Joj Turbo, Ty si proti všetkému. Výzbroj GANZ samozrejme dobrá je, jazdí sa s ňou vo všetkých 2 ostatných mestách v MaĎarsku okrem Bp a aj po celom svete.
Pozn.: Normálny rozchod je 4 stopy 8,5 palca čiže 1435 mm:-)). 1000 mm je rozchod úzky. Taká je proste terminológia a takou aj ostane.
I.
Autor: KLF 22.11.2000 16.18
Co mi viete povedat o voze 7070 ??? Prosim vsetko coo nom viete. Kedy bol vyrobeny, kedy bol prerabany a na akych linkach od zaciatku premaval !! Vdaka vopred !!
He he, tak o 7070 (ak ešte nebola nejakými evidenčnými zmenami vymenená za inú) Ti môžem prezradiŤ, že keď som ako vodič E začínal, tak som s ňou pri Mladej Garde nabúral (vlastnou vinou) autobus vtedajšej linky 38 a okrem toho ešte to, že to býval mimoriadne odporný voz, ktorému neustále vynechávali EDB:-).
I.
Igorko: Iba dodam, ze hoci nasim normam Ikarus 415T nevyhovoval, v Estonsku su s nim zrejme spokojni, ked na zaklade neho kupili pre Tallinn Ikarusy 412T. Len skoda, ze aj tam na magoriate sedia experti a najradsej by tam trolejbusy zrusili
Igorko:
No, z vyzbrojami to je tak, ze keby ta GANZ bola taka skvela, tak madari by ju urcite brali. Ale asi nie je...
Neviem, ale snad nechces reagovat na vsetkych 11822 prispevkov v tejto diskusii. Sorry, ale to mi pripada take blbe. Akoze ak ta to zaujima, kludne si to precitaj, ale byt tebou tak to vzdam, vsak tu to je na hodiny a hodiny citania. Mozno ked si to cele precitas tak zmenis na iste veci nazor...
S pozdravom
Normalnemu rozchodu zmar:-)! (podla toho ako definujeme ten "normalny rozchod")
Turbo
Tak to sorry, nezaregistroval som ho. Ale v Bp žiadne takéto problémy s ním neboli, čim to? Samozrejme je nezmysel strkať do čohokoľvek pokrokovú taliansku výzbroj. Aj inú. Je totiž všeobecne známe, že ak chcem niekde zahubiŤ trolejbusy, tak to spravím tak, že nasadím elektrovýzbroj AEG:-). Ik 412T s výzbrojou Kiepe jazdí v Bp už asi 15 ks a sú veľmi dobré. A s výzbrojou Ganz budú možno ešte lepšie, neviem prečo má Bp takú úchylku, že si nekupuje trolejbusy s domácou výzbrojou. A ten problém s prebíjaním bol možno spojený aj s tým, že BA ako jedno z mála miest v civilizovanom svete (aspoň dúfam) nemá izolovanú napájaciu sústavu.
Toto DF som vyhrabal teraz, takže budem postupne reagovať na všetko od úplného začiatku:-).
S pozdravom
Normálnemu rozchodu zdar:-)!
I.
Tak... co ja viem. Mozno ho napadlo nieco, nove. A sak nie je jedno, ci sa I415T bavime teraz, alebo pred 2 rokmi, alebo pred 10 rokmi ? Je to tema MHD a ma stale rovnaku vahu.
Igorko:
Vobec mi nevadi ze citas staru diskusiu (veeelmi staru), ale neflooduj to prosim ta forum s reakciami na prispevky stare 2 roky, ano? Inac, Ikarus 415T sa u nas skusal... Klikni na link a uvidis aj fotos.
Autor: Spectre 8.11.2000 06.12
Ak si pamätám, tak Ikarus 415T, alebo niečo podobné sa tu už testovalo a nevyhovuje to našim normám - napätie mu preráža na kostru.
Ikarus a SOR --> KLF, to máš tak, ako keď kúpili T6A5 v nadštandartom vybavení, keď mohli kúpiť napr. o dve súpravy viac v základnom vybavení. Niekto z poslancov chcel jednoducho machrovať. Keby to bolo aspoň tak, ako v ČR, kde im určité percento hradí vláda, ale u nás......
Autor: KLF 8.11.2000 01.56
www: http://www.KLF.de
Ma niekto nejake info o Ikaruse 415T ? Pocita sa s nim v premavke ?
Osobne by som uvital... ale ved viete co. (21Tr)
Ikarus 415 T (správne asi máte na mysli 411T alebo 412T, 415 je vysokopodlažka sa tu samozrejme nikdy netestoval a samozrejme mu žiadne napätie na kostru nepreráža. A buďte radi, že aspoň pár T6A5 je vďaka ing. Polákovi kultúrnejších.
I.
Autor: Spectre 5.11.2000 13.17
Dôvodov, prečo tam nedali dvojdielne, j hneď niekoľko:
1/ Financie
2/ Staré dvere zasahovali do povoledného výrezu vozidla - tzn. ak by s týmito dverami vošiel cez dvere garáže, asi by to bohvieako nedopadlo.
Tie štvordielne hliníkové dvere IFE nie sú omnoho lacnejšie než tie výklopné. A vojsť s otvorenými dverami sa do garáže nedá.
Ale použitie výklopných dverí na vozidle pre MHD je p...vina ako remeň - spýtajte sa vodičov, aký je potom výhľad na výmenu frekvencie.
I.
COLOR:
Tu packu staci presunut do druhej polohy, ked to nekuri. Take jednoduche to mas. V pripade zrychlovacovej T3SU alebo T3SUCS sa packa nachadza pred druhymi dverami. Niekedy zvykne byt v takej skrinke. Este sa mi nestalo ze by bola zamknuta. Ale, ked je v skrine tak pozor na to, aby si si neroztrhol bundu, pripadne rukavicu. A raj s tym ze ta packa moze (a casto aj je) spinava! Na zakurenie treba uvolnit zapadku (otocis ju o 180 stupnom smerom k osi vozu). Potom paku potiahnes najprv k stedu vopzidla, potom ju dvihnes (niekedy aj sama vyleti) a zaistis tak, ze ju pritlacis smerom k dveram a zaistis zapadkou. Paka ma viac poloh, mozes ju dat do lubovolnej. V tejto zime vsak odporucam nechat paku co najvyssie. Pri kachnach je to trochu komplikovanejsie, lebo paka sa sice nachadz pri druhych dverach, ale pristup k nej je zvonku (teda vodic ta vidi co robis). Kuri vtedy, ked je zatlacena dnu. To je vsetko co mozem dodat. Pozor! T3CS (napr. 7706) nemaju kurenie odpadovym teplom! Tam tu paku ani nehladaj. CKD totiz tvrdili ze to nie je progresivna metoda kurenia a zrusili to. Potom dosli na to ze je to blbost a paky opat montovali (T2 ich ma tiez pri druhych dverach). Pozor na tyristorove vozy TV1 a TV8 (TV12). Tam sa packa sice nachazda, ale ked ju potiahnes, tak ti bude fukat akurat studeny vzduch... Ako minule co som isiel v ex. Citypointe. Ako keby nestacilo ze je kosa, paka fukala do voza studeny vzduch. Tak som ju pekne zatlacil. Nebolo tam potom teplo, ale aspon ani nie tak chladno.
KLF:
Na co som nereagoval??? Mozno som nieco prehliadol, tak napis.
Btw., ked to robi to co pises, tak byt tebou tak na obratisku sa pozrem ako je to vobec s kablikmi pod panelom. Lebo ked nieco ide do UDJD tak to tam "poriesia" niekedy aj zodpovedne. Uz sa stalo ze dosla kachna z UDJD a klaty padali od predu do zadu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Turbo
Fuj! Grc!:-p Nic proti Sorom, ale ta predstava ma vobec nenadchyna...