Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vladimír #118809:
Myslim ze ta staznost v uvodzovkcah bola myslena skor ako pripomienka 🙂
Reply on: luky133 #118808:
Alebo Citara. Nekric au kym ta nezabiju ?
Reply on: Ik283T #118785:
Povedal by som, že ide o to, že v Žiline nie cudzím dôchodcom bezplatné cestovanie zrušili (doteraz totiž nebolo vôbec), ale domácim bezplatné cestovanie zaviedli. Ďalšie žilinské špecifikum je povinnosť pre týchto dôchodcov vlastniť čipkartu DPMŽ s aktivovaným príslušným programom. Pre väčšinu cezpoľných sú to teda nepraktické podmienky, takže väčšina by si to asi aj tak nevybavovala.

Samozrejme, celé to delenie na domácich a cudzích je podľa mňa poľutovaniahodný nezmysel (resp. politicky módny trend).

Re #118792 Petto: Lepšie ako spisovať sťažnosť by možno bolo vymyslieť lepšie riešenie. Samozrejme nie len vo vzťahu k L4+12, ale s dopadom na celú sieť ED.
Reply on: Petto #118807:
Aj keby ju dali normálnu busovú tak by sa zriadila až keď dojdu nové Iveca 🙂
1 Tbusar mi vravel ,ze chcu dat normal linku 133 ale autobusovu , aby sa nemusel mordovat agregat,ale ja by som tomu moc neveril . Dobry napad je dat ju az po AS MN s tym,ze by bola zrychlena ako doteraz . CIZE DD - ....-MOL-LAF-NM( nastupiste L70)-MALA SCENA- WUSTENROT-AS MN - jazdna doba cca 20 minut , interval v spicke 12 minut aby bol preklad s L70 ,ale na toto cele treba aspon 5 vozov t.j 10 soferov

Re #118801 810zssk: No keby spojili 133 s 202 tak ma asi porazi , kedze to by som mal jednym spojom na gympel ,co uz davno nechodim 😃
Reply on: hoppusmark01 #118803:
Rozpravame sa o Bratislave kde BUS pruh = parkovisko pre majitelov aut nad 2 miliony a tych debilnych policajtov.
Reply on: Ámos #118799:
velmi dobry napad.
Reply on: Ik283T #118802:
Idealne by bolo keby na to DPB mal, ale mesto musi chciet.

Viem si este predstavit dve minibusove linky - 60 )Travniky, Posen, Prievoz, Ostredky, pripadne aj Trnavka) a 36 (Lamac, Dubravka)...
Reply on: 810zssk #118801:
Tento problem treba riesit BUS-pruhmi..
Reply on: 810zssk #118798:
Ale tiež nie systémom, "rozdávam keď nemám na to"...
Reply on: Ámos #118799:
Spajanie 133 a 202 nie je dobry napad kvoli zapcham na oboch stranach.
Reply on: hoppusmark01 #118797:
Na Nivy netreba, mne ide o to aby ta 133 viedla k najblizsiemu "prestupnemu terminalu".
Reply on: hoppusmark01 #118797:
predlzit trolej az na nivy, spojit 133 s 202, a presmerovat L70 na Rajsku.
Reply on: Ik283T #118796:
Som za rozsirovanie siete MHD o nove oblasti. Ale SYSTEMOVO a nie tam kde to chce kamarat.
Reply on: 810zssk #118795:
Takisto si myslim, ze 133 treba zatrolejovat a nie rusit. Linka ako 133 je ovela lepsia ako taka 33, ktora ta nuti prestupovat este predtym nez sa vobec dostanes aspon do centra mesta.. Z kazdej mestskej casti by sa malo dat dostat do inej mestskej casti na 1 prestup..
Ak totiz ides z DD napr. na Dolne Hony, musis prestupovat 2x, z toho prvy krat uz na Molecovej..

Ja by som 133 dokonca predlzil az na Mlynske Nivy, aby boli vytvorene prestupy na dalsie linky do vychodnych casti mesta..
Niekto moze argumentovat, ze ved na Molecovej sa da prestupit na elektricky do vsetkych casti mesta.. Lenze ak by sa konecne urobilo normalne linkove vedenie elektriciek, tak by to uz nebolo mozne a bude treba predlzit 33/133.. ?
Reply on: Petto #118792:
Neviem načo sa DP snaží expandovať do oblastí kde nemalo linky a zbytočne utráca, namiesto toho aby sa snažilo zabezpečiť úroveň tam kde roky klesá. Nedávno presmerovaná 68 je tak preplnená, žeby potrebovala posilniť. DPB však toto ignoruje rovnako ako fakt, že nedá sa donekonečná viesť električky v takomto vedení.
Reply on: luky133 #118794:
Tiez si nemyslim ze rusit 133 je dobry napad. Prave naopak, idealne by bolo zatrolejovat ju a dat tam celodennu premavku... ale ja viem, nejsu voze, nejsu vodici a vsetci su na obede.
Reply on: Petto #118788:
Ja cestovávam 133, ale len na Molecovu nakoľko potrebujem ísť až na Šafko... Ale odkedy sa písalo o zrušení 133 tak prvé týždne vždy niekto s niekým hovoril o tom, že aké to bude zlé atď... Jediné "plus" toho bude to, že električky budú ešte plnšie... A 35 nie je žiadna náhrada pre 80% obyvateľov nakoľko nebývajú tam kde premáva. Ale tak ja aspoň dúfam, že keď sa zruší 133 bude dostatok 25Tr na celodennú premávku a nebude sem treba doťahovať 15Tr nebodaj ako minule 14Tr...
Reply on: Ámos #118755:
potom budú predsa organizovať petície za zavedenie MHD podľa príkladu Rajka po vzore Pombärsthalu...
Reply on: Ik283T #118791:
Nie je to zly napad ,ale na to bude treba vela soferov - cca 7-8 vozov na celodennu L17 - to mas aspon 14-16 soferov a teraz je to asi tak polovica soferov . Ale ked dokazali najst soferov na "mikrobusy" a posilnenie daktorych tbusovych liniek ,tak zase az take nemozne to nie je.
Ciastocne odskodnenie (namiesto L133) vidim aj v linke 35 ,ktora ma odvezie na Borsku , kde si mozem sadnut na L4 / L17.

Kam mam adresovat ( najlepsie mailom ) " staznost " na preklad liniek 4 a 12 z pod mosta smerom do KV ??? Lebo je daco otrasne ? , ked idu tesne po sebe a clovek tam musi cakat cez vikend ako taky LOLO cca 20 minut . To je taky problem to nejako zmenit pre DPB ??? - napr. 10 minutovy preklad.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.