To je prvý krát čo niekto také oficiálne povedal do médií. "Bratislavská integrovaná doprava uvažuje o autobusovom spojení číslo 820, ale najskôr od 1. januára 2010." Nie je tam uvedený zdroj tejto info. A to je dosť podstatné a zvlášť ak sa jedná o novinárov SME ?
BID sa posúva na 2010? totiž nenápadná vetička "Bratislavská integrovaná doprava uvažuje o autobusovom spojení číslo 820, ale najskôr od 1. januára 2010." v tomto: http://www.sme.sk/c/4134631/madarska-rajka-sa-uci-slovencinu.html
tak teraz neviem, či sa to týka iba Rajky alebo celej BID
podla mna by uplne stacilo, keby sa vsetky karty zjednotili a stacilo by ti keby si si u jedneho dopravcu kupil kartu a na nu by ti mohli nahravat aj iny dopravcovia
pri zeleznici su tiez blazni co obchadzaju zavory alebo na mna trubia ked stojim a cakam kym sa zavory uplne neotvoria (kedze sa vyznas v zelezniciach, tiez vies, ze to neni len blud dopravakov ).. Holt, ti ludia na to sami doplatia
je tiež otázne, aký si mal čas na hodinkách a aký mal on na PP... mne tiež pár cestujúcich vynadalo, že som im ušiel a pritom oni mali čas posunutý aj o 8 min.... daj si sťažosť, preveria...
po 21 hodine je chronometráž aj nastavená na štýl "dupeš na to" aj tak meškáš.... príkladom je Ružinovská L50, kde je medzi zastávkami 1 min (vrátane nástupu cestujúcich)...
myslím si, že to urobia tak, že to bude vedieť nahrať aj revízorská alebo nejaké verejne prístupná čítačka (niekde na predajných miestach alebo bárs kde) či automat... nu, ale počkajme si na schválené riešenie....
No neviem, v tom kóde OP (neviem či aj EÚ) je okrem mena zakódované aj číslo OP a rodné číslo. Čo by potom na to povedali z ochrany osobných údajov. Druhým mínusom je, že aj tak by si musel mať ČK pre deti od 6 do 15 rokov.
?
Re #113969 stevo: Napíš na prvú a druhú kolónu, (alebo divíziu autobusy) že koľko oni tolerujú oficiálne a koľko im jazdia vodiči neoficiálne = v skutočnosti a prečo automaticky nepostihujú jazdu v náskoku, ako ich kolegovia z 3DP, električiek a trolejbusov.
(Samozrejme zároveň s tým by mala ísť ruka v ruke úprava jazdných dôb)..
Meškania: jedna vec je cez prac. dni od 6:30 do 19:00 (a zriedkavo aj častejšie), kde je skutočná chronometráž jednoznačne určovaná dopravnou situáciou v meste.
Druhá vec je jazda v cez víkendy, kedy by sa podľa mňa malo 99% vodičov zmestiť do -3 (meškanie 3 min.) čo sa podľa všetkých poučiek považuje za jazdu presne načas.
Iná vec je jazdná doba po 21. hod, kedy sa často aj v priemerných vodičoch prebúdzajú pretekárske sklony a tu by som osobne (môj názor) nastavil takú jazdnú dobu, štýlom "dupeš čo to dá a aj tak ideš na -1 (meškanie minúta.)"
Hoci otváranie obálok bolo v polke septembra, oficiálne sa stále mlčí. Ale na Trnávke sa už prideľujú vodičom nové voze a už keď to ide cez vedúceho, tak snáď niečo niekedy predsalen dojde...
Podľa agentúry JPP boli v tendri Tedomy a MANy, kto vyhral (ak tender ani druhý raz nezrušili) je asi jasné.
a ešte jeden, že ekobusy sú považované za sor aj v kratšej verzii, nie iba 12tky:
"autobusy Dopravního podniku Ústeckého kraje typů SOR B 10.5 CNG a SOR C 9.5."
stevo