Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #119604:
Hej, presne. Ale neviem či je to pravda ale dopočul som sa že vlaková zastávka pri Hornbachu vraj nemá byť postavená. Starosta Ružinova ale bojuje za jej výstavbu. Dopočul som sa. A P+R by v lokalite Predmestie bolo super.
Reply on: merice #119599:
Súhlas, preto by mali byť P+R niekde pri tratiach koľajovej dopravy: napr:
- Tesco Zl. Piesky - prestup na eliny
- Avion/Hornbach? - prstup na eliny, kt. sa tam musia predĺžiť, alebo na vlak, kt. tam bude mať zastávku
- na Račianskej radiále prestup na eliny/vlak (tam sa uvazuje s P+R formou poschodových garážií npar niekde v Záhumeniciach, alebo medzi ŽST Vinohrady a Predmestie...
- Iuventa/Lafranconi (ale to je už viac v centre) - prestup na eliny
- Carrefour Petržalka - prestup na vlak...
Reply on: 810zssk #119602:
Presne tak. Po koľajniciach. Tak to má zmysel. Ale na druhej strane zastávky by nemuseli byť tak extrémne nahustené ako sú na niektorých miestach dnes.
Reply on: merice #119599:
Preco autobus? Ak sa bude elektricka tahat do Vajnor tak sa pri nej moze (kusok za ZP smerom von z mesta) postavit P+R a odtial nech jazdi elektricka stale kazdych 6 minut, alebo castejsie.
Este by som sa tomu zatvoreniu Stareho mosta pre IAD moc netesil, je totiz mozne ze sa na Safku uplatni uz v BA uspesne zavedena "preferencia" MHD, a to tak, ze pocas jedneho cyklu budu mat auta na Dostoj.rade zelenu 15minut a autobusy zo Stareho mosta 5 sekund ?
Reply on: Emo #119598:
Zasa musím uznať že aj dnes už je niekedy mhd rýchlejšia ako IAD. A hlavne teraz v predvianočnom období som to pocítil.
Reply on: Emo #119595:
K tomu P+R. Predstavme si že niekde na vstupe do Blavy z D1 bude P+R. Pôjde odtiaľ autobus v dvojminútových intervaloch do mesta. Ale nie je to jedno, či budem sedieť v zápche v buse alebo v aute? Bez Bus pruhov alebo inej peferencie je P+R málo efektívne. Koľajová doprava v kombinácií električka ako NS a S-Bahn by ma dostali rýchlo a efektívne z P+R do mesta. Vlak ktorý pôjde na letisko by sa mal o kúsok potiahnúť na nejaké pole kde bude P+R a nodtiaľ až do centra alebo inej časti BA po koľajniciach. Rýchlo a kvalitne.
Reply on: merice #119596:
To bude minimálne 5 minút, v špičke možno aj viac. ?
Reply on: merice #119596:
"Ale otázne je, či odstavenie mosta donúti ľudí nastúpiť do mhd" - Moze, pokial bude MHD rychlejsia ako IAD.
Reply on: Emo #119592:
Ale otázne je, či odstavenie mosta donúti ľudí nastúpiť do mhd. Kiež by to tak bolo. Cestovanie v L 78, 95, 50 sa skráti o ? Dve minúty, päť minút? Ale keď to má pomôcť tak som prvý čo sa pod to podpíšem.
Reply on: Ike #119590:
"Som proti nasilnemu potlacovaniu IAD v casoch ked kapacitne ani kvalitativne MHD nestaci - je to zacarovany kruh... Ale preco teda mesto nevsadi na akesi spriatelenie IAD a MHD v podobe P+R? Ved tym by mohlo plynule dostat ludi z aut do MHD..."

Presne preto treba súčasne s obmedzovaním IAD posilniť MHD. A o potrebe P+R parkovísk snáď nemusíme polemizovať.
Reply on: 6222 #119593:
"uzavretie stareho mosta nema s preferenciou vela spolocne" - A k tomu si ako dosiel?

Vyhradenie jazdneho pruhu pre autobusy na miestach kde su zapchy a frekventovana MHD je preferenciou. A presne to sa udeje v pripade Stareho mosta, az na taky maly detail ze uz tam na IAD nezostane miesto ?
uzavretie stareho mosta nema s preferenciou vela spolocne, ale treba uznat, ze nejaka preferencia tam je ?
Reply on: merice #119579:
"Nech to ostane ako to je, ked sa dorieši preferencia mhd a budú kvalitné spoje, nadväznosti, a kampaň aby ľudia presedlali, potom hovorme o IAD v centre. Ne?"

No a práve o tom to je. Uzavretie Starého mosta pre IAD, ktoré nás onedlho čaká, považujem za jeden z krokov preferovania MHD. Aj keď vynútený inými okolnosťami.
Reply on: Ike #119590:
MHD je akasi povinnost snad vo vsetkych mestach SR. Zial 😞
Prave som dopozeral Drahovskeho video ohladom P+R parkovisk a fakt som dosiel na to, ze u nas v BA takato politika neexistuje...

Som proti nasilnemu potlacovaniu IAD v casoch ked kapacitne ani kvalitativne MHD nestaci - je to zacarovany kruh... Ale preco teda mesto nevsadi na akesi spriatelenie IAD a MHD v podobe P+R? Ved tym by mohlo plynule dostat ludi z aut do MHD...

bol by som velmi naivny, keby sa majstrovstva sveta v ladovom hokeji niesli v duchu "prid MHD - je v cene listka"... alebo keby sa tak dohodol s HC Slovan...

alebo by clovek s platnym TP mohol cestovat v urcity cas na polovicny listok...

mam pocit ze v BA je MHD akasi povinnost....
Reply on: Ámos #119587:

"nie, nemal si byt blby a nastupit" - Nebol som blby, riadil som sa tarifnymi podmienkami pre SMS listok, bod 9, ktory hovori: Cestujúci je povinný nastúpiť do vozidla už s prijatým platným SMS cestovným lístkom na mobilnom
komunikačnom zariadení.

"Kup si papierove listky alebo elektricenku" - Ja elektricenku mam, ale dotycna osoba ktora cestuje MHD dva krat za rok ju pochopitelne nema. No a kedze sme momentalne nemali mince, rozhodli sme sa vyuzit tuto sluzbu.. predsa je blbost aby som platil cenu za nieco co nefunguje.
Reply on: luky133 #119586:
Urcite informujem DPB aby sa to mohlo vyriesit 🙂
Reply on: 810zssk #119585:
nie, nemal si byt blby a nastupit. V pripade revizie by sa to vyriesilo... Naprikald v odoslanych spravach ukazat odoslanu spravu alebo podobne.
Aku zlavu na riziko? Ty ses niekedy fakt vul. Kup si papierove listky alebo elektricenku a nebudes mat "riziko".
Reply on: 810zssk #119585:
Možno ten problém nikto nenahlásil tak snáď ty si ho už hej. ? Vieš lebo určite nikto z predstavenstva necestuje busom do práce... 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.