátnou kapacitou nie je vina Soru, a Sor predsa zákazníkovi nepovie, že im tie autobusy nepredá, lebo sú pre nich primalé.
A 9,5 a 10,5 má napríklad Prievidza a čuduj sa svete, sú s nimi spokojní. To bude ale tým, že ich vedia adekvátne nasadiť...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos