Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ivanbuto #115152:
Ale za tú stavbu si môže sám Devín... Kebyže nehospodári do mínusu bývale vedenie tak tie pozemky sú stále ich a nie investora... Preto by tam nič nestavali, takže čiastočne za to môžu aj oni i keď len čiastočne. Čo sa týka rozšírenia Devínskej tak išla by rozšíriť, ale bolo by to strašne finančne náročné a celý pohľad krajiny by sa zmenil. Trebalo by odkopávať svah a následne vystavať betónový oporný múr čo by defakto zmenilo celkový výzor lebo prírodne upravený svah by musel mať menší sklon čo nie je zase možné kvôli domom blízko začiatku svahu. Tak či tak predpokladám, že do 50 rokov bude nutnosť aj túto cestuje nejako začať riešiť... A čo sa týka toto výjazdu do DNV možno to odbremení výjazd z dialnice, ktorý sa plánuje istý čas oproti VW...
Reply on: Ike #115160:
O gudronoch sa slubuje slubuje a nič sa nerobi,preto nemáme ani kúpalisko (dnes opät kopec Glavica)Tak už dnes z rozhodnutím z tej doby nič nespravime ale k zlepšeniu života treba spraviť prvý krok k zmene aby sa obmenilo zastupiteľstvo
co sa tyka tej L96, tak si myslim, ze by mali byt na Avion napojene tie casti mesta, ktore na Avion napojene zatial nie su.
Kedze Petrzalka je uz obsluhovana Avion-busom, tak sa mi zda vhodne, aby teraz dostala prednost ina mestska cast. Takou L96 by sa dal na Avion pekne napojit Ruzinov. Takze urcite by 96 nemala ist po D1, ale prejst Ruzinovom a potom sa napojit napriklad na Galvaniho alebo este lepsie z Max.Hella priamo na Ivansku (ako tu uz tusim bolo spomenute)..
Reply on: kecho #115061:
Prides do obchodu a chces si kupit jablko. Pozeras po vylozenom tovare maju tri druhy jablk. Jedny zle vyzerajuce z vonka, tak trochu nahnile. Druhy a treti druh je z vonku krasny ale 2 druh je z vnutra nahnili. Spytam sa ta, ktore jablko si vyberies, to co vyzera z vonku pekne alebo to skarede. Berme do uvahy, ze nevies ake je z vnutra to druhe a tretie jablko.

Vodic v uniforme ma vacsi respekt a stava sa z neho pan vodic. Mam overene na vlastnej kozi zo Slovenska. A zaroven to robi lepsie meno firme aj.
A tak to je z uniformou vodica. To co tu bolo nedavno, tie zachar kosielky, to nie je vobec uniforma. Podniku zo zakona plynie, ze ma zabezpecit pracovny odev alebo uniformu zamestnancovi, ak nie tak mu musi dat dostatocne financne prostriedky.


Ja som sa teraz dostal do firmy, ktora robi MHD, primestsku ale i dialkovu dopravu. Ta mi zabezpecila podla uniformu a vybavu vodica o akej sa v BA len moze snivat, ale pani z vedenia DPB odporucam precitat.

Sucast uniformi zakladna vybava : 4 kosele /kratky a dlhy rukav/, vesta, 2x kravata, spona na kravatu, sveter, jarna bunda, zimna bunda, 2 krat nohavice, zimnu a letnu obuv, sal, zimna ciapka, siltovka, dazdnik, slnecne okuliare, opasok, hodinky / riadene cez satelit/, batoh alebo tasku, dokonca cezpolny dostavaju aj cestovne tasky na cestu domov. Kazdy rok si mozem dofasovat veci, ktore potrebujem formou bodoveho systemu. Kratasi nemame ako v Prahe, ale zato mame garantovane vsetky vozidla klimatizovane.

Inac cestujuca verejnost si v tejto krajine, kde aktualne posobim vsima, spravanie vodica, kvalitu jazdy, kvality sluzieb a informacii od vodica/ reprezentant firmy/ a dokonca ludia si tu vsimaju aj take detaily, ze vodic ma zle uviazanu kravatu a pod. V kazdom autobuse je pri tom policka z papiermi na pisanie pripomienok na vodica, sluzby a pod . Tu neexistuje nieco take ako v BA, ze ked sa cestujuci nieco opyta na informaciu ohladom dopravy odpoved : neviem, neotravujte, ja nie som informator, alebo lepsie vulgarizmi. Heslo zakaznik nas Pan, tu plati do puntiku. Lebo prave zakaznici, si vyberaju firmu, ktora im bude robit prave tu ich linku.
Reply on: milannco #115148:
zastaraly vozovy park+slaba preferencia MHD pred IAD..
Reply on: miso1234 #115129:
Tí ľudia možno ani nevedia, že také linky existujú (našťastie). Myslím, že tie linky nie sú veľmi známe. Vedia o nich len tí čo ich používajú a potom takí fanatici ako my. ?
Reply on: NN #115139:
"inak ked sme uz u toho, to je taky problem spravit letne tricka kludne aj dlhorukave z Climacool ci podobneho materialu ktory chladi?"

To sa pýtaj DPB, poprípade výrobcu tých uniforiem.
Reply on: Ike #115160:
jj...pravda, vraj chcu uz to srdce vycistit ... ale slovnaft by mal tiez sa na tom podielat ...financne... hizel
Reply on: pepe631 #115159:
ja tiez byvam v DNV, cize viem svoje 🙂 je to skoda... DNV z enviromentalneho hladiska dostala vela podpasoviek ci uz to boli gudrony v Srdci, alebo absolutne zdemolovanie Glavice.. a potom pripojenie k BA (BA nam slubila plynofikaciu), ktore o par rokov sposobilo absolutne nedborny zasah v podobe monofunkcneho sidliska bez zazemia a centra vzdialeneho 16km...
Reply on: Ike #115157:
presne tak... som pisal ze sa strati nadherna priroda... t.j. aj polia proste to ked niekto ide 21 z mesta do DNV tak ma pocit ze ide medzi mestskym autobusom na nejaku dedinku lebo je tam tak nadherna priroda... az v DNV na sidlisku sa tento pocit vytraca...ale zase na devinskej kobyle sa obnovy 🙂 ... ale je mi strasne zle zi ich sposobu... tvaria sa ze chcu ludom pomoct...pritom im ide len a len o zisk...mnohomnohomnohomnoho nasobne vyssi ako naklady
Reply on: milannco #115148:
Slabá preferencia MHD pred individuálnou dopravou.
Reply on: pepe631 #115155:
a hlavne strata nemaleho mnozstva ornej pody
Reply on: pepe631 #115155:
to v zatvorke trosku krajsie som myslel ako trosku krajsie od tych co mame v DNV :-d nie od viladomov 🙂
Reply on: ivanbuto #115152:
no ja tam byvam - DNV a penta tam planutje postavit nie viladomi ale panelaky ( trosku krajsie mozno...) a takysto niekolko kusov mrakodrapov... zhruba 70 000 ludi by sa tam malo nachadzat - cize pojde o novu mestsku cast... tak isto tam maju vyrast nove vozovne, metro, elektricky atd. - to nezaszlievam... ale fakt je ze z dnv cestuje vela ludi ( 17 000 tam byva) z lamaca tiez ide dost aut ale hlavne co prichadzaju po dialnici do mesta smerom od malaciek... cize hlavne z DNV a mimo bratislavsky... a co sa stane ked bude nova stvrt so 70 tisic ludmi?... sice budu nove sposoby prepravi ludi ale pocet aut urcite porastie... myslim si ze DPB nedokaze prilakat dostatok ludi ani z tejto novej stvrte... a vecer okolo 6 hod. bude tiez pekny natresk... ale ktovie... nechajme sa prekvapit.. inak penta planuje stavat .... neodlozia to zrejme koli financnej krize ... http://bratislava.sme.sk/c/4109276/penta-ma-zacat-stavat-buduci-rok.html ...uz maju viacero povoleni na stavbu...
Reply on: milannco #115148:
zastaralý vozový park
Reply on: S499.1023 #115113:
Kecho je zamestnanec DPB?
Reply on: luky133 #115147:
Nielen, že je nemožné rozšíriť Devínsku, ale aj je to samo o sebe nevhodné z hľadiska krajinotvorby, atď. (ak tak riešiť pohyb cyklistov). Tá výstavba tam nemá čo hľadať, či sú to jednopodlažné domčeky alebo trojpodlažné.

Ad. preferencia, ja tú lokalitu nepoznám, ale po celej BA by sa dali robiť dobré veci, to chce ale asi iných úradníkov a aspoň nejakého modernejšieho "dopravného experta". Ak však niekto prídete s konkrétnym návrhom, t.j. aj s písomne spracovaným, prosím poslať mailom.
Potrebujem poradit ohladne tarify VOR.
Chystam sa do Viedne a rozhodol som sa vyuzit kombinaciu 901 + S7. Ide o to ze vratane Viedne je to 5 zon, chcem si vsak kupovat aj celodenny listok pre Vieden.

Mozem vyuzit kombinaciu listok na 4 zony + celodenny listok pre Vieden? Kde si ten celodenny listok pre Vieden oznacim? Mozem aj priamo vo Wolfsthali, alebo to musi byt oznacene vo Viedni?

Vopred dakujem za odpovede.
Reply on: milannco #115148:
slaba preferencia MHD pred individulanou dopravou
Reply on: milannco #115148:
zastaralý vozový park
neni zac 🙂

Inak v moznostiach chyba aj neprijemny personal, pripadne slabe dodrzovanie CP.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.