Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #116903:
Však kto by sa hlásil k mestu, kde chcú vybudovať sochu Krista ? ? ?
Reply on: Majo #116905:
Myslim ze podmienka nie je ze to musi byt presne dany typ. Ma ist o rovnaky alebo PODOBNY autobus 😉
Reply on: S499.1023 #116899:
? ? ?
Reply on: S499.1023 #116896:
Nemám vyskúšané, lebo tam nechcem šaškovať v premávke, raz som sa pokúšal ísť do ľavého, a už som sa dostával tak ďaleko od vedenia, že som sa zľakol, a vrátil späť. ?

Ad. Štefánikova, myslel som zbiehaciu (203/207x206/212).

Ad. rýchlosti, aký efekt bude mať rýpanie do toho, ak sa dostaví nejaká akože seriózne zdôvodnená odpoveď?
Reply on: S499.1023 #116897:
? No dobre ?
Reply on: 810zssk #116902:
A navyse by CapaCity nespĺňal ani podmienku na minimálny počet vyrobených kusov.
Reply on: S499.1023 #116903:
Uvedena blbost nebola napisana na nete, ale vypustil ju ustnou formou ?

End of OT. Dik.
Reply on: 810zssk #116890:
Kde? Na "vlakov niet" ? ? To už je ako Peter Nagy, ktorý raz dávno v jedneom rozhoovor, tuším v časopise Populár, vravel "narodil osm sa v malej dedinke neďaleko Košíc" ? ? ? .
Reply on: Petto #116900:
Lebo CapaCity je drahsi a Mercedes chce vyhrat ? Navyse som si nie isty ci existuje CNG CapaCity.
Reply on: SiTy #116883:
A čo tým chceš povedať? Mimochodom ,ty si sa presťahoval do Bratislavy? Máš nejaké poznatky o chýbajúcich tabuľkách v bratislavskej MHD ? ?
Reply on: 810zssk #116886:
A preco by nemohol byt v tendri prihlaseny aj CAPACITY miesto Citara ??? myslim ,ze nebola ziadna podmienka o dlzke klboveho vozidla.
Reply on: Valec #116880:
A tam vzhľadom na totálnu prevahu Citybusov a Citelisov nebude používať MHD vôbec, maximálne sa občas zvezie električkou zo Sekčova na Sídlisko III, prípadne vlakom zo stanice Prešov-Sekčov na Prešov hlavnú stanicu ? .
Reply on: luky133 #116826:
križovatka karloveská-kuklovská nevznikla kvôli elek3čkám. to len SZ bola nainštalovaná nejakou zlomyseľnou sviňou (ZS), lebo všetky vozidlá prechádzali móóóc plynule... samozrejme že tá ZS za to vyinkasovala hafo peniazov, lebo to fakt vymyslela dobre... ?
Reply on: Solider #116877:
Si písal "obmedzovať cestovanie MHD", nie "obmedzovať cestovanie autobusmi". Tak buď chlap a priznaj sa, že si proste zaklamal zo šotonenávisti k Citelisom, že autobusmi aj tak skoro nechodíš a typ autobusu vôbec nebude mať žiadny vplyv na tovje využívanie MHD, keďže si dieťatko bez nároku na vodičák a bez finančných prostriedkov na IGK.
Reply on: ivanbuto #116876:
Úsekom "po Gagarinovu" som myslel po pripojenie na Gagarinovu, neuvedomil som si, že tam sa to už volá Popradská. Proste po oblúk z Priekopníckej doprava na Popradskú a napojenie na štvorpruh.
Pod tým mostom myslíš smer na Dolné hony? Na mňa to pôsobí dojmom, že by sa tam malo dať v pohode prejsť aj ľavým pruhom. To s týou rýchlosťou a vypadnutím máš aj vyskúšané?
Križovatkou Gagarinova - Hraničná mám na mysli križovatku, nie vzdušné kríženie, takže do toho spadá aj tá zbiehacia výhybka. Na výhybku Štefánikova - Palisády nehovorím nič, lebo som nemal možnosť vyskúšať. Ale inštalácia vyzerá strašne. To už boli leniví spraviť nanovo aj ten oblúk, ak sa to teda má používať? A fascinuje ma ich snaha za každú cenu používať 20° výhybky, len aby nemuseli udržiavať mechanický kríž. Inde vo svete sa výhybky 20° používajú vo vozovniach a v obzvlášť stiesnených pomeroch...
Na mrgo "nezmyselných" 30 - neviem, koľkátykrát to budem opakovať, ale rýchlosť sa skutočne nestanovuje podľa toho, koľko "sa dá" ísť. Ak máte pocit, že by niekde nejaké obmedzenie namalo byť, tlačte na Zapletala, na Bilčíka, na Horníka, na rezort PTZ, na Weigla, na Rafaja, na Štekla, na Záhradníka - nech vám ZDôVODNIA, prečo je tam a tam taká rýchlosť a nie onaká.
a este citacia z VVO c. 190/2008
"Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska kritérií uvedených nižšie:
1. Priemerná cena za autobus - max. 60 bodov.
2. Prevádzkové náklady počas plánovanej životnosti 8 rokov = 520 000 km - max. 30 bodov.
3. Súčet záväzných cien vytipovaných ND - max. 10 bodov."
Reply on: hoppusmark01 #116862:
klimu DPB neziadal.

Re #116884 810zssk: budu sa pouzivat bud LCD panely, alebo klasicke vnutorne transparenty. Ale trend je asi v prospech LCD, lebo tam je mozne dat aj reklamu.

Re #116891 kecho: ja si pamatam, ze Stare mesto ma stale zmluvu s Asterom, inde odtahuje DPB.
Hlas na infolinke 0800 10 11 00 (SMS listok) mi napadne pripomina samotneho velkeho Branka.. je to on, alebo sa mi to len zda?
Reply on: 810zssk #116784:
...ale obávajme sa prvého ? a ešte vždy je možnosť, že súťaž zrušia, nie? ?

som zvedavý, aké boli cenové ponuky oboch, keďže sa tuším zverejňuje najnižšia anajvyššia, tak by po skončení mohli "prásknuť" von obe...

Re #116861 cestujuci: zaručené info je zahradnikovo cca mesiac staré vyjadrenie "linky 96 ku Ikei"...
Reply on: stevo #116774:
nie sú náhodou dve odťahovky? jedna (Aster?) Čierny les a druhá (DPB) ťahá niekde do mesta (Bazová?)?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.