A ten projekt TEN T, má isť o.i. z Filiálky popod AS tam bude zastávka, dalej má mať zastávku pod novým SND z názvom centrum. Neni to nejak od ruky od centra? Pod pojmom centrum sa mi vybavuje Hlavné nám. alebo SNP-čko.
Ale za takú moju srdcovku považujem rekonštrukciu Trnavského mýta. Hlavne električkových zastavok a celého podchodu. Je to tam katastrofa. Škaredé, smradľavé, jednoducho fuj. A to je vstupná brána do centra. Som ššokovaný. Aj to budeme tlačiť pred sebou do postavenia električky do Petržky cca. rok 201?
Ja osobne si myslím, že mestská električková linka /aj rýchlejší vlak/ by mali opodstatnenie jazdiť až na letisko súčasne. Ten vlak by bol viac pre turistov a tá električka pre obyvateľov mesta. Určite by k Avionu bola vyťažená, nakoľko sa z toho stalo najväčšie NC na SK, a kúsok trasy AVION-AIRPORT /1-2 zastávky/ by nemali byť extra stratové.
To priecestie na Ivanskej ceste je tak nebezpecne, ze by sa malo riesit okamzite, bez ohladu na elektricku do Petrzalky. Okrem toho ak ma mesto schopny management, vie urobit viac projektov naraz..
Ano, ale ked vezmeme ze je taka dochodcovska nakupna linka, tak by nebolo od veci viest ju ku Kauflandu - ale podmienkou je ze ju niecim treba nahradit.
ASMN - Krizna: To je moj sotosen, ale este to potiahnut na Racko.. a perspektivne aj na stanicu ? Kazdopadne jej realizaciu nevidim realnu a ani dolezitu. Twin City (vratane ASMN) bude obsluzene vlakom. Jedneho dna.
Letisko - Osobne nie som na 100% presvedceny ci je spravne tahat elektricku na letisko. Totiz, pochybujem ze to niekto bude vyuzivat, kedze trepat sa z letiska do centra cez Ruzinov (a hlavne dnes cez tu pomalodrahu) je trochu neprakticke - a nezabudajme ze aj tam sa planuje vlak. A kolko ludi cestuje z ruzinovskej radialy na letisko? Hoci je pravda ze dost ludi odtial asi chodi do Avionu - ale je to dost na elektricku? Keby bol ten bus Letisko - Avion - Ruzinovska - Dulovo square - ASMN, to by stacilo.
Len, aby sa už začalo. Jednoznačne to bude stavba desaťročia, dúfam ale, že ju Petržalčania ocenia. Lebo tí, ktorí nebudú bývať v pešej dostupnosti k električke sa budú cítiť diskriminoivaní. Asi, neviem...Ale viem, že to funguje tak, že doplnkové linky navážajú ľudí k zastávkam NSMHD. A Ak ten má súper intervali a trasovanie a preferenciu, tak to bude fungovať.
Hmm tak snad nejakemu Kauflandu nebudeme prisposobovat linkove vedenie. Nieco ine je velke nakupne centrum ako napr. Polus a Aupark, a nieco ine obycajny supermarket. Su tu dolezitejsie body, ktore by sa linkovym vedenim mali pospajat, napr. ako tu uz bolo spomenute: Letisko s centrom mesta..
Samozrejme, priorit viac moze byt, ale prve miesto je len jedno a tam by mala patrit elektricka do Petrzalky, ktoru povazujem za najdolezitejsi projekt, ktory BA potrebuje.
Však Kaufland má dobrý prístup. Aj z L 50 sa tam dá dostať. Sú lokality, kde by si ľudia želali takú dostupnosť ako ku Kauflandu. A v dnešnej dobe by som už uvažoval o zkolajnenie trasy AS Mlynské Nivy Legionárska/Krížná smer centrum a smer Ružinov/Letisko. Miesta na vybudovanie električky medzi AS a Stanicou Konskej železnice je myslím dosť. Autobusy by som už na lezisko netahal. Mohla by to byť L 14 z centra, lebo linka z centra na letisko absentuje úplne.
O priorite električky do Petržky pochybuje len málokto. Ale mesto by tích priorít malo mať viac a nie kôli jednej iné odstaviť na druhú koľaj. Denne, kôli práci, využívam ťah Maximilána Hella, Trnavská, Ivanská, Galvaniho. Smer pricestie-Avion je upchatý a okrem iného kvalita cety na Ivanskej je mizerna/okrem zrekonštruovaného úseku/. Tích dopravných stavieb, aby sa zlepšila dynamická doprava, by malo byť desiatky. Ale rozpočet nepustí...
Inak, ak by sa Ruzinovska predlzila na letisko viem si tade predstavit linku Letisko - Ruzinovska - Dulak - AS a spat. 50 by sa potom mohla presmerovat tak aby namiesto Tomasikovej od starej Ikey isla po Trnavskej a cez Bajkalsku na Ruzinovsku. Myslim ze prevazna cast cestujucich (t.j. dochodcovia) by uvitala obsluhu Kauflandu.
Priznam sa ze v spicke tam velmi necestujem, ale ked ju obcas vyuzijem, tak je vzdy v pohode.. naozaj by mala byt prioritou? V ramci Ruzinova este mozem suhlasit, ale v ramci BA vidim dolezitejsie veci (napr. elektricka do Petrzalky).
tá Ružinovská by mala byt prioritou. Jej predĺženie spolu s elinami je nevyhnutné. Zároveň aj cyklistická trasa by mohla tadialto viesť. Je mi záhadou, prečo sa to tak vlečie. Napojenie na Glavniho by bolo úžasne pre odbremenenie železnič.priecestia Ivanská cesta. Ale určite by sa mala aj Hradská napojiť na Galvaniho. Ale všetko je tak pomaleeeeeeee.
810zssk