Divis sa? Ked vodic autobusu MHD dobrzduje za druhym autobusom na poslednu chvilu tak, ze uz je takmer v jeho kufri(a to asi 5 zastavok za sebou)? Stalo sa mi za posledny tyzden viackrat s rovnakym vodicom (evid. cislo autobusu mame v redakcii ? )..
Vodici MHD by mali niest zodpovednost za svojich cestujucich, snad by sa k nim aj spravali lepsie a nejazdili ako dementi..
Inak to co som dnes videl mi vyrazilo dych... ? Krizovatka Trnavska-Ivanska... auta tam v oboch smeroch stali v kolonach na priecesti!!!!!!
Auta za priecestim zastavili tak, ze by som ostal stat na kolajach a tak som zostal radsej v krizovatke (cestnej) co vyuzili chlapci z bocnej Vrakunskej ulice a veselo sa tam napchali miesto mna tak, ze zase bolo cele priecestie upchate... tam sa stalo dlho aj 3 minuty... v oboch smeroch - kamiony, autobusy auta na priecesti! nakoniec sa mi podarilo zastavit tak, ze ani auta z vrakunskej nemohli prejst, ani na kolajach som nebol... pockal som kym za priecestim bude miesto a potom som siel (samozrejme som si vysluzil kopec gest a trubenia)... Nechcem si predstavit co by nastalo ak by blikali zavory a isiel vlak...
To priecestie ma aspon 5minutove predzvananie?
Zasol som nad tym ako su niektori vodici aut, kamionov a autobusov NEZODPOVEDNI! a nad tym ze takato zvrhlost sa toleruje
Ake ma opodstatnenie ze linka 96 bude v useku Trnavska - Letisko stat na kazdej zastavke? Uz teraz tam chodi expresna 63 ktora v danom useku (teda len po Avion) stoji vsade, tak ked tam davaju dalsiu expresnu naco stoji vsade?
Osobne by som navrhoval aby to stalo takto:
Trnavska (vratane novej zastavky v smere na letisko - idealne premiestnenie zastavky 53, 63, 204 a 205 za krizovatku)), Slovinska (len ak by zastavka 53, 63, 204 a 205 zostala v povodnej polohe), Vozovna Trnavka, Bojnicka, Galvaniho / Avion SP, Avion-IKEA, Letisko
Nie je to zly napad Mozno by vsak bola vhodna preferencia (minimalne pre elektricky zo smeru Mlada Garda) a samozrejme dat elektrickam semafor priamo na zastavku (pripadne tam dat predzvest).
To čo píšeš je dobré riešenie, akurát chodcov cez smer Rača by som nedával na dopyt. V budúcnosti totiž bude predĺžená Nobelova ulica nadjazdom ponad železnicu a jej zaústenie do Račianskej, a vtedy by tie vozidlá smer Rača museli tak či tak zastaviť (akurát o 100 metrov ďalej).
Lenže 10.5 sa nevyrábajú v inej verzii ako BN. NB sú len 12 a 18 metrové, takže všetky naše o meter väčšie vajcia od našich kindervajec budú vysokopodlažné, presne podľa trendu vo vyspelých krajinách západnej Európy ako s obľubou hovoria v DP ?
Na Bielom kríži by bolo dobre urobiť komplet križovatku, už je tam dosť veľká frekvencia cez koľaje (pošta, súd) a ak sa vybuduje to, proti čomu momentálne bojujú obyvatelia, bude ešte väčšia. Ale mala by sa urobiť rozumne (čo v magistrátnom podaní nehrozí), napr. takto:
1. fáza cyklu: električky, Račianska priame smery, chodci cez Pri Bielom kríži,
2. z mesta rovno, doľava a obrat do mesta, chodci cez trať a cez smer do mesta,
3. z PBK doprava a doľava, chodci ako 2.
Chodci cez smer z mesta na dopyt vo fáze 2, v takom prípade by z mesta rovno naskočila červená skôr.
Južná strana námestia by bola jednosmerná zdola nahor, odbočenie z Rače cez koľaje zakázané (obísť námestie), odbočenie z Rače doprava zakázané (kvôli kolízii so zelenou pre chodcov - vyčkávanie pred prechodom nie je vhodné, zdroj havárií).
Kríženie s traťou na úrovni Skalickej cesty zrušiť.
To je ospravedlnenie toho, že vozidlá ktoré došli niesú nízkopodlažné? Inak nikto z nás a ani ja, si nevšimol, že splniť dodávku na NP vozidlo do 11 metrov sa dalo len vozidlom dĺžky 9.5metra. Teda akonáhle bolo známe, že vyhrali 10,5 nikto sa neozval, že je to blamáž, že nebude to NP ? to si zas DP robí čo chce,že? ? ? ? ☠
Zobrazená dvojstránka je s fotkami z Aradu. Vľavo je súprava zložená z dvoch motorových vozňov, pričom pantograf má len jeden z nich, vpravo je súprava motorového a dvoch vlečných vozov. Nikde sa to tam síce presne nepíše, ale predpokladám, že sa jedná o domáce vozidlá.
Na to zabudni. Biely kríž bude robiť mesto, a na GIBe predsa nesmú pri vyčleňovaní financií na svojich zabudnúť. PP pri Garde financoval LIDL, a tomu išlo o to, aby to bolo čo najlacnejšie, na rôzne mafiánske magistrátne praktiky sa mohol vykašlať.
810zssk