67-kou sice teraz uz tak casto nechodim, ale kedysi som chodieval dost casto a mozem povedat, ze v useku Avion - Dolne hony jazdi permanentne preplnena na prasknutie, v useku Dolne hony - Biskupice tak akurat a od Avionu po Jurak skoro prazdna (s vynimkou casu okolo obeda, ked sa delenkari z 1. a 2. kolony z Dolnych honov prepravuju do roboty). V rannej spicke je vsak preplnena v podstate v celej trase.
ked aj nebudu zvysne 25 TR ,tak sa mozes tesit aspon na "nahradu " v podobe 240 ks IRISBUS CITELIS 18 , ktore tu budeme mat podla mna na 95 percent. ? Aj ked tiez preferujem Medaky ? .
na 23 by som Tedom rozhodne netrepal , na nocaky nove vozy detto nie, na 22 mozno 1 dalsi garantovany spoj . T.j. L20 5-6 vozov, L32 celodenne sluzby 1-3, delene 4,5,7 - 6 vozov , L22 1 voz, VZV KUKL - dohromady 13-14 vozov ,ostatok L80 !!! . Ale kedze sa jazdna doba uz o cca 3 tyzdne na L32 predlzi vdaka " superzachadzke " tak bude treba pridat zrejme dalsi voz do buducej Tedom vypravy . A dufam ,ze uz zrusia trapny interval 30 minut cez sedlo a v podvecer z HS a daju aspon " netaktovy " interval 24 min !!!
Re #117499 luky133: to je asi tvoj zivotny sen , tie klimatizovane 25 TR ,stale o tom recnis ? .
a ludia please nepiste mi ti ,co ste sli L67 len raz , ja by som chcel vediet ako je to s celotyzdennou kapacitou
Ta 20 a 32 by stacila. Mohli by sa spojit 20tkove a 32kove zadelenie, tzn. 20, nejake 22, 23, 32, N33 a N55 + VZV Kuklovska
Ja som tak interne pre seba skusal robit zadelenie 20+32 s miernymi upravami terajsich sluzieb a vyslo mi to pri zachovani struktury 3 vodici na voz, na 16 vozov. Nebolo by zle. ?
No asi bude.. To je CapaCity bez tych specialnych dizajnovych prvkov, ktore je samozrejme lacnejsie, aj ked krajsie by bolo to, ktore ma ten lepsi dizajn..
Osobne si ale myslim, ze je lepsie usetrit na tom specialnom dizajne, ktory je naozaj len na okrasu, a namiesto toho radsej investovat do klimy..
No aj mne sa zdá trošku nespravodlivé, že nové vedenie venuje pozornosť a nie malú hlavne KV. Ale... Staré vedenie na KV kašlalo a zmohlo sa len dostavbu TR trate a aj to sľúbenú 26 rokov... Takže budem rád keď budú TEDOMy na 32 ak nebudú poruchové a moc pekné by bolo dokúpiť aj zvyšné 25Trky a mohli by zase kašlať na KV. Poprípadne 36ku zriadiť.
Objekt je plánovaný v rámci projektu TEN-T, čiže realizácia okolo roku 2011-2012. A neviem, či sa náhodou nejedná o náhradu priecestia pri ŽST Vinohrady.
ja ňou chodievam sporadicky, ona je smerom z Biskupíc plná hlavne po ten Avion ako hovorí geodeath, no do VJD chodieva dosť prázdna, aspoň čo ju vídavam. smerom do Biskupíc to býva tak akurát. No určite to nie je na SOR, ako sa kedysi hovorilo niekedy v nej býva poriadny nátresk
inak 67 ako linka je dosť nespoľahlivá, hlavne kvôli tomu priecestiu, zapchatej Ivanskej a aj vo Vrakuni to nie je bohviečo. 96 by mohla byť celkom dobrá alternatíva smer Avion
neni pekne ,ze nazyvas kratke TAMY 15 rocnymi srotmi ,pretoze keby to mal daky iny typ busu absolvovat ,tak uz je na davno na srotovisku .Tymto im davam poctu ako NAJ NAJ NAJ BUSOM V BA ? ? ?
To ,ci ju chcu soferi alebo nie ,asi ich vec nie je.
Re #117490 Solider: Podla mna je to tiez nezmysel , ale treba tam daku adekvatnu nahradu ( ziadne ceske kindervajca ? ) za dozivajuce TAMY ? a vrakosy ci uz diesloove alebo plynove . Ked do Krasnan nic nove 12 metrove nedojde , tak 32 a 80 dovi dopo KRASNANY.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark01
Osobne si ale myslim, ze je lepsie usetrit na tom specialnom dizajne, ktory je naozaj len na okrasu, a namiesto toho radsej investovat do klimy..