Pasma (1 a 2) su diskriminacna blbost a vobec nechapem, co za zvrhlika ich v 2000 vymyslelo... ved vzdialnost a z toho vyplivajuca dlzka cesty je vyjadrena v platnosti listka....
no ja som tiez pocul, ze sa pasma s BID maju zrusit alebo skor predplatne listky zlucit na mestky a potom na pasmove mimo mesto. ale zony 100 a 101 maju byt na jednom predplatnom listku.
mňa sa to v podstate netýka, pretože mám na obe pásma, ale je mi ľúto tých, ktorí si mysleli, že keď môžu vystupovať na prvej zastávke ďalšieho pásma, že tam môžu aj nastupovať. viem, že neznalosť zákona neospravedlňuje, ale myslím, že keby si ty zaplatil 6 tisícoviek za električenku a len pre nesprávne pochopenie nejakého predpisu by si musel platit ďalších 1400, že by ťa to naštvalo. nie? nakoniec od budúceho roka sa rušia pásma, takže už je to bezpredmetné.
Máš ten dojem, že zajtra niekto dojde, poklepe základný kameň a v pondelok začnú tatrovky navážať zeminu na estakádu medzi St. most a Bosákovu? Lebo podľa mňa to nebude ani v utorok, ani o týždeň, a ani o 3 týždne.. A mohol kľudne povedať, že to bude v júni 2009, kedy sa má získať stavebné povolenie.. akle to už by všetci netrpezlivo čakali že "aha už je máj, už už sa začne stavať" a bude 15. júna a trochu sa to zdrží, stavebné mechanizmy nikde, tak všetci začnú nadávať, že zasa mesto nedodržalo čo sľúbilo. Preto je lepšie termíny neuvádzať, keďže stále je to závislé od mnohých faktorov..
Pri tlačidlách je veľkým písané, že je to núdzové tlačidlo a je aj zjavne viditeľné, ktoré sa používa na dopyt na dvere, na znamenie a na núdzu takže chyba je v cestujúcich, ktorý nevedia čítať...
4 (zastávky) x 8 (kolečiek) x 5 (dní v týždni) x 48 (týždňov) x "X" (rokov) x ožralí zfetovaní tupci (ktorých veľactená po kultúrnom cestovaní bažiaca verejnosť zásadne nevidí - na čo aj, veď máme vodiča, ktorí sa nesmie brániť, na toho zvalme všetko zlo sveta), ktorých jediným zmyslom života je provokovať ako napr. včera večer v 12ke... celkom fest záber vzhľadom k tomu, že máš (hoci nik z vášnivých kritikov to nechce vidieť) starosť o vozidlo a okolitú premávku (ktorú možno po väčšinu dňa označiť kadejakými slovami, len nie slušnými)...
úroveň vodičov (všeobecne, extrémy samozrejme sú) zodpovedá úrovni cestujúcich ( miestami by som povedal, že je aj vyššia). asi tak.... ?
PS: nie je nevyhnutné, aby ktokoľvek reagoval. vodiči svoje vedia, ostatní (požadujúci kultúrne správanie vodičov tým viac, čím nekultúrnejšia je celá krajina, BA obzvlášť) čím menej vedia, tým vehementnejšie obviňujú vodičov zo všetkého zla (najmä svetových vojen, globálneho oteplovania, finančnej krízy a islamského terorizmu..) už svoju pesničku odohrali toľkokrát, že ju všetci poznáme naspamäť...
Ja tam vidím problém práve v SORoch na 30 a 37. Hlavne na 37 to je vrchol "odbornosti" DP. Preberáme tu síce dookola jednu tému ale ukáž mi DP, ktorý je tak blbý (okrem Slovenských) na západe (keď je DP tak trendový po západe čo sa týka nového loga, uniforiem a blbej novej tarify a najmä nočnej tarify), že kupuje to čo najmenej potrebuje (nehorovím, že SORy nebolo treba ale obnova 12M vozov sa nerobí 9,5M).
Spomenul som len tie najväčšie tak pardon. Ike to napísal trefne, aby si si porovnal počet ľudí. A keby som tam napísal aj teda Devín, Záhorskú, Lamač, Vajnory, Vlčie hrdlo a dolnú časť Podunajských Biskupíc. A opakujem dôrazne, že od počtu busov sa odvíja aj kvalita náhradnej dopravy za električky,príp. trolejbusy. Čiže ak by bolo dosť klbákov nemuseli by všetky rekonštrukcie robiť v lete a tiež by sa nestávalo, že by náhradnú dopravu museli robiť zájazdy BA, alebo nedošiel by namiesto K2 bus KarosaB732/Ik415. Uznaj, že dôvody čo som napísal nehrajú len pre dané MČ odkázané na autobusy ale tie obsluhované elinami a trolejbusmi.
AAA