Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: irizar #113960:
"to som fakt jediný, komu pripadá ako totálna zvrhlosť sankcionovať ľudí za použitie verejnej dopravy " - nie si!
Reply on: AAA #114004:
ja si myslim ze MHD treba zvyhodnovat, nie znevyhodnovat... ked diferencujes listkuy, klesnu ti cestujuci a dosiahnes opacny efekt a rozduchas vasne... ved ti cezpolni si za listky platia... to ze mesto a DPB nevie hospodarit s peniazmi nie je ich vina
Reply on: AAA #114004:
Keď som bol v BA naposledy, nevšimol som si, že by sa mi niekto skladal na lístky, platil som presne tú istú cenu ako Bratislavčan. Alebo si myslíš, že keď sa zavedú rozličné ceny, znížia tebe cestovné? Alebo dane? A mimochodom, dane neplatia len Bratislavčania, ale aj tie isté firmy, ktoré cezpoľných zamestnávajú a na mieste takého Volkswagenu alebo Dellu by som sa ako významný daňový poplatník setsakramentsky ohradil, keby si mesto z čistého populizmu zmyslelo mojich zamestnancov zdierať - zvlášť keby mi kvôli tomu začali odchádzať. Lebo presne o tom bol ten Záhradníkov návrh spred roka, aby cezpoľní platili dvojnásobok -nemalo to nič spoločné so spravodlivosťou alebo dobrom pre DPB, bolo to len obyčajné vytĺkanie politického kapitálu zamerané na xenofóbnych blbečkov s dunčoidnou mentalitou. V praxi by to akurát skončilo príjazdovými cestami do mesta prepchatými autami, Slovak Lines aj ŽSR by mohli zrušiť polovicu prímestských spojov a DPB by tržby skokovo poklesli, pretože každý jeden cezpoľný by chodil autom - dokonca aj VŠ študenti by si za prachy z Work and Travel kúpili hrdzavé Felície. O tej medzinárodnej blamáži, keď by turisti, ktorých sa BA tak zúfalo snaží prilákať boli ošklbávaní hneď v autobuse z letiska ani nehovorím...
Reply on: Ike #114032:
Ak je dráha na samostatnom telese, teda na prevádzku sa nevzťahuje zákon 315/1996, prednosť podľa mňa nemá, keďže je to povinnosť vodiča vyplývajúca zo zákona 315, no dopravný poriadok dráh, ak si dobre spomínam takúto povinnosť neurčuje. A pochybujem, že D 1 špeciálne rieši priechod cez trate.
Reply on: irizar #114037:

Prve riesenie: Nesuhlasim. Kazdy kraj by si dotoval svojich obcanov.. ak by povedzme Presov mal dat BA 100 000 (priklad) a BA Presovu napriklad 50 000, tak by len Presov poslal BA 50 000 cim by sa to vyrovnalo.. vysledok? Kazdy si plati vlastne..

Druhe riesenie: Obcania by si mohli zvolit ci si vyberu niekoho kto bude presadzovat nech si to platia sami, alebo niekoho kto bude presadzovat aby to za nich platil kraj. Od toho bude zavisiet volebny uspech kandidatov.
Reply on: Ondro #114036:
Samozrejme nehovorim o osemdesiatke.
Reply on: 810zssk #114010:
Problém s prvým riešením je ten, že všetcio budú platiť všetkým a akurát vytvoríš byrokratický bordel. A čo sa týka toho druhého, to myslíš vážne? Župan, ktorý by chcel nalievať peniaze do bratislavskej MHDčky v čase, keď vo väčšine krajov stále jazdia dvadsaťročné popolnice a ľudia si musia v práci čachrovať zo smenami aby sa vôbec dostali domov, pretože v CP existujú zvrhlosti typu "spoj premáva v PO, ST a PI v párne týždne a v UT, ŠT v nepárne" by sa vo voľbách tak akurát torpédoval...
Reply on: 810zssk #114035:
trochu hej, ale nemozes si s autobusom alebo nakladakom dovolit tolko co s osobnym autom, minimalne pre dlhsiu drahu brzdenia a mensej schopnosti sa vyhnut niecomu....nemozes nechat busy lietat 80 len zato ze je vecer mala premavka
Reply on: Ondro #114033:
Treba rozlisovat autobus ked vsetci sedia a ked su aj stojaci ludia. Ak vsetci sedia, je myslim pripustne aj trochu rychlejsie jazdenie.
Reply on: Ike #114032:
Fakt? Tak to som nevedel.. kazdopadne, treba chodit hlavne podla rozumu (t.j. ked je prazdna krizovatka a vidim nalavo napravo na rovine ziadne auto v okoli tak prejdem aj na cervenu, ale ked vidim ze mam zelenu a ruti sa idiot stovkou, tak neprejdem). Ja osobne napriklad pri prechode cez prechod davam prednost aj autobusom, roznym nakladiakom a tak, lebo viem ze by to len tazko ubrzdil.
Reply on: Mike #113987:
tvoje nastavenie grafikonu po 21 je chore. Vtedy treba pretekarske sklony u vodicov skor tlmit, nakolko autobus nei je osobak a nemozes si s nim dovolit tolko co so osobakom, a pomeste sa pretekat je nepripustne aj s tym.
Reply on: 810zssk #114031:
v domovine, kde zije Slovac, maju chodci prednost pred elektrickou (co je podla mna zvrhlost, ale budiz)
Reply on: slavius #114028:
Myslim ze plati, ale to Slovaci nevysvetlis.
Reply on: S499.1023 #114025:
No ved netvrdim ze je to nejake extra pevne, ale ja osobne som s tym este problem nemal 🙂
Reply on: Ike #114024:
? presne rovnako som na tom ja ? mozno som nizsi, lebo mne to vacsinou bucha do čela.
Zaujímavý článok:
http://www.dicr.cz/preventivni-kampan

Toto na Slovensku asi neplatí, čo je skôr na škodu...
http://www.dicr.cz/uploads/Kampan/DI_prednost.jpg
Tak toto by sa hodilo do Bratislavy je to kapacitne čiastočne nizkopodlažne http://www.k-report.net/discus/nahledy/211963.jpg
Reply on: Ike #114024:
Ja ich mám celkom rád a rád sa tých držiakov držím.
Reply on: 810zssk #114023:
By ma zaujímalo, aké problémy by si nemal s tým bakelitom v prípade takého brzdenia aké som zažil ja, keď som aj s koženým uchom tuším z Ik283 preletel cez pol autobusu a zastavil som sa o kabínu vodiča...
Reply on: 810zssk #114023:
a mne to tam proste zavadza ? lebo chytat sa toho nebudem a pri mojej vyske mi to v buse naraza do nosa a znervoznuje ma to ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.