1, Musím sa Ti ospravedlniť, nemal som na mysli že Ty si vulgárny, skôr to že obhajuješ vulgárnosť iného vodiča. Prepáč.
Budem takto pokračovať aj v bode 2, ale dopredu upozorňujem že je to len štylistika a nemyslím to priamo na Teba.
2, Stále sa mi zdá, že obhajuješ vulgaritu tým, že keď iní môžu, môžeš aj ty. To sa mi nezdá ako prístup profesionála. Je aj množstvo iných povolaní kde ľudia pracujú ako FrontOffice a ak by tam nedajbože ten zamestnanec len odvrkol ( aj na nepríjemného ) zákazníka, okamžite má padáka. Proste si to nemôže dovoliť, lebo on je v pozícii profesionála a od neho závisí aký má firma image. Podobnú paralelu vidím aj v DPB.
Pravda je, že ľudia ( hlavne vo vyššom veku ) nevidia realisticky aká je dopravná situácia v Bratislave a preto aj pri vynútenom trocha prudšom zabrzdení sem tam zafrflú. Ale neverím, že ti otvoria dvere do kabíny a začnú ti nadávať do k...ov. Ak áno ver, že budem prvý, ktorý sa Ťa ako vodiča zastane. Ale ty ako profesionál, by si to mal aj tak psychycky zvládnuť na úrovni profesionála.
Mám ale pocit, že už sme moc odbočili od témy. Na začiatku si začal obhajovať vulgaritu šoféra len kôli jednému ( áno, jednému ) ucinknutiu na L70 pred zasávkou Terminál, na ktorej nikto nevystúpil. A to stále vidím ako problém.
Toto sa mi raz stalo na Zochovej - vchádzam do zastávky, normálne dobrzďujem, keď tu zrazu nejaký sprostý pubertiak strčí do kamaráta. Síce len tak zo srandy, ale chalan neudrží balanc a bác ho pred autobus. Dupnem na brzdu, Karosa síce zastaví na mieste, ale už počujem ako vzadu luďom padajú tašky a podobne. A po vystúpení ľudí sa zozadu priženie Rozhorčený Cestujúci a začne na mňa jačať, že čo robím, či nie som k...t, že si skoro zlomil ruku a že mi dverami kabíny takú naj..e ... pričom moje pokusy o vysvetlenie absolútne nebral na vedomie. A to som bol ešte stále rozklepaný, že som z toho chalana skoro urobil marmeládu.
Fakt, niektoré veci mi vôbec, ale vôbec nechýbajú...
Hmm, ak to bude len na priechodoch pre chodcov tak to ešte beriem (ale ak obrázok električky bude nevýrazný, tak potom radšej S11a s kontrastným rámom na ktorom bude obrázok električky, alebo kombináciu S5a + S11a taktiež v kontrastnom ráme s obrázkom električky), ale v križovatke s cestnou kombináciou uprednostňujem na výstrahu kombináciu A22 + S11a, a pred preferovaným priecestím S1a + S1b alebo ešte lepšie S8.
Inak je zaujímavé, že toto je už minimálne 3. verzia prílohy vyhlášky v tomto roku.
Vidno výrazný vplyv od EÚ. Napríklad značky ako "Pri hmle" alebo ako "Stop! Ste v protismere" ktoré môžeme vidieť na nemeckých či rakúskych diaľniciach ?
nuž, nie je to med lízať... viem, že existuje rad profesií, pre ktoré to platí. a práve preto véééľmi šetrím kategorickými odsudkami (čo žiaľ neplatí pre značnú časť sem píšucich, ktorí často na základe správ "JednePaniPovedala..." žiadajú okamžité keď nie hneď usmrtenie tak aspoň zbavenie všetkých občianskych práv a slobôd...)
nezávidím vodičom busov, na rozdiel od elek3károv sú (väčšinou) doslova poruke, nemôžu sa dostatočne oddeliť od kadečoho, čo sa im do vozidiel dostane...
tiez si myslim, ze tlacitka by sa mali zjednotit, nasledne by sa malo zaviest dopytove otvaranie pri autobusoch. Zacat treba uz pri specifikacii vybavy novych klbovych autobusov, Capacity a v spolupraci s vyrobcom aj pri Solarisoch a Soroch.
2xT3SUCS: staci ked sa vezies ako cestujuci a vobec sa pritom nevenujes premavke. Potom inak vnimas zakruty, brzdenie a rozbiehanie. Za volantom si na to vzdy pripraveny a mas to plne pod kontrolou.
Napr. sme sa s kolegynou viezli vzadu v aute. Potom sa mi stazovala, ze vodic jazdil otrasne, ziadna plynulost.
V pripade busov som uz niekolko krat kolegyniam vysvetloval, ze nie vzdy za trhanie pri rozbiehani/brzdeni moze vodic. Zalezi aj od stavu brzd, prevodovky a osobitnou kapitolou su Karosy CNG.
jj... tiez sa mi stalo tento tyzden ze som v pondelok isiel okolo 8:10 busom do skoly a na patronke chudakovi vodicovi nieco vbehlo rovno pred nos alebo neviem co sa stalo ale prudko zabrzdil a v momente takmer vsetci stojaci ludia boli na zemi.... potom na patronke sa snim este niekto (myslim si ze to bolo hadanie ... alebo teda nadavanie) pol minuty hadal ( nejaka zenska tusim-podla hlasu) ... lenze tiez to bola aj chyba cestujucich ze sa poriadne nedrzali... bo ja som nepadol a to sa na mna pri tom vsetci este hrnuli a smykali sa zo mna na zem... sice som potom este po celom autobuse hladal skolsku tasku co som mal pod nohami ale to bolo to najmenej... proste chudak vodic...
svrco
1, Musím sa Ti ospravedlniť, nemal som na mysli že Ty si vulgárny, skôr to že obhajuješ vulgárnosť iného vodiča. Prepáč.
Budem takto pokračovať aj v bode 2, ale dopredu upozorňujem že je to len štylistika a nemyslím to priamo na Teba.
2, Stále sa mi zdá, že obhajuješ vulgaritu tým, že keď iní môžu, môžeš aj ty. To sa mi nezdá ako prístup profesionála. Je aj množstvo iných povolaní kde ľudia pracujú ako FrontOffice a ak by tam nedajbože ten zamestnanec len odvrkol ( aj na nepríjemného ) zákazníka, okamžite má padáka. Proste si to nemôže dovoliť, lebo on je v pozícii profesionála a od neho závisí aký má firma image. Podobnú paralelu vidím aj v DPB.
Pravda je, že ľudia ( hlavne vo vyššom veku ) nevidia realisticky aká je dopravná situácia v Bratislave a preto aj pri vynútenom trocha prudšom zabrzdení sem tam zafrflú. Ale neverím, že ti otvoria dvere do kabíny a začnú ti nadávať do k...ov. Ak áno ver, že budem prvý, ktorý sa Ťa ako vodiča zastane. Ale ty ako profesionál, by si to mal aj tak psychycky zvládnuť na úrovni profesionála.
Mám ale pocit, že už sme moc odbočili od témy. Na začiatku si začal obhajovať vulgaritu šoféra len kôli jednému ( áno, jednému ) ucinknutiu na L70 pred zasávkou Terminál, na ktorej nikto nevystúpil. A to stále vidím ako problém.