Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
K neprestupnemu listku: takisto si myslim, ze ked sa malo zdrazovat, tak sa mali zdrazit prestupne listky, a nie zavadzat listok neprestupny, ktory je vynimkou v ucelenom systeme.. Taketo vynimky akurat dobre mylia ludi a urcite neprispievaju k prehladnosti..
No a zdrazovat sa podla mna malo, kedze tie ceny su fakt nizke.. Na druhej strane to chce ale aj obnovu vozoveho parku. Tak ale ked uz prichadzaju SORky, v aprili dojdu Tedomy a vyhodnocuje sa tender na klbaky, tak to uz mohol DPB zdraziet od januara..
Reply on: Ike #119996:
staci si zobrat byvalu linku 88 Ovsiste - Safko to bola trasa 8 minut, teraz 99,84 + 95 a uz musis cviknut 60 minutovy listok aj ked to stihnes za 12 minut ? ?
Reply on: 810zssk #119994:
Ty čítaš, čo píšeš? ako môže neprestupnosť neuberať prestupnosti!

Bratislava je mesto malé - sieť liniek je hustá. Linky sa skracovali na to, aby sa ich počet zvýšil a aby sa zaviedol prestupný systém. To znamená, že práve neprestuponosť 15 minútového lístka prestupnosti veľmi uberá.

Poviem ti jednoduchý príklad... Linka 12 bola v 2000 rozdelená na 12 a 14, to znamená, že ak chcel ísť niekto z Nového Mostu napr na Mariánsku, už musel prestupovať. Ale mal k dispozícii prestupný lístok... dnes je to tak isto, akurát že lístok pripomína stav pred rokom 2000 a cestovné sa mu predraží aj keby si kúpil 2x15 min lístok aj keby si kúpil 1x prestupný 60min...

iste môžeš mi argumentovať tým, že túto reláciu Nový most - Mariánska vykonávajú aj iné linky.

Ale ja sa pýtam, prečo by cestujúci, ktorý platí mal byť obmedzovaný nezmyselnými riešeniami, keď tu táto relácia existuje?
Reply on: 810zssk #119992:
ved ta podstata co pises je len o tom, ze je to dobre a basta. ja nie som jediny co s neprestupnostou dnes nesuhlasi.
Precitaj si aj argumenty ostatnych. Nemusis uz na mna reagovat stale do kola, ze len ja to nechapem a neprestupny listok je dobry.
Reply on: Ike #119993:
Prave to co si napisal by bola naozajstna neprestupnost systemu.. To ze jeden listok je neprestupny nic prestupnosti neubera.
Reply on: 810zssk #119985:
to je všetko pekné akurát že linkové vedenie v Bratislave je nastavené na prestupný systém, čiže deklarovaný prestupný systém nie je plnohodnotne prestupný, keď nemôžeš na hocijaký lístok slobodne prestupovať. Ale to nie je moja chyba, ale DPB, že si nevie zabezpečiť jednoznačnú platnosť lístkov...

Pozri, vklude nech dajú lístky 15min,30min a 60min neprestupné, ale potom nech vrátia vejárový sytém liniek odvšadiaľ všade
Reply on: stevo #119989:
Opakujem - je uplne jedno ako ten listok nazveme, podstata je to co pisem.
Uz na tvoje prispevky ohladne "konca prestupneho systemu v BA" a "zneprestupneni tarify" nebudem reagovat, lebo tebe evidentne nikto nevysvetli, ze nic take sa nedeje a budes si dookola tocit svoje.
Reply on: Petto #119982:
Pokiaľ viem v pláne je krátky Tam Bus len 3700vka, ale ja by som rád zachoval aj nejaký s pôvodným náterom... Lebo sú to tak trošku ojedinelé vozidlá v SR/ČR...
Reply on: stevo #119989:
teraz som nemyslel na vode o zdrazovani pre rasty inych nakladov, ale stale o tom neprestupnom listku.
Reply on: 810zssk #119988:
1.) mne to az tak uplne jedno nie je. Ja nie som telepat aby som Ti cital Tvoje nazory ked ich nenapises. Beriem to, co napises. Nechcem napadat Tvoje nazory vseobecne, ale podla mna stoja na vode.
2.) administrativa bola vyrazne zredukovana, chvilu DPB dokonca nedosahoval stratu a odvtedy paliva zlacneli vyrazne.
Reply on: NN #119984:
Paliva stoja rovnako? Rovnako ako v roku 2004 ci kedy sa naposledy zdrazovalo? Energie tiez? Naklady na distribuciu CL tiez? A to este neviem ci nesli nahodou hore platy vodicov, pripadne administrativy..
Reply on: NN #119984:
jedna vec je inflacia, druha zas, ze mas pravdu - zlacnovanie pohonnych hmot
Reply on: stevo #119981:
Boze to je uplne jedno ako to nazves.
Reply on: Ike #119980:
Malo ludi cestuje 60 minut a viac, cize vacsinou tu cestu absolvuju do tych 60 minut a platnost neprekrocia.
Pri 15 minutovom neprestupnom listku je CPckom jasne definovane po ktoru zastavku plati.
Reply on: 810zssk #119979:
a preco drazie? vozime sa stale v rovnakym busoch resp. stale starsich, zrusil sa kopec spojov, je vyrazne viac vynechanych a zmeskanych spojov, paliva stoja rovnako, ale DPB si zdrazie o 17% v lepsom pripade (nevraviac o zdrazeni zo 14 na 21 o 50%)

nie je nad hlupakov co ochotne suhlasia s neodovodnenym zdrazovanim, musi z nich mat DPB a jemu podobne firmy radost
Reply on: m@rtin #119969:
Pekne... nebranil by som sa par takymto vozom u SL.. a hlavne ma tesi ze sa pokracuje vo vyrobe primestskych klbov.
Ako je to s historicakmi ??? Robia sa teraz dajake vozidla prip. v su v plane ???
Len dufam,ze budeme mat aj daky historicky TAM ?
Reply on: 810zssk #119978:
maly listok by bol 5min. 15 min. urcite nie je maly listok. 15 minut cestovania je plnohodnotne cestovanie a pri 15 min. je vela ludi nutenich prestup pouzit.
Reply on: 810zssk #119978:
ja ti stale nerozumiem 🙂 akoze pri 15 minutovom alebo inom listku sa ludia hadat nebudu? to len 15 minutovy prestupny by bol zly? 🙂
Reply on: NN #119967:
"taktiez zdrazel dost vyrazne listok o 3Sk" - Ty si robis srandu????? Po ROKOCH zdrazie listok LEN o 3 koruny a este ti predlzia platnost na dvojnasobok a ty to nazves vyrazne zdrazenie... DPB su dementi, mali normalne nechat 30 minutak za 21 a 60 minutovak 25 a Slovac by bola spokojna ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.