Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
krasny oznam je vylepeny 2x na kabine vodica v 2636: "We selling not ticket's in the bus!!!" ?
Reply on: S499.1023 #114274:
"Pištík môj trnavský..."

Milé pubertálne dieťa. Buď tej lásky plný a zdrž sa vyjadrení, ku ktorým nemáš absolútne žiadne podklady. Vieš o mne veľké H a dve O, aby si mohol rozprávať, čo som, či nie som.

P.S.: Nikdy som nebol slovákom a nikdy ním nebudem. Posudzuješ ma podľa seba?
Reply on: S499.1023 #114288:
Mrzí ma, že ma tak podceňuješ ale zaujímam sa o dopravu viac než bežný cestujúci, ktorí to posudzuje len z hľadiska ide/nejde mi tam spoj, mešká/nemešká a neunúva sa zisťovať veci do hĺbky. Nemám nepreberne času tráviť nad detailmi dopravy, no zas nemôžeš mi povedať, že som totálny laik.
Reply on: kecho #114285:
KONECNE!
Reply on: 810zssk #114284:
No veď podľa toho (a podľa toho, že hádam prvýkrát v živote tu diskutuje na tému, ktorej rozumie - zememeračstvo) som to naňho tipol ? ? ? .
Reply on: kecho #114285:
Prečo vyhodených?
Reply on: kecho #114285:
No podľa mňa najvyšší čas.
Reply on: S499.1023 #114283:
Samozrejme 😃 Kto iny by si tu dal do nicku "death"?
Reply on: geodeath #114276:
Hm, žeby New Dountscho?
Reply on: eripmav #114269:
Hm, ako človek, ktorý čosi na t-212 odjazdil, by som sa rád spýtal, akým prieskumom okrem svojich subjektívnych poznatkov z cestovania z Hodžovho námestia na Klamáre v mimošpičkovom čase si vyhodnotil, že na t-212 kĺbový trolejbus až tak netreba?
Ako jaydia vodiči je z tohto hľadiska nepodstatné, aj som s využívaním fyziky bol vždy s kĺbákom rýchlejší.
Špeciálna poznámke pre Rakúšana z Trnavy: NEpadali mi pritom ľudia na zem.
Reply on: Ámos #114273:
"Je jednoznacne, ze si z Viedne zvyknuty na kratke vozy, v ktorych sedi 5,5 cloveka, vlecuce sa po uliciach Viedne. Bratislava je v tomto niekde inde a nahradenie klbakov kratasmi, je v sucasnosti neobhajitelne."

Aj Vieden ma kopu liniek, kde premavaju klbove autobusy..
Reply on: stevo #114268:
K tomu ešte rýchlik z Prahy do HK na trati 231 trafil na priecestí traktor, takže všetko muselo odklonom trs. Poříčany...
Reply on: hoppusmark01 #114238:
Nie len Hamburg. Urcite VHD aj v inych mestach, kde si objednavaju vozidla od 18 do 24 metrov su zaostale a mali by sa ist ucit do Viedne.
Zurich doteraz lutuje nakup 33 dvojklbovych trolejbusov a uz ich chcu vyradovat, lebo ludia sa vnich citia ako v dobytcakoch ?
Reply on: bwd #114242:
Nie, NIE JE.
Reply on: eripmav #114240:
Zaujímavé hematologicko-transfúyiologické poznatky. Môj OBJEKTÍVNY (podložený meraním) poznatok je, že trolejbus 15Tr je výrazne RÝCHLEJŠÍ ako 14Tr a fyzikálne zákony hovoria to isté.
Reply on: JamaVOku #114271:
To až tak neni podstatné, skôr skúsenosti a nejaké hmatateľné výsledky ich prác by som rád videl. Ak ešte aj totálkou to vedia zmrviť, tak už potom fakt len nakopať a maximálne dať merať pásmom a aj to len na max. dĺžku kladov 1 meter a v teréne bez spádu aby nemuseli olovnicou lebo to by dopadlo zas na figu.
Reply on: bwd #114237:
nie cestovanie v kratase nie je prijemnejsie.
Reply on: bwd #114227:
Pištík môj trnavský, uvedom si, že bez ohľadu na tvoje veľkohubé proklamácie si sa polovičným odsťahovaním do Viedne (z ekonomických dôvodov) nestal Rakúšanom. Si stále Slovák, nemáš ani len rakúske občianstvo, pľuješ aj na seba, na tom nič nezmeníš používaním zámen "vy", "vaše" a podobne.
Ďalšia poynámka - ak nevieš, čo je Atest 8SD, tam s tým skúšobníctvom už veeeľmi dlho nespolupracuješ, takže sa zdrž komentárov na túto tému a pozri sa na to, čo máš napr. v aute na opierke hlavy.
Reply on: bwd #114255:
mne sa prave lepsie jazdi v klbovyh autobusoch a urcite ich nepovazujem za dobytcaky. Svoje subjetkivne nazory prezentujes ako boziu pravdu. Mal by si to prehodnotit.
Ved touto logikou by si mal prist aj k tomu, ze kupovanie 7clankovych ULFov bola chyba a mali sa kupovať iba 5 clankove. Alebo najlepsie dat si vyrobit iba trojclankove...
Je jednoznacne, ze si z Viedne zvyknuty na kratke vozy, v ktorych sedi 5,5 cloveka, vlecuce sa po uliciach Viedne. Bratislava je v tomto niekde inde a nahradenie klbakov kratasmi, je v sucasnosti neobhajitelne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.