BRATISLAVA. O prípadnom predĺžení nájmu 13 kĺbových autobusov značky Karosa z Dopravného podniku Banská Bystrica by sa malo rozhodnúť v januári na budúci rok. Autobusy nasadili do premávky v máji, podnik si ich prenajal na jeden rok za sedem miliónov korún (232 357 eur). Predĺženie nájmu bude závisieť od toho, či sa podniku dovtedy podarí uzatvoriť najväčší medzinárodný tender na nákup 240 kĺbových autobusov za 2,6 miliardy korún (86 miliónov eur).
Ze by uz bolo definitivne rozhodnute, kedze povodna cena bola 2,5 a nie 2,6 mld korun ?
Ano, da sa suhlasit s tym, ze kedze vacsina ciest nedosahuje 60min., ale prave do 15, ze s tym padom bude 60 min. listok presahovat len malokto.
Ver mi, ze nemam osobnu realizaciu vo vypisovani tu prispevkov o tom ako neprestupny listok zabija prestupny system, ale vyjadril som svoj jasny nazor a kedze je normalne, ze ludia mozu mat nazory rozne, tak vznikla aj diskusia.
Vieme, ze to tu sleduju aj kompetentni ludia, tak je potrebne aby si precitali aj kritiku. Nech si nemyslia, ze vsetko robia squele.
Nie som zbehly cez vsetky grafikony, ale som z Petrzalky, tak viem ako sa tu zavadzal prestupny system (ktory mam rad) s heslami "Zvyknite si na prestupy, budete cestovat rychlejsie" a preto teraz pindam ked mam prestupovat s drahsim listkom na kratsiu vzdialenost a za kratsi cas (Ovsiste-Safko do 15 min. 0,7 EUR), ako ked sa niekto bude viezt dlhsi cas, na dlhsiu vzdialenost, bez prestupu lacnejsie (Vysehradska-Zochova do 15 min. 0,5 EUR).
Rada pre vysielanie a reklamu neexistuje. Existuje Rada pre vysielanie a retranzmisiu (kontroluje dodrziavanie platnej legislativy v TV a rozhlase ako aj vydavanie licnecii) a Rada pre reklamu. Rada pre reklamu je samokontrolny organ, cize jej rozhodnutia pre neclenov nie su zavazne. Navyse, v case ked boli na zastavkach tie letaky, SBS este fungovala.
takže podnet na Rada pre vysielanie a reklamu?
Re #119337 zakaznik: a ešte si zabudol "zamestnaným" pretože byť pracovník a byť zamestnaný nezvykne bývať to isté
810zssk