Co sa tyka tej nehody na Patronke, tak zas sa ukazuje (ak je pravda, ze vodic spadol zo sedadla), ze bezpecnostne pasy su neni len na srandu kralikov. Mozno sa to nemuselo vobec stat, ked by v tom buse bol na sedadle vodica.
A sú Aupark a Danubia tak životne dôležité? dá sa to vyriešiť aj inak.
91 : Čunovo - Rusovce - Jarovce - Panónska - Nový most
191 : Rusovce - Dolnozemská - Ovsište - Apollo - ASMN...ešte ostáva vyriešiť či by bola vhodná zachádzka cez Ovsišťské námestie a tiež či by šla ako 88 okolo SND alebo ako 68 a potom zahla ako bývalá 70 z čias 70+71 k Nivám. Myslím, že tento návrh je znesiteľnejší už o dačo.
Zaujímavé, ako sa teraz pred prechodom na Euro dopravcovia na Slovensku pretekajú v predaji dopravných kariet za čo najnižšiu cenu.
Ale myslím, že lepšie by bolo, keby sa jedna dopravná karta (napr. na Slovak Lines) dala používať u všetkých dopravcov na Slovensku.
A to tak, že aj kredit navýšený napr. v Slovak Lines by sa dal používať u všetkých dopravcov a naopak. Na zázraky však neverím... ?
Re #114704 geodeath: Tá 91 vynechávajúca Jarovce je podľa mňa tiež dobrý nápad, ale asi iba v prípade, žeby 91 aj 191 išli naďalej pod Nový most.
Lebo keby 191 išla na ASMN a zároveň iba ona by obsluhovala Jarovce, tak to by sa Jarovčanom (myslím, že oprávnene) určite nepáčilo. Prišli by totiž o priame spojene k Danubii, k Auparku, do centra mesta (menovite pod Nový most)...
Pokial viem nie je to v sci-fi, ale v clankoch a je to oficialny navrh linkovania po otvoreni trate do Petrzalky (ale to bolo este pred zmenou linkovania v 2005-om)
Aj tu na stránke je v sci-fi sekcii dáka mapka kde je tak 191 navrhnutá už keď by bola električka v Petržalke. A inak by bolo fajn spraviť to tak, že 191 keďže začína v Rusovciach tak by ostala po trase cez Jarovce a 91 by nešla cez Jarovce ale von z Rusoviec ako chodia všetky autá z/do mesta z Rusoviec a Čuňova. Samozrejme, žeby potom bolo treba celotýždenne zaviesť aj linku 191 keby 91 vynechávala Jarovce.
Pre Rajku samotnú by za pokus stál asi skôr ten autobus.
Ale myslím, že zopár vlakov denne by pokusne z Petržalky cez Rajku a Mosonmagyarovar do Gyoru (alebo aj ďalej?) naozaj mohli skúsiť zaviesť...
Re #114698 geodeath: A to je, myslím, že dobrý nápad s tou 191 cez EUBA a Most Apollo na ASMN napríklad. Ako nová možnosť spojenia by to snáď mohlo mať šancu na úspech...
Vie niekto, na ASMN je to bližšie alebo ďalej ako pod Nový most? Približne o koľko km
aby som sa vyhol rýpaniam, vedomí toho, že som to napísan nezrozumiteľne, na to, že sa vodič snažil zastaviť vozidlo, sa mi zdá, že prešiel príliš veľkú vzdialenosť neprirodzeným smerom, čize buď išiel veľmi rýchlo, alebo precenil svoje možnosti a myslel,že to zvládne.
no pravdepodobne išiel rýchlo, lebo v hentej zátačke dostať šmyk a mimo kontroly nabúrať tam, kde nabúral, tak to považujem celkom za umenie...
Podla fotiek zrejme (z nejakých príčin) išiel rýchlejšie do zátačky ako boli možnosti autobusu, nabral obrubník a potom stratil kontrolu nad vozidlom... Ale aj tak sa čudujem, že nezabrzdil, keď stratil kontrolu... lebo to musel byť v šmyku hroznde dlho na to, aký bol ráno stav vozovky
Po prvé: Nepíšem o súčasnom stave, ale o možnostiach za nejakých 5-10 rokov.
Po druhe: V súčasnosti je z Rajky na Gyor dvojhodinový takt, takže tam nejaké prúdy asi budú. V prípade uskutočnenia výstavby a vytvorenia zastávky Petržalka - Juh by sa nejaký ten prúdik tiež našiel. Rusovčania tiež nemajú všetci cieľ pod Novým Mostom, niektorí aj na Nivy zájdu (napríklad LOLO, keď si postaví dom v Rusovciach).
Po tretie: Nie som dogmatik, ak seriózny prieskum zistí, že nie, tak nie. Nepáči sa mi ale úplné ignorovanie uvedeného spojenia, vrátane autobusového.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
http://i36.tinypic.com/2cy2n8z.png
mal som cas a pohral som sa s tym.
cez ten google maps to nevyzera dobre