ja len dodam ze žid sa pise aj s malym aj velkym, podla toho co tym chceme pomenovat;) ak prislusnost k nabozenstvu, tak je to malym (zidia, krestania, moslimovia) a ak prislusnost k narodu tak velkym (Zidia, Slovaci, Madari, Rusi)... ak si niekde videl velkym aj Moslimov, tak to zrejme bolo v Bosne, kde sa tak zauzivane a skratene nazyvaju islamisticky slovania (tzv bosniacky Moslimovia)
Tak urcite som nerobil uplny prieskum. Fakt je ten, ze vdaka posilneniu koruny za posledny rok, kludne mozu byt ceny v Eurach lacnejsie aj o 30%.
PHM najdes bezne lacnejsi o 3Sk na liter.
Analytici ocakavaju po zavedeni Eura velky tlak prave na bratislavske ceny, kedze porovnanie cenovej urovne potravin, drogerie, benzinu, elektroniky bude ovela lahsie a odpadne menenie penazi.
Aj ked inteligent pouzival platobnu kartu, kedze prepocet sa robil v devizach a nie valutach. No na SVK inteligenta tazko pohladas ? ?
Re #113431 Solider:
1. Co je ta do toho ci je Žid. A Žid je s velkym pismenom, kedze sa jedna o prislusnika naroda.
2. Aj keby bol, mas s tym problem?
V najnovšom Dopravnom magazíne som sa dočítal, že "zanedlho najskôr uzatvoria kapitolu prevádzky dvojcestných električiek (vlakotramvaj) na sieti TEN technické smernice pre interoperabilitu TSI CR RST, ktoré z bezepčnostných dôvodov vyžadujú odolnosť vozidiel pri náraze podľa technickej normy EN 15 227 (do kategórie P-II)."
Chcem sa teda opýtať tých funodvaných z fóra (Laminátka, Martin Fundárek, Beus, TeBeCe,Mike,...), či je to ozaj pravda a ak hej, tak či to zmení plán, v ktorom sa predpokladá premávka električky po trati TEN do Janíkovho dvora??
Možno vysvetlenie pre ostatných. Ide o to, že sa majú podľa toho článku zmeniť normy tak, že vlakoelektričky sa preradia zo skupiny, kde je potrebná nižšia pevnosť skrine (P-III), do skupiny, kde je vyžadovaná pevnosť vyššia (taká aká je vyžadovaná pri prímestských železničných jednotkách).
v GVD 2004/2005 ktory bol mimochodom posledny kde premavali 2pary Os vlakov BA - Gyor premavali trojvoznove supravy. Vo vlaku v useku NM-Ba-petrzalka cestovalo v celej suprave asi 5 ludi. z toho jeden vlakveduci a obcas aj sprievodca, inak chodil len 1 ktory mal na starosti oboje. V Petrzalke nastupilo asi 15 ludi. To bol odchod z petrzalky 18.0x. V Rusovciach par ludi vystupilo a do rajky islo najviac 10 ludi. Spat vecer tak isto. Jediny ako tak vyuzity odchod bol ranny z Rajky po 7mej do BA z prichodom na hlavnu stanicu okolo 7.5x. Tam to vychadalo tak na 50-60 ludi. Cize vozovu supravu tam urcite nedavat, uzivil by sa aj ,,autobus,, 810 ?
taktiez nie je jasne kedy dorobia usek Jurigovo nam.-Nabelkova, kde je 20 km/h. celkom dost to spomaluje premavku uz hodny cas...pomaly aj ta vymenena kolajnica bude v stave ako pred vymenou.. ?
To akože keby tam zaviedli dajme tomu trojvozňový vlak, tak by bol aspoň na 75% zaplnený? V dnešnej dobe áut a občanov, ktorí bývajú v Rajke, pôjde len minimum ľudí vlakom. Môžem sa ale mýliť.
Nič to ale neospravedlňuje celkovú demenciu zločincov....
Chcel si asi povedať, že "v takom Hainburgu sú niektoré veci v drogérii o 30% lacnejšie". Ja tiež nakupujem potraviny v Nemecku, ale starostlivo vybrané a netvrdím, že sú v Nemecku en bloc lacnejšie potraviny.
Prístrojová doska SOR-u NB18 je taká istá, ako vo väčšine iných busov a je rádovo lepšia, kvalitnejšia a ergonomickejšia, ako komunistická obludnosť z Fáčka...
Solider
Nič to ale neospravedlňuje celkovú demenciu zločincov....