Vladimir: Na to som sa este nepytal. Som rad, ze to vobec hlasi (Ale predpokladam, ze odpoved bude: "Preto, aby to nerusilo vodicov" - s takym som sa uz stretol a ani to radsej nebudem komentovat...)
d3k0:
Co ja viem, tak TV12 je iba ciastocna uprava TV8. Tusim ma ine tyristory (RCT miesto GTO (ci IGBT??? Uz som popleteny! )). Ale rozdiel medzi bratislavskou TV8 a napr. brnenskou TV8 je uz dost veliky, mozno aj vacsi ako medzi TV8 a TV12. V podstate je to to iste, mas tam zopar sucaistok ktore mozes lubovolne menit (teda mas viac moznosti ako vyslednu vyzbroj poskadat). Vobec sa necudujem ze TV12 je vedena ako TV 8, lebo rozdiel je zanedbatelny.
Martin: Ked sme to, ze nefunguje hlasenie zastavok, opakovali uz ixty krat jednemu panovi z DPB, odkazal nas na ing. Kovaca, ktory to vraj ma na starosti. Ibaze my tu nie sme na to, aby sme tam chodili od dveram ku dveram a upozornovali na to, co uz davno musia vediet. Vo vozovniach s tym vraj nevedia pohnut, aj ked nejake pokusy tu uz su - vid 3515 a 3518. Ale naco je komu hlasenie zastavok, z ktoreho clovek pocuje iba gong a ak silno napne usi, tak aj "Nasleduje..." a zvysok je uz tak slabo, ze si ho kazdy aj tak musi "vypocut" na displeji...
Aspon ze tam sedia aj ludia, ktori svoju pracu robia dobre a aj sa s nimi dobre vychadza.
V pravde pisali dezinformacie o linke 13, tak som to poopravil. Ak ma mate este cim doplnit, tak mozete.
Clanok je tu: Predpisy nepustia, debata k nemu je tu
Pamatate sa na diskusiu o kruhovom objazde vo Vajnoroch??? (prispevky #11801 az #11809)
Dnes som sa dozvedel velmi zaujimave veci... Za prve, ked Lunacek tvrdil ze nikto neprisiel s projektom k.o. tak klamal, lebo taky projekt bol vypracovany a videl som ho. Dalej Lunacek tvrdil veci ako su napsiane v #11805. Vobec nie su pravda. Ja to kus hovada a Durkovsky ho vyhodi! Pevne verim, lebo to co robi je absolutne chrapunstvo prvej triedy, totiz viem ze prekruca skutocnosti (videl som dokaz) a tvrdenia jednotilivych stran si otaca tak ako sa mu zachce. Nebudem tu zachadzaj do detailov, nepatri sa to, ale viem ze ten clovek je idiot bez akehokolvek charakteru. Ak by ho nahodou napadlo obvinit ma z urazky na cti tak ja ho mozem obvinit z kriveho obvinenia, lebo kua uz presne viem ako to bolo s kruhovym objazdom vo Vajnoroch. A viem aj to, ze asi tam kruhovuy objazd bude. Nie je to iste na 100%, ale par mudrych ludi si postavilo hlavu aj napriek tomu ze Lunacek nechce o k.o. nic vediet sa to pokusia presadit.
Včera som sa viezol 7112 na 11. Hlásenie zastávok funguje klasicky: "Nasleduje zastávka." Nezvyknem v písomnom prejave nadávať, ale kua, veď rovnaké problémy boli na trolejbusoch a na SORoch. To sú v DP takí chmuľovia, že sa to ešte furt nenaučili oživiť predtým, než vozidlo zaradia do prevádzky?
tulenique #11944> tie nove tyristory v TV1 sposobili to, ze tyristory neodchadzaju jeden za druhym, cim sa vyzbroj stala ovela spolahlivejsou. Si pamatam, ze ked tam boli este stare tyristory tak sme ich vymienali ako na beziacom pase
TULENIQUE> posledna seria T6A5 (vozy A) ma na streche vzadu staticky menic ABB. Staticky menic maju B-vozy a vozy prvych dvoch serii dole pod vodicom - menic CKD.
#11945 QUAKEMAN: Je mozne ze vsetky tri serie T6iek maju TV3, akurat potom mi nie je jasne, ze preco len posledna seria T6iek ma brzdove odpory (ak su to teda oni) na streche. Ma tam jednoducho o skrinku viac v porovnani s prvymi dvoma seriami.
Co to tam pribudlo na tej streche ked je ta vyzbroj uplne rovnaka?
Turbo: ta suprava 7602/10 vazne jazdi super. To som nemyslel ironicky. Aj brzdenie je squelle ! Neviem, mozno s tym daco spravili, ale... Mam pocit, ze to jazdi len ako nahradne vozidlo, ked dojdeme do vozovne, ze sa nam okazil voz, musia nam dat iny, tak nam daju tento. Mam ten pocit, ale neviem naisto. Ja som to vcera tak dostal a dnes jeden dalsi tiez.
Inak Turbo lubilo sa mi, jak si ma pochvalil, ze viem brzdit. Ked to porovnam s tym, ked si pisal, ze brzdit neviem, kedze tvrdim, ze eliny su najhorsie brzdiace dopr. prostriedky... pohodka.
tulenique, Igorko
Bratislavské vozy s el.výzbrojov-
T3 tr37-bez rekuperácie,zrýchlovač
T3 TV1-bez rekuperácie,modernizovaná sRCT tyristormi
T6A5 TV3-všetky verzie s RCT tyristormi,neviem prečo sa tu spomínajú bludy typu TV13 v súvislosti s poslednou sériov vozov T6A5 keď je výzbroj na vlas rovnaká s inými seriami a okrem toho som vydel dokumentáciu od výrobcu a vnej je vedená výzbroj TV3 a nie TV13 a kto sa chce hádať oskenujem a pošlem ako argument
T3 TV8-s rekuperáciov,GTO tyristory
TV12-to isté ako TV13
TV 14-s rekuperáciov,tranzistory
TV PROGRES-s rekuperáciov,tranzistory
dubnicky zazrak -s rekuperáciov,AC zázrak tranzistorová,momentalne sú vozy nepojazdné
Igorko dakujem za ujasnenie mojich nejasnosti ohladom elektrickovych vyzbroji.
Este mam tieto nezrovnalosti:
1. Takze ani TV3 ani 'bratislavka specialitka' TV13 nerekuperuje? (priznavam ze netusim co su to RCT tyristory - a teda nakolko ich zavedenie zmenilo vlastnosti vyzbroje).
takze ani jedna BA T6 nebrzdi do siete ?
2. Z T3ojok rekuperuje len TV14 a PROGRESS a casom aj ten dubnicky zazrak (EVPU). Je tak?
Teším sa (dúfam, že budú) na podrobné cestovné poriadky nočných liniek na Štedrý deň a Silvestra. Určite hlavne tie silvestrovské mnohým padnú vhod. Ale zdá sa mi, že je nejak ticho okolo silvestrovských osláv v meste. Žeby opäť nebezpečné a nekultúrne bláznenie? Verím, že uverejníte aj posledné a prvé odchody denných liniek z konečných zastávok v tieto dni.
Neviete ako to bude s cestovným pre dôchodcov nad 70? Pokiaľ viem, na železnici budú aj naďalej cestovať na evidenčný lístok 1 Sk za každých započatých 50 km (ak sa mýlim, opravte ma). A čo SAD?
Sci-fi: Čo si myslíte napr. o linke č. 173, ktorá by v špičke išla z Dúbravky-Pri kríži cez zastávky Homolova, Štepná etc., na Alexyho by sa napojila na 35 a pred Lamačom by odbočila na diaľnicu a raz-dva-tri by bola na Patrónke? Pokračovať by mohla napríklad ako 92, stála by pri Inchebe a Auparku a pokračovala cez Prístavný most do Podunajských Biskupíc príp. Vrakune. Myslím, že aspoň po Patrónku by to ľudia, ktorí sú odkázaní len na 83 (Štepná) uvítali. Je to však nereálne...
Hmm, nebolo by zaujímavé, keby v lete chodil autobus aj na Kačín ako kedysi? Ale niet asi pre koho...
Igorko: ved ja sa hram s neakymi navrhmi na zmenu linkovych vedeni, ked sa s tym zas pohram, zas to pojdem prebrat na DPB, uvidim co z toho vzide... ak by to cele preslo, usetrilo by sa tym par vypravenych vozov a v globale by sa pritom zlepsila prepravna kapacita tam kde to treba....
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
čitateľ
Neviete ako to bude s cestovným pre dôchodcov nad 70? Pokiaľ viem, na železnici budú aj naďalej cestovať na evidenčný lístok 1 Sk za každých započatých 50 km (ak sa mýlim, opravte ma). A čo SAD?
Sci-fi: Čo si myslíte napr. o linke č. 173, ktorá by v špičke išla z Dúbravky-Pri kríži cez zastávky Homolova, Štepná etc., na Alexyho by sa napojila na 35 a pred Lamačom by odbočila na diaľnicu a raz-dva-tri by bola na Patrónke? Pokračovať by mohla napríklad ako 92, stála by pri Inchebe a Auparku a pokračovala cez Prístavný most do Podunajských Biskupíc príp. Vrakune. Myslím, že aspoň po Patrónku by to ľudia, ktorí sú odkázaní len na 83 (Štepná) uvítali. Je to však nereálne...
Hmm, nebolo by zaujímavé, keby v lete chodil autobus aj na Kačín ako kedysi? Ale niet asi pre koho...