Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kakke #119916:
Mozno aj preto, ze sa uz nevyrabaju klbaky s manualnou prevodovkou (Ik 280, K C744). Automat je na medzimestske linky nevhodny spotrebou i jazdnymi vlastnostami.
Reply on: Ike #119917:
Tie typy mas trochu zle a preto vzniklo urcite nedorozumenie na tvojej strane. Typy su:
- obycajny
- zlavneny (ziacky, studentsky, DOCHODCOVSKY)
- dochodcovsky special
- prenosny

1, 2. Dochodcovia teda mozu mat rocny listok.
3. 365-dnovy je 365-dnovy a nie rocny, cize nikto sa o nic neukrati, ale bude mu platit prave 365 dni.
Reply on: m@rtin #119904:
Wow, to som necakal 🙂
Akosi nechapem ten divnej tarife DPB ?

v cenniku PCL uvadzaju 4 kategorie
- zakladny
- zlavneny
- dochodcovsky
- prenosny

pricom ceny su uvedene pre 30d, 90d a 365d

Vynimku tvori dochodcovsky, ktory neexistuje pre 365d.

Pod tabulkou je vsak uvedene, ze zlavnene p.c. listky 30d a 90d sa poskytuju pre ziakov, studentov dochodcov atd.

a ze zlavnene listky 365d sa poskytuju vylucne pre dochodcov...

cize mam 3 otazky
1.) 365 zlavneny je vlastne dochodcovsky - preco ho jednoducho nezaradili medzi dochodcovsky a nedali ze zlavneny 365dni neexistuje? zase vsetko co najlepsie skomplikovat?

2.) existuje nejaky racionalny dovod preco studenti nemozu mat 365d PCL ked doteraz mohli? heslo "buzeracia nadovsetko?"

3.) zaujimal by ma 365d PCL z pravneho hladiska v prestupnom roku. Ten den nedaju gratis a ukrati sa clovek o nho?
Reply on: erikpauer #119915:
Takže aj naďalej platí "Ľudia pre dopravu" nie "Doprava pre ľudí". Ja si spomínam, že pred 6 rokmi som sa viezol na Červený kameň Karosou C744. Minulý rok som tam šiel keď boli tie slávnosti a SL keďže nič iné nemá vyslala len krátke vozy. Myslím, že vyradenie klbákov bez náhrady je svinstvo a ignorancia potrieb cestujúcich. Klbáky by sa uživili určite nielen príležitostne ale aj na špičkových spojoch. Existuje na Slovensku nejaká SAD ktorá klbáky adekvátne nahrádza? Osobne mi SAD prídu ako najslizkejší dopravcovia, kupujúci akurát tak lacné SORy a nulový počet klbákov. Výnimku by som možno našiel v Martine a Považskej Bystrici. Trenčín by som tam možno zaradil ale aj oni sa nezmohli na viac ako 5ks klbákov, čo určite nie je ani zďaleka počet Ikarusov 280 ktoré tam jazdili.
Reply on: Kakke #119914:
ak SL myslis Slovenske Lajna tak tie sa klbovych vozov zbavili uz davno. Ikarusy 280 boli zosrotovane v areali SADky na Roznavskej a Karosy C 744 boli rozpredane kade-tade.
Reply on: Ámos #119911:
Ešte viac by pristálo našim SAD keby pre svoje najvyťaženejšie linky kupovali aj takéto klbáky a prestali nakupovať za 18 metrové autobusy 10 a 12 metrové busy. Kedy sa odštartoval tento nepopulárny trend nahrádzania klbákov krátkymi busmi? Vlastní ešte SL nejaký klbák?
Reply on: hoppusmark01 #119889:
No ale na ostrovčeku, ktorý oddeľuje smery na Šafko a Malú scénu je osadená značka, ktorá jasne povoľuje vjazd len pre MHD a TAXI. Aspoň keby ten trubiroh šiel na Malú scénu. Druhá vec je "Ja som nevidel." ?
Reply on: Martin Fundárek #119906:
Na predaj v maloobchode sa vzťahuje Občiansky, nie Obchodný zákonník, ak je kupujúci FO.
Reply on: m@rtin #119904:
ten novy dizajn im skutocne pristane
Nuž zaujímavý je ten najnovší príspevok "Prehľad udalostí vo vozovom parku trolejbusov" . To sa musí nechať ☠ Mna len zaujíma, kto a kde na také niečo chodí. No naozaj. ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos #119813:
Technicky vzaté máte určite pravdu, ale to nie je prvotná príčina. Pri dnešnej úrovni informatiky nie je poskytovanie údajov na potrebnej úrovni (napr. offline raz za noc) neriešiteľné. Skutočným dôvodom, prečo "sa to nedá", je, že niekto to
a) nechce,
b) nedokáže,
c) nechce a nedokáže.
Zaujimave ze 6704 bola zistena poskodena zadna naprava v novembri a videl som ju premavat aj v decembri. To nie je podnet na docasne odstavenie? Ale clanok neuvadza kedy bola poslana do SAD takze neviem kedy bola poslana na opravu.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #119870:
No, ja som si bol v Tescu na Kamennom kúpiť noviny a dve predavačky posielali ľudí oproti do drogérie, že môžu zaplatiť noviny aj tam, lebo oni nestíhajú kasírovať...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: boxcar #119887:
Občan sa vzťahuje na vzťahy medzi občanmi (nemusíš predať susedovi kilo hrušiek zo svojej záhrady, ak Ti je sused nesympatický). Na predaj v obchode sa vzťahujú trochu iné predpisy (Obchodný zákonník, živnostenský zákon, zákon o ochrane spotrebiteľa a pod.), takže tam predavač nemôže odmietnuť predať tovar z titulu nejakej "nesympatickosti". Sú prípady, keď predaj odmietnuť môže (alkohol, cigarety, porno, pyrotechnika - ak nemáš 18; auto - ak sa prihrnieš s kufríkom bankoviek, môže Ťa odmietnuť podľa zákona o opatreniach proti praniu špinavých peňazí a pod.).
Reply on: Ike #119897:
Pretoze policajti predsa nebudu kvoli kazdemu blbemu gumokolistovi stat pri kazdom zakaze a upozornovat ho na to.Znacky su nato aby sa respektovali,na to netreba pritomnost policie. ?
Reply on: Jezo #119899:
Inak, davam do pozornosti ze na krizovatke Viedenská cesta x Starý most nie je značka "Zákaz odbočenia vľavo okrem MHD". Vodič z tohto smeru sa teda o zákaze dozvie až na začiatku mosta a to už sa veľmi neotočí.
Reply on: Ámos #119888:
No dobre, pripúšťam, že máš pravdu. ?
Reply on: calipkomhd #119890:
"Velakrat ma aj listok"

Tak toto Ti teda neverím ❗

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.