d3k0:
Vsak milata nieco o tom tocil na poslednej schodzi. To stale nie sme prihlaseny? Vsak sa o tom vravelo a aj sa urcil clovek ktory to ma vybavit. (tusim mike)
No toto, ako to, ze este nikto neodpisal tomu M. Gaspafovicovi? Mozno na mail, ale ak nie, tak>
Nie, iMHD je len volne zdruzenie tvorcov a prispievatelov tejto stranky. Nie sme nikde zaregistrovani, ani nemame vlastne ICO. Jedine mozete prispiet Klubu priatelov mestskej hromadnej a regionalnej dopravy (KPMHaRD), ak mate o toto zaujem, posleme Vam blizsie informacie.
riko: Podla mna, ked je u nas na kruhovom objazde vyznaceny ako prejazdny pruh pruh veduci po objazde a z kruhoveho objazdu sa vlastne odbocuje do noveho pruhu (cez ciaru na ceste), vodic je povinny vyhodit smerovku a ked to neurobi, porusuje vlastne dopravne predpisy. Ale bohuzial, cim dalej tym viac je takych primitivov, ktori odbocuju bez znamenia o smere jazdy aj na inchy krizovatkach ako k.o.
#11954 Turbo:
ohladne kruhového objazdu. Nie som si na 100% istý, ale ked som isiel okolo tak križovatka pri starom letisku je už hotová a sú tam už tuším aj ostrovčeky a dopravnými značkami. Myslíš že ked je to už teraz urobené tak to budú prerábať na kruhový objazd?
Inak bol som po dlhšej dobe v Trnave a ked prichádaš od BA k žel. stanici tak tam je kruhový objazd. V praxi som si vyskúšal ako to funguje, kedže som stál v kolóne pred objazdom niekoľko minút. K plynulosti tu chýba jedno systémové riešenie a to zakotviť do pravidiel, tak ako je to v Rakúsku, povinnosť vodičov opúšťajúcich kruhový objazd vyhodiť smerovku, čo by veľmi zlepšilo plynulosť prejazdu cez kruhový objazd. Pretože teraz každý do poslednej chvíle čaká ako sa zachová vodič prichádzajúci po objazde, či odbočí alebo pokračuje po objazde dalej. Bez tejto povinnosti je to o ničom.
P.S. v Rakúsku je za nevyhodenie smerovky pri opúšťaní objazdu pokuta cca 25 EUR (300 ATS)
Grob - tak, som sa na to mrkol podrobnejsie, a nastali len dve zmeny kt. sa daju oznacit ako reakcia SAD na 53 ale to len take drobne, v jednej popoludnajsej sobotnej a jednej pracovnej rannej linke. Len sa posunuli casy odchodu o 10-15min, aby neboli zaroven s odchodmi 53ky...
...alebo nech to nastavuju za jazdy do vozovne, ked uz teda v tom case neberu cestujucich...
Turbo: budes sa velmi cudovat, ale podla poslednej (spravne by som mal pisat ostatnej) zmeny pravidiel slovenskeho jazyka je aj smena (sichta v robote) pisana ako zmena. Jedina vynimka, kde sa S smie pouzit, je nazov dennika Smena.
#11959
Turbo-boli dve verzie TV8 prvá ktorú Ty nazívaš TV12 bola s prototypovej série a má ju namontovaná súprava 7841/7842 ale aj iná súprava vozov momentálne neviem ktoré číslo na ktorej sa prejavyli všetky technické nedostatky neodskúšanej výzbroje a všetky úpravy ktoré pracovníci ČKD vykonali sa premietli do normálnej série.Rozdiel medzi TV8 v Bratislave a v Brne je len v polarite troleja,žiadne iné odchylky niesú.Vo výzbroji TV8 sú použité len GTO tyristory a súčiastky nemožno lubovolne meniť to by teda nedopadlo dobre.Jediná úprava TV8 ktorá sa postupne uskutoční na všetkých vozoch je náhrada zapalovacích modulov ČKD za Švajčiarske ABB.
XxX:
Linka 21 bola uz posilnena - v sedle uz nie je 20-minutovy interval. Zato sa ubralo z vozov v spicke (tusim usetrili 2 ks). Cez vikend to ostalo na 20 minutovom intervale, to vacsinou staci. Ked su smeny (neviem preco tu tolko ludi pise "zmeny") vo VW, tak sa proste linke 21 vyhybam. Riesim to tak ze idem cez Dubarvku. Aj ked to dlhie trva, talcit sa s tymi smradosmi (smer mesto) v autobuse pol hodiny vobec nie je prijemne (vsak tam maju sprchy, no nie???).
Vladimir: Na to som sa este nepytal. Som rad, ze to vobec hlasi (Ale predpokladam, ze odpoved bude: "Preto, aby to nerusilo vodicov" - s takym som sa uz stretol a ani to radsej nebudem komentovat...)
XxX