No veď jeden autobus+- môže zlepšiť/zhoršiť situáciu v MHD v BA asi tak ako príchod/odchod človeka do/z DPB a. s. a v oboch prípadoch ide o to že aký (autobus alebo fukcia) ?
"Je to milý vianočný darček obyvateľom mesta. Veríme, že pomôže zlepšiť dopravnú situáciu v Bratislave," povedal hovorca dopravného podniku Peter Kavecký.
.
Akože toto asi fakt netreba komentovať...
otazka by mala byt formulovana:
z akeho dovodu sa rusi v smere do mesta??? odpoved uz najdes doplnenu v novinke - kvoli vystavbe (predpokladam, ze parkovacich ploch), takze zatial nie je (okrem nepouzivanosti) dovod na zrusenie zastavky v smere na letisko...
Neviem ale, ten cas ma rozosmial lebo 96 ktora tam pride 7:21 a 61 s prichodom 7:25 tam zastavia, no uz 96 o 7:36 a 61 o 7:37 tadial len prefrcia troska usmevne ale zastavku by mali podla mna likvidovat na konci dna, nie?
nie, rozhodnute nie je. Kazdy si moze spajat co chce, tender je nezavisly na zelani vedenia mat tu CapaCity.
Re #118376 nocoine: vsetky ked nejaky vysledok bude.
Re #118357 aquila: zeby sa protipovodnova ochrana financovala z OP Doprava? Aj Bratislava moze cerpat EU fondy, ale nie v takom rozsahu ako zvysok SR.
Citujem z OP Doprava:
"KOHÉZNY FOND:
Prioritná os 1 – Železničná infraštruktúra
Prioritná os 2 – Cestná infraštruktúra (TEN-T)
Prioritná os 3 – Infraštruktúra intermodálnej prepravy
Prioritná os 4 – Infraštruktúra integrovaných dopravných systémov
ERDF:
Prioritná os 5 – Cestná infraštruktúra (rýchlostné cesty a cesty I. triedy)
Prioritná os 6 – Železničná verejná osobná doprava
Prioritná os 7 – Technická pomoc"
"Cieľ Konvergencia financovaný z KF pokryje celé územie SR, keďže hrubý národný dôchodok (HND) v parite kúpnej sily, vypočítaný na základe disponibilných údajov za tri posledné roky pred prijatím nariadenia, nedosiahne 90 % priemeru EÚ.
Cieľ Konvergencia financovaný z ERDF sa sústredí na regióny NUTS 2, ktorých hrubý domáci produkt na obyvateľa v parite kúpnej sily, vypočítaný na základe disponibilných údajov za tri posledné roky pred prijatím nariadenia, nedosiahne 75 % priemeru rozšírenej EÚ – čo je v prípade SR celé jej územie s výnimkou Bratislavského kraja."
Keby si ten "expert" overil situaciu aka tam je pre MHD tak by zistil ze tam ziadna cestna MHD nejazdi (okrem N53) a teda ze tie pruhy asi mali byt inde..
DHG