Kami:
Mezinárodní tendr?
- v případě nákupu autobusů do BA se nejedná o mezinárodní tendr (obě firmy zastupují slovenské pobočky)
- jaký je rozdím mezi mezinárodním a národní? Podle mě v podstatě žádný (alespoň na trhu EU)
Uzavření smlouvy samozřejmě něco trvá, ale oznámení vítěze už ne. Měl jsem za to, že po otevření obálek je vítěz znám.
vcera bolo len otvaranie obalok. Medzinarodne tendre chvilu trvaju, medzi dorucenim ponuky a uzatvorenim zmluvy moze prebehnut aj niekolko mesiacov podla zlozitosti predmetu obstaravania.
mam to chapat tak, ze Mercedes a Irisbus su v porovnatelnelnych cenovych hladinach ako pri obstaravacej cene, tak pri prevadzkovych nakladoch? Som zvedavy na dalsie podrobnosti a dalsi priebeh tendra. Ale vidiet ze sa zvolebnieva.
Re #116792 Ámos: preco nahodou Citelisy sa mi viac pacia ako Mercedes , mercedesi jazdia u nas v Nitre podla mna su to dost divoke busy a nekonfortne na MHD, a Mercedes - Benz O 530 Citaro je velmi poruchove vozidlo. A mne sa zda , ze niekto na nr.imhd pisal , ze vsetky Mercedesi sa velmi kazia. Sak nechame sa prekvapit co bude v BA .
Preco CapaCity? To s tendrom na klbaky nema nic spolocne. Ked uz, tak klboce Citaro G. A cital som, ze nejaki Poliaci nedavno kupili clankove naftove Citaro pod 9 mil. Sk, akurat v tomto pripade mohlo ist o nejaky prezantacny autobus za znizenu cenu...
V karlovke je uz jedna predajna DPB v Slavicom udoli ,ale napad to neni zly.
Add suboj mercedes / iveco , tiez si myslim ze vyhra IVECO,ale nie je ovela lacnejsie ako konkurent , Kosice kupovali dlhe vozy dieslove za 11,8 a cengace za 13,3 mil. ( zdroj Korzar ). Medak je lepsi ,ale verzia Citelisu 1B je tiez uz celkom good ,ale jeho kapacita sa mi zda zo vsetkych klbakov najmensia.
Kolko stoji taka najlacnejsia verzia CAPACITY ???
Ma napadla taáa zvrátenosť, ale keď sa postaví (ak sa postaví) to akvarium na Molecke v nejakom obchodnom priestore (aj v tom najmenšom) by mohol mať DPB taktiež svoju pobočku na električenky a tak. Určite by sa tam uchytila lebo poprvé by bola v nákupnom centre a po druhé obyvatelia KV/DD musia cestovať do okolia. Ale myslím, že by to nešlo... ? To by mohlo byť zároveň ďalšie + Záhraníkovi u obyvateľoch KV/DD. ?
Stav mostných objektov sa hodnotí na stupnici 1-7, pričom 7 znamená "havarijný". To však nevyhnutne neznamená, že sa po ňom nemôže jazdiť. Pre každý most sa ešte stanovujú zaťažiteľnosti - normálna, výhradná a výnimočná, a podľa toho sa aj prípadne most pre niektoré vozidlá uzavrie alebo sa určí špeciálny režim prevádzky.
Výhradná zaťažiteľnosť znamená, že pri tejto záťaži smie byť na moste iba jedno vozidlo, a výnimočná, že musí prechádzať stredom mosta a obmedzenou rýchlosťou (nepamätám sa už, či 5 alebo 10 km/h). Pamätám sa, že sme mali most, ktorý mal zaťažiteľnosti v tonách 0-1-11, a to bol na ceste prvej triedy...
Hups, pardon. Chcel som sa spýtať, či sa už vie, kadiaľ presne bude chodiť linka 143. Na imhd.sk sa píše, že pojde zo Šulekovej na Búdkovú, a Záhradník tvrdí, že až na Patrónku. Kde je teda pravda? ?
Ja napr. Citelsy neberem za zlé vozidlá zvykol som si na ne v podobe 25Tr... Stále lepšie než čo máme teraz. Samozrejme by som sa potešil Mercedesom. Ináč bude zaujímave sa pozerať na premávajúce nové vozidlá popri starým Karosám, ktoré nevyradia len kvôli tomu, že majú GO a vyradia "nové" Ikarusy nakoľko tie sú po životnosti a nie po GO. ?
"Po otvorení obálok komisia prijala dve ponuky, zvyšné neobsahovali súťažnú ponuku,"
Že by im poslali len prázdne obálky? Teraz ma napadlo, pri najbližšej verejnej súťaži pošlem do DPB fotodokumentáciu súčasného vozidlového parku s nejakým veselým textom. Aspoň sa pri otváraní pobavia (teda všetci okrem záhradkára). ?
Re #116789 Kami: Dúfam, že značka MERCEDES (vnímaná ako značka drahých áut) sa bude lepšie v predvolebnej kampani vynímať ako IVECO (značka nákladných vozidiel).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kami