1) Hej, ale v Bratislave na rozdiel od Viedne jazdia aj dvojičky.
2) Samozrejme, že má väčšiu kapacitu krátky ULF než K2 ale nie než K3. Ale na papieri, pretože ULF nemá schody, ktoré sa nepočítajú do obsaditeľnosti ale prakticky sa na nich stáť môže ? . V praxi to bude tak narovnako ULF je dlhší ale užší a viac miesta zaberú harmoniky). A tak isto je to s K3. Pretože bez ohľadu na kriedové papiere, vozidlo dlhé 24 m a široké 2,3 m nemôže mať väčšiu praktickú kapacitu ako vozidlo dlhé 30 m a široké 2,5 m ? .
3) Bohužiaľ sa to nedá porovnať, keˇ%dže Ukrajinci kupujú K3 s nehnanými podvozkami pod kĺbmi, takže PRAS môže BA zase pene oxxbať. Ale dalo by sa spraviť porovnanie ceny K3 a VarioLF3.
Kým certifikované? Mahú homologizačnú značku od príslušnej štátnej skúšobne pre použitie ako závesné madlo vo vozidlách verejnej dopravy? Ja osobne som tam žiadnu značku nevidel. Pritom musí byť každá vyslovene hlúposť použitá v motorovom vozidle označená. Toto je navyše bezpečnostný prvok!
to viem, ze je kusok zlozitejsia, len hovorim, ze najkapacitnejsia elina v BA je K2 .. tym to hasne .. nemaju ani vlecnaky nic ..
kratky ULF ma pri 4os/m2 kapacitu 136 osob, K3 pre ukrajinu ma podla vyrobcu 138 osob pri 5os/m2 ked pocitam, ze obe maju tak 50 miest na sedenie zistis, ze su v tom lepsom pripade narovnako v horsom ma K3 mensiu kapacitu ako "maly" ULF ..
plus pars K3 aj vyraba .. ako nove .. a rad by som aj tak vedel ceny za co to DPB kupil.. aby sme sa nedozvedeli ze ukrajinci kupili lacnejsie K3 ako my K2 ..
bwd