Aha, hej.... preto som aj spomenul, že pri poznaní danej križovatky, lebo sú aj také, kde ešte po naskočení červenej je rezerva nejaké 1-2s, resp. kolízny smer je "ďaleko". A niektoré sú dynamicky riadené, tam to môžeš akokoľvek dobre poznať, ale vopred nebudeš vedieť, kedy tá oranžová padne.
tiez som parkrat isiel na tesnu orazovu ze skocila aj cervena ale to bolo tak, ze kebyze dupnem na brzdu tak rozmackam cely naklad, zoderiem gumy a zostanem stat v strede krizovatky ktoru by som bez brzdenia davno presiel... ale neschvalujem to, ale su take pripady... ono je to tak ze ked mas pocit ze je dlho zelena, tak mierne pridas a ked potom skoci oranzova, nie je co riesit, treba prejst... naopak ked sa ti zda ze je dlho zelena a spomalis, tak potom nenii problem zastavit na oranzovej uz...
ale je to od pripadu k pripadu... ine je ked mam cas a idem bezne 50kmh a ine je ked sa ponahlam, idem tak 68hmh a v kufri mam jogurty z tesca
no neviem spoluziacky z gympla raz v lete sli s TCL do Viedne na spiatocny listok ? a bolo leto, teplo a cestou spat im povedali ze sa pokazil a prisiel im nahradny neklimatizovany autobus - karosa ? to bolo leto 2006 myslim
Ike Ti uz odpovedal v rovnakom duchu ako ja, takze ja Ti uz len doplnim, ze som nenasiel v Tvojom prispevku nijake rozumne riesenie, ktore by si ponukol proti mojej (a Ikeho) argumentacii.
a aby som Ti aj odpovedal, tak mam najazdenych odhadom cca 60000 Km, co viem ze nie je nic moc. ? ale nieco uz mam za sebou.
Turista si uzije uz pri vstupe na Slovensko a do BA, ci uz je to krasne letisko, krasna ZST, krasna AS, alebo krasny hranicny prechod, ktory ho uvita doopravnym znacenim na slovensky sposob
Na to, aby turista videl všetok ten bratislavský bordel nemusí ani z vyčačkaného centra ďaleko vyjsť. Však Prešporáčiky premávajú aj po nábreží a k Hradu. A keby šiel pešo, stačí mu vyjsť na Kamenné námestie.
Keďže som ešte ako začínajúci vodič električky mal z vlastnej viny nehodu tohto typu (električka nemá "výstrahu", ja som si po otočení gulí povedal, že to už neubrzdím a v križovatke som sa stretol s nedočkavcom, ktorý štartoval na prvé mrknutie žlutej a súdruh Kráľ z nehodovky sa so mnou vôbec nebavil), tak si myslím, že profík, najmä profík na MHD, ktorý jazdí stále tie isté kolečká, by mal vedieť, v akej fáze je križovatka aby nemusel na oranžovú prudko brzdiť.
Ale ako (niekdajší) vodič trolejbusov určite aj Ty uznáš, že môže byť častokrát lepšie prejsť aj na akurát padnutú červenú (s poznaním pomerov na danej križovatke a neohrozením iných účastníkov), ako prudko zabrzdiť na oranžovú, so všetkými možnými následkami pre cestujúcich.
Fakt som čakanie do 5-6 minút nikdy neriešil. Čo ak sa pri vypočítanom čakaní 1 minúta vo vchode zrazím so susedom so skriňou medzi dverami? Alebo s poštárkou?
Napr. na to, keď bývam pri druhej zastávke, že prídem na zastávku tak, aby som tam nečakal 3 min. ale iba 1 min. Okrem toho, hovorilo sa tu nielen o intervale 4 min., ale aj 5-6 min.
Ike