takže ak je prídavné meno a špecifikácia NP, tak sa vzťahuje iba k veci, ktorá je na 2. mieste? Na 1. a 3. to neplatí? hmm, zaujímavé... podľa logiky by mali byť NP všetky tri verzie alebo keď to fakt moc pritiahneme za vlasy, tak iba prvá...
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6434
"obdržal všetkých 8 prímestských 10,5-metrových vysokopodlažných autobusov SOR C 10.5 "
môže mi niekto pls. vyvsetliť, ako to spĺňa podmienku tendra: "Nákup nových nízkopodlažných sólo autobusov (do 11 m) pre prímestskú dopravu, mestskú dopravu a na prevádzkovanie autoškoly"
Re #117344 ivanbuto: radšej nehovor, lebo to fakt ešte niekoho napadne ? ale mal by som lepší návrh - semafor pri zjazde z Apolla a Prístavného mosta - a umožnilo by sa tak odbočenie na Bosákovu ?
"Ďalej nám zatiaľ stojí stavba prepojenia Kramárov s Kolibou cez Vlársku ulicu. V máji sa však začalo s vyvlastňovaním pozemkov, takže verím, že aj táto stavba sa pohne dopredu." to je tá pripravovaná cesta pre Tbusy?
Re #117339 geodeath: môj návrh je - značkami a v prípade BA polovodičov radšej rovno betónovými panelmi úplne zrušiť nájazd na Prístavný most z Dolnozemskej (je to predsa diaľničný most, nie?), zrušiť oblúk (zjazd) z mosta na Dolnozemskú - kto nutne potrebuje, dokáže sa otočiť aj na nadjazde zo Starého mosta pri (čoskoro) exštadióne. tým by prišlo k uvoľneniu pruhov pre Apollo. A samozrejme, potom všetky linky MHD potiahnuť z Prístavného na Apollo... zjazd z Prístavného na Bajkalskú by som nechal, pretože by odvádzal igk z mosta a navyše by ich bolo zrejme menej ako teraz...
Ved som ti uz pisal ,ze ist L51 z Trnavskeho myta na Nobelovu je ,len pre dochodcov a ludi co maju vela casu.Je to hotovy kolotoc. Okolo Slimaka ides dvakrat.
Dostal som odpoved z DPB ,ze je to na vyziadanie M.C.Nove Mesto pre lepsi pristup k OC Polus bez nutnosti prechadzat krizovatku.Na moju otazku ci ostatny cestujuci uz mozu prechadzat cez krizovatku ci uz z elektricky alebo L 50 a ,ze vytvaraju jalove kilometre pre L51 a robia ju neatraktivnu pre ostatnych som nedostal odpoved.
Chybu urobilo predovšetkým mesto, ktoré nevedelo znevýhodniť IAD z Prístavného mosta. Ten most je pliaga, lebo nič iné zápchy do mesta neprivádza. Z Einsteinovej bohate do Petržalky stačia odbočky v križovaní v Viedenskou cestou a Panónskou. Na Dolnozemskej by som prejazd na Prístavný most zrušil alebo riešil to tak, aby sa z Prístavného mosta dalo ísť len na Dolnozemskú, ale to by chcelo prebudovať zjazd z Prístavného mosta do Petržalky, tak aby z pohľadu áut a vozov MHD bol ten zjazd po ľavej strane a nie pravej. Teda by to chcelo aj posunúť zjazd z Apolla doľava. Potom by aj zaniklo ale možnosť odbočiť z Einsteinovej na Dolnozemskú. A čo sa týka zjazdu z Prístavného mosta na Bajkalskej, ten by som úplne zrušil ? len tak sa môže mesto zbaviť zápch na Bajkalskej nadobro. Keby sa niekto pýtal na linky 96 a 98, tak tie by mali vyhradný bus pruh na Apolle spolu s 68,87 a 88
Otázka k petržalskému presmerovaniu 96/196 - ako budú jazdiť, keď z Apolla sa nedá odbočiť vpravo v prípade, že bude na Prístavnom nehoda/zápcha a pod. (čo sa deje minimálne raz týždenne). Kdepak asi soudruzi z dpb udělali chybu?
Re #117334 geodeath: nie je náhodou cesta 84ky cez Šustekovu kratšia (v km i v čase) ako obchádzka cez Bosákovu? keď už musíme šetriť vzkm napr. kvôli L180... a ďalšej novej "doplnkovej" doprave
A v smer z Nobelovej na Trnavské mýto nevadí, že 51 zastavuje na PCC na rohu Riazanskej? Keby nebolo upindaných dôchodcov, tak by možno ani nejazdila 84 cez celú Mamateyovu ako jazdí teraz ? ?
Pravdepodobne vychadzaju z toho, ze taketo turisticke zajazdy su vopred planovane a je zname kedy tam pridu. Je tak mozne zabranit kolapsu, ktory by sa dotkol aj MHD.
AAA