Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: frenky #117510:
Asi preto , ze Vrakosy tam tiez nebudu moct byt doživotne ako Tamy na L32 a uz iny tender na 12metraky zrejme nebude vyhlaseny. Alebo si myslis,ze tam moze premavat daco ine ako napriklad 10,5 Kindervajca ???

Re #117529 M.C.: Keby dakto daco vedel ,tak by tu uz bolo daco napisane o Medaku .Ja uz tiez cakam netrpezlivo . ?
Chcem sa opýtať. Neviete či tu je už Mercedes Capacity?
Reply on: ivanbuto #117246:
Budeme brániť výstavbe satelitných mestečiek?
Reply on: aquila #117245:
Ja som si to teda prečítal inak - rozšírenie diaľnice smerom doprostred.
Reply on: Martin Fundárek #117238:
Ja som pochopil, že príde o stredový pruh. Riešenie s likvidáciou odstavného pruhu je nebezpečné, aj keď v Nemecku sú aj dlhé úseky diaľnice bez odstavných pruhov a bez rýchlostného obmedzenie, len s "hniezdami" na núdzové zastavenie.
Aj rozšírenie D1 v úseku Mirošovice - Praha sa najprv spravilo likvidáciou odstavných pruhova a po masovej zrážke sa potom odstavný pruh (s výnimkou úsekov pod mostami, kde to stavebne nešlo) dorábal.
Reply on: geodeath #117218:
Dunčo, takým ako ty hovoríme úbožiak. Blahoslavení chudobní duchom, lebo ich je kráľovstvo nebeské.
Reply on: VLK #117167:
Je potrebný.
Reply on: S499.1023 #117522:
? dobry forik na sobotu ?
Reply on: geodeath #117130:
Dunčo, seminarista ti prebral frajerku či čo? Ukľudni sa !!!!!
Reply on: Ámos #117125:
Zatiaľ čo správne by bolo, keby štátna neplatila a neštátne platili?
Reply on: Valec #117122:
Už si niekedy cestoval po väčšom kuse Nemecka autom?
Reply on: ivanbuto #117120:
Áno, so všetkým, čo si napísal v tomto príspevku, sa dá súhlasiť. A miešanie tohto s trojpruhovatením D1 je miešaním jabĺk s hruškami.
Reply on: Ike #117119:
Chceš stavať prímestskú ľahkú železnicu paralelne k normálnej?
Reply on: S499.1023 #117513:
humusmark odpoveda: pohodlnejsie su vdaka nizkopolaznosti= pohodlnejsie nastupovanie.. priestrannejsie jednoducho preto, ze tam nie su sedadla v usporiadani 2+2 v celom voze, ale iba v niektorych castiach..
teda sa nemusis predierat uzkou ulickou ked chces nastupit-vystupit.. dufam ze to bola vycerpavajuca odpoved ?
Reply on: ivanbuto #117111:
To sú krásne, ničnehovoriace slová, hodné politika.
Reply on: Ike #117104:
Než sa tu začnete aj s Ivanom dopravne kvalifikovane vyjadrovať, tak si ujasnite pojmy pruh (jazdný) a prúd (dopravný, vozidiel).
Reply on: ivanbuto #117102:
Ešte že Tvoje teórie nepoznajú v Prahe, do ktorej vlievajú tri pruhy, v Budapešti, do ktorej vlievajú štyri, do hocijakého obskúrneho mestečka v Nemecku, mnešierho než Btratislava, v kľude šesť... a NEkolabujú! Už ma prestáva baviť antiIGKextrémizmus.
Reply on: hoppusmark01 #117095:
Ako si prišiel na to, že NP autobusy sú priestrannejšie a pohodlnejšie?
Reply on: ivanbuto #117090:
Nejaké konkrétne výhrady voči Drahovskému?
Reply on: AAA #117045:
A načo tam podľa teba ten agregát je?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.