Nemám vyskúšané, lebo tam nechcem šaškovať v premávke, raz som sa pokúšal ísť do ľavého, a už som sa dostával tak ďaleko od vedenia, že som sa zľakol, a vrátil späť. ?
Ad. Štefánikova, myslel som zbiehaciu (203/207x206/212).
Ad. rýchlosti, aký efekt bude mať rýpanie do toho, ak sa dostaví nejaká akože seriózne zdôvodnená odpoveď?
Kde? Na "vlakov niet" ? ? To už je ako Peter Nagy, ktorý raz dávno v jedneom rozhoovor, tuším v časopise Populár, vravel "narodil osm sa v malej dedinke neďaleko Košíc" ? ? ? .
A tam vzhľadom na totálnu prevahu Citybusov a Citelisov nebude používať MHD vôbec, maximálne sa občas zvezie električkou zo Sekčova na Sídlisko III, prípadne vlakom zo stanice Prešov-Sekčov na Prešov hlavnú stanicu ? .
križovatka karloveská-kuklovská nevznikla kvôli elek3čkám. to len SZ bola nainštalovaná nejakou zlomyseľnou sviňou (ZS), lebo všetky vozidlá prechádzali móóóc plynule... samozrejme že tá ZS za to vyinkasovala hafo peniazov, lebo to fakt vymyslela dobre... ?
Si písal "obmedzovať cestovanie MHD", nie "obmedzovať cestovanie autobusmi". Tak buď chlap a priznaj sa, že si proste zaklamal zo šotonenávisti k Citelisom, že autobusmi aj tak skoro nechodíš a typ autobusu vôbec nebude mať žiadny vplyv na tovje využívanie MHD, keďže si dieťatko bez nároku na vodičák a bez finančných prostriedkov na IGK.
Úsekom "po Gagarinovu" som myslel po pripojenie na Gagarinovu, neuvedomil som si, že tam sa to už volá Popradská. Proste po oblúk z Priekopníckej doprava na Popradskú a napojenie na štvorpruh.
Pod tým mostom myslíš smer na Dolné hony? Na mňa to pôsobí dojmom, že by sa tam malo dať v pohode prejsť aj ľavým pruhom. To s týou rýchlosťou a vypadnutím máš aj vyskúšané?
Križovatkou Gagarinova - Hraničná mám na mysli križovatku, nie vzdušné kríženie, takže do toho spadá aj tá zbiehacia výhybka. Na výhybku Štefánikova - Palisády nehovorím nič, lebo som nemal možnosť vyskúšať. Ale inštalácia vyzerá strašne. To už boli leniví spraviť nanovo aj ten oblúk, ak sa to teda má používať? A fascinuje ma ich snaha za každú cenu používať 20° výhybky, len aby nemuseli udržiavať mechanický kríž. Inde vo svete sa výhybky 20° používajú vo vozovniach a v obzvlášť stiesnených pomeroch...
Na mrgo "nezmyselných" 30 - neviem, koľkátykrát to budem opakovať, ale rýchlosť sa skutočne nestanovuje podľa toho, koľko "sa dá" ísť. Ak máte pocit, že by niekde nejaké obmedzenie namalo byť, tlačte na Zapletala, na Bilčíka, na Horníka, na rezort PTZ, na Weigla, na Rafaja, na Štekla, na Záhradníka - nech vám ZDôVODNIA, prečo je tam a tam taká rýchlosť a nie onaká.
a este citacia z VVO c. 190/2008
"Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska kritérií uvedených nižšie:
1. Priemerná cena za autobus - max. 60 bodov.
2. Prevádzkové náklady počas plánovanej životnosti 8 rokov = 520 000 km - max. 30 bodov.
3. Súčet záväzných cien vytipovaných ND - max. 10 bodov."
Re #116884 810zssk: budu sa pouzivat bud LCD panely, alebo klasicke vnutorne transparenty. Ale trend je asi v prospech LCD, lebo tam je mozne dat aj reklamu.
Re #116891 kecho: ja si pamatam, ze Stare mesto ma stale zmluvu s Asterom, inde odtahuje DPB.
810zssk
End of OT. Dik.