Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #118254:
Nejaké 362 dostali červenú aj modrú UIC zásuvku, ale to je kvôli EP brzde.
Reply on: ivanbuto #118252:
Ad. CBC, myslel som na tom úseku samozrejme Karadžičovu ul.
Reply on: Jezo #118248:
Tak cosi blizsie popisane je tuna: http://www.zelpage.cz/zpravy/6479
Kedze ide o upravu lokomotiv 263, tak to asi bude zapadne slovensko. Ale aj jednotky budu dvojsystemove, tak ich bude mozne nasadit kdekolvek. Ved uvidime.
Reply on: ufo #118251:
Kua nejaké 36x sa už robili...
Reply on: Majo #118194:
ľudia z Nobelovej netrčia doma, oni idú na električky 😃 pri ŽST Vinohrady si odtiaľ za chvíľu a myslím, že pri tom, ako je na tom 51 by ten kúsok prešli aj dôchodcovia 😉
Reply on: 810zssk #118220:
No dobré ako dobré. Totiž akosi nezodpovedané zostáva:

Kadiaľ bude premávať oná, údajne preferovaná MHD, pokiaľ má byť vnútorný okruh naozaj štvorprúdový jedným smerom? Napr. kadiaľ budú premávať linky 83, 93? Kadiaľ bude premávať 210? Majú vôbec autori šajnu o súčasnej MHD, keď o nej píšu?

Totiž mám pocit, že všetci zástancovia spásonosného 4-pruhového vnútorného okruhu zatiaľ na MHD ani nepomysleli.

Inak táto veta...
"Zhumanizujeme tak väčšiu časť centra, rozšírime pešie zóny, mesto sa stane priestorom pre ľudí, autá a bicykle."
... v druhej časti predpokladám, že je chyba? ?

A napokon jeden postreh , miesto pre cyklistov napr. na Dostojveského rade je, resp. bolo by aj teraz. Ale zober si CBC, namiesto cyklistického koridoru sa tam riešilo ďalšie parkovanie pre IGK, s osadením zopár malých stromčekov.


Niektoré myšlienky v návrhu, teda rozšírenie peších zón, obmedzenie IGK v širšom centre, sú samozrejme dobré, len akosi sa mi zdá, že to nemajú v skutku premyslené.
Reply on: S499.1023 #118250:
ZSSK? Tá nemá nič z veľkých mašín upravené na ovládanie z RV
Reply on: Jezo #118248:
Nejaké lokomotívy už sú upravené. Ale vo výberových konaniach Zločineckej už bolo všeličo ? .
Reply on: Emo #118246:
Ono je niekde v definícii, že v prestupnom systéme musia byť VŠETKY lístky prestupné? Že to tí neschopáci v tej západnej Európe netušia! Inak kvôli takým kverulantom by som spravil jednu vec - nechal LEN hodinový prestupný - a mali by ste, čo chcete, kverulanti.
Reply on: S499.1023 #118247:
Vo vyberovom konani. Spolu s upravou 10 lokomotiv a nakupom dalsich dvoch, ak sa nemylim. ALe detaily sa mi teraz nechce hladat.
Reply on: Solider #118227:
Modrogumné sny. Kde sú tie riadiace vozne?
Reply on: S499.1023 #118241:
A neni to trochu protichodné, že neprestupný lístok a prestupný systém?
Reply on: m@rtin #118224:
Dá se předpokládat, že zejména v okolí Bratislavy 🙂.
Reply on: Majo #118196:
Ale nezaváňa, však to kua nie je nosná linka.
Reply on: 810zssk #118195:
Akú obslužnosť? To je linka pre invalidov a dôchodcov, každý zdravý človek v pohode dôjde na trolejbus. A invalidi a dôchodcovia asi o piatej ráno v sobotu nika nepocestujú.
V dnešných hlavných správach bolo o CapaCity? Lebo na nete to neviem nejako nájsť v tých správach...
Reply on: stevo #118183:
Že to v stovkách iných, rádovo vyspelejších miest netušia, že s neprestupným lístkom je prestupný systém v sraczkách, keďžo to všade tak majú ? ? ? .
Reply on: Ondro #118165:
Nepočítal, mne stačí empíria, že keď auto zožerie o 2 l / 100 km menej, tak pri mojich 60.000 km ročne mám ten cenový rozdiel nafty aj auta o tri roky späť a to bude ešte ropák akurát po zábehu a odkúpim ho domov manželke a ja si vyfasujem nového ? .
Reply on: hoppusmark01 #118178:
Mne sa páči tiež odlišná farba náraznikov, ale nie v takejto kombinácií farieb... ?
Reply on: Solider #118235:
Nezamieňate náhodou dve veci. 1. Wane po ukončení reko na K2S a 2. nákup nových vozov?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.